Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
4 września 2024 @ 18:13
Powyższe pismo Ministerstwa Infrastruktury potwierdza trzy kwestie;
1. Ktoś w ministerstwie zapomniał wydać regulacji odnośnie procedury badań i dopuszczenia do RD pojazdów zasilanych paliwami alternatywnymi takimi jak wodór pomimo, że dyrektywa 2014/45/WE obowiązuje w UE w tym jeszcze w RP od 2018r,
2. Pojazdy rejestrowane, które zostały doposażone w instalację wodorową poruszają się po drogach w sposób nieuprawniony i w razie zdarzeń drogowych ubezpieczyciel ma prawo odmówić pokrycia szkód z polisy OC a koszty szkód w tym leczenia poszkodowanych ponosić będzie właściciel (ewentualnie użytkownik) pojazdu,
3. Do czasu zakończenia analiz przez Ministerstwo Infrastruktury i wydania w tym zakresie rozporządzenia jakiekolwiek dopuszczanie do RD pojazdów doposażanych w instalację wodorową jest nielegalne w każdym tego słowa znaczeniu.
Użytkownicy aut, przewoźnicy, producenci instalacji, zakłady montażu i diagności dziękują paniom i panom z DTD Ministerstwa Infrastruktury za wnikliwe i dogłębne analizy i niespotykany gdzie indziej na świecie refleks.
No poza rzecz jasna krajami na wschód od Bugu gdzie też zwykło się mawiać ,,Nada reszit problem… ,, 😉
Nagrody okresowe oraz za wysługę się zgadzają? 🙂
10 września 2024 @ 07:40
Panie nie boisz się że przyjdą o 6 rano „Bodnarowcy” za rzekomy np: udział i głośnie okrzyki w czasie Marszu Niepodległości. Obecnie w ministerstwach siedzą ludzie którzy mają bardzo blade pojęcie o swoich obowiązkach.
Ktoś z moich krewnych pracuje od lat na stanowisku w pewnym ministerstwie i powiedział ostatnio że takiej szarańczy jaką zatrudnili teraz nie pamięta a pracuje długo na stanowisku nie do ruszenia bo to co robi wymaga znajomości rzeczy , dokładności , sumienności i ogromnego nakładu pracy więc prostaki i tępota nawet nie startuje na nie:)