Przed kilkoma dniami odbyło się w Legnicy spotkanie zorganizowane przez Prezesa SITK „Zagłębia Miedziowego” Kolegę Tadeusza Chodorowskiego z liderami kilku regionalnych firm transportowych w sprawie organizacji naszej kolejnej już Konferencji Transportowej. Będzie to miało miejsce w zbliżający się nieuchronnie ostatni weekend majowy. Legnicki oddział PZM-otu nie tylko udzielił gościny na to spotkanie, ale także zdeklarował dość szeroko idącą pomoc w zakresie organizacji tego przedsięwzięcia. Uczestnicy tej narady zaakceptowali tradycyjny panel dla Kolegów UDS-ów, który odbędzie się w sobotę. Akceptację uzyskał też plan przewidujący branżową niespodziankę, jaką będzie ogólnopolski konkurs na najlepszego insp. UDS-a. Wstępnie przewidujemy konkurs dwuosobowych drużyn. Mamy nadzieję na zgłoszenia drużyn z poszczególnych miast lub firm i branżowych organizacji. Przewidujemy, że konkurs ten będzie miał nie tylko cześć teoretyczną, ale też część praktyczną na ścieżce OSKP. O szczegółach będziemy informować na bieżąco. Wcale nie ukrywamy, że szukamy sponsorów dla zwyciężców (interesujące będą nie tylko branżowe podręczniki). I już zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
II. Teleexpres, GITD i BRD.
W dniu wczorajszym, tj. w poniedziałek w Teleexpresie, a potem jeszcze w Teleexpresie Extra (poszerzona informacja) pokazano, jak to ITD we Wrocławiu przy użyciu Mobilnej SKP dokonywała kontroli ciężarówek, busów i autobusów, w wyniku czego zatrzymano DR aż w 80% kontrolowanych pojazdów.
Mnie tam rybka . . ., bo ja pracuję na podstawowej. Ale poważnie wspieram wniosek NIK o potrzebie włączenie ITD do Policji.[1] Bo comiesięczne medialne występy kierownictwa GITD nie zastąpią skuteczności w zakresie BRD. Nikt z nas nie ma wątpliwości, że nie tylko nie maleje ilość zatrzymanych DR przez „krokodylkowych” Inspektorów, ale jeszcze rośnie. A to oznacza, że ich spektakularne i wyłącznie medialne działania nie są skuteczne – oni nie potrafią. A jedno co potrafią, to uśmiechać się do mediów i w mediach.
A jeśli ktoś zapyta, czy my potrafimy, to też powiem/napiszę prawdę: nie potrafimy. Ale chociaż wiemy, że brylowanie w mediach nie zastąpi systemowych zmian w naszej branży.
I tradycyjnie już pozdrawiamy właścicieli tych SKP, na których wykonywano ostatnie BT kontrolowanych busów, ciężarówek i autobusów z zatrzymanymi DR.
III. Moja przeprowadzka.
Przeprowadziłem naszą stronkę na hosting innej firmy. Trochę to trwało i trochę kosztowało, także mojego zdrowia i nerwów. Bo, jak sami dobrze wiecie, to jedyne co trochę potrafię, to sklecić dwa/trzy zdania. Nie znam się na informatyce, co jest jakimś moim ograniczeniem. Kto wie, może z czasem dorobimy się na tyle, że znajdzie się ktoś inny i bardziej kompetentny, kto poprowadzi nasz Informator insp. UDS-a?
Więc wybaczcie mi te niedogodności, których w tym czasie doświadczyliście. Mam nadzieję, że to już koniec Waszych kłopotów z wejściem na stronkę i moich problemów z umieszczaniem kolejnych treści.
Liczę też, że naszej Redakcji – w nowym miejscu (na nowym hostingu) – uda się plan polegający na zwiększeniu atrakcyjności naszego Informatora. A jeśli i Wy macie jakieś jeszcze pomysły na osiągnięcie tego celu, to zapraszam do współpracy lub do wspierania nas Waszymi pomysłami.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lut 10 2015
TO I OWO BRANŻOWO
To i owo, trochę prywatnie, ale więcej branżowo.
I. SITK we współpracy z PZM-ot dla środowiska.
Przed kilkoma dniami odbyło się w Legnicy spotkanie zorganizowane przez Prezesa SITK „Zagłębia Miedziowego” Kolegę Tadeusza Chodorowskiego z liderami kilku regionalnych firm transportowych w sprawie organizacji naszej kolejnej już Konferencji Transportowej. Będzie to miało miejsce w zbliżający się nieuchronnie ostatni weekend majowy. Legnicki oddział PZM-otu nie tylko udzielił gościny na to spotkanie, ale także zdeklarował dość szeroko idącą pomoc w zakresie organizacji tego przedsięwzięcia. Uczestnicy tej narady zaakceptowali tradycyjny panel dla Kolegów UDS-ów, który odbędzie się w sobotę. Akceptację uzyskał też plan przewidujący branżową niespodziankę, jaką będzie ogólnopolski konkurs na najlepszego insp. UDS-a. Wstępnie przewidujemy konkurs dwuosobowych drużyn. Mamy nadzieję na zgłoszenia drużyn z poszczególnych miast lub firm i branżowych organizacji. Przewidujemy, że konkurs ten będzie miał nie tylko cześć teoretyczną, ale też część praktyczną na ścieżce OSKP. O szczegółach będziemy informować na bieżąco. Wcale nie ukrywamy, że szukamy sponsorów dla zwyciężców (interesujące będą nie tylko branżowe podręczniki). I już zapraszamy wszystkich zainteresowanych.
II. Teleexpres, GITD i BRD.
W dniu wczorajszym, tj. w poniedziałek w Teleexpresie, a potem jeszcze w Teleexpresie Extra (poszerzona informacja) pokazano, jak to ITD we Wrocławiu przy użyciu Mobilnej SKP dokonywała kontroli ciężarówek, busów i autobusów, w wyniku czego zatrzymano DR aż w 80% kontrolowanych pojazdów.
Mnie tam rybka . . ., bo ja pracuję na podstawowej. Ale poważnie wspieram wniosek NIK o potrzebie włączenie ITD do Policji.[1] Bo comiesięczne medialne występy kierownictwa GITD nie zastąpią skuteczności w zakresie BRD. Nikt z nas nie ma wątpliwości, że nie tylko nie maleje ilość zatrzymanych DR przez „krokodylkowych” Inspektorów, ale jeszcze rośnie. A to oznacza, że ich spektakularne i wyłącznie medialne działania nie są skuteczne – oni nie potrafią. A jedno co potrafią, to uśmiechać się do mediów i w mediach.
A jeśli ktoś zapyta, czy my potrafimy, to też powiem/napiszę prawdę: nie potrafimy. Ale chociaż wiemy, że brylowanie w mediach nie zastąpi systemowych zmian w naszej branży.
I tradycyjnie już pozdrawiamy właścicieli tych SKP, na których wykonywano ostatnie BT kontrolowanych busów, ciężarówek i autobusów z zatrzymanymi DR.
III. Moja przeprowadzka.
Przeprowadziłem naszą stronkę na hosting innej firmy. Trochę to trwało i trochę kosztowało, także mojego zdrowia i nerwów. Bo, jak sami dobrze wiecie, to jedyne co trochę potrafię, to sklecić dwa/trzy zdania. Nie znam się na informatyce, co jest jakimś moim ograniczeniem. Kto wie, może z czasem dorobimy się na tyle, że znajdzie się ktoś inny i bardziej kompetentny, kto poprowadzi nasz Informator insp. UDS-a?
Więc wybaczcie mi te niedogodności, których w tym czasie doświadczyliście. Mam nadzieję, że to już koniec Waszych kłopotów z wejściem na stronkę i moich problemów z umieszczaniem kolejnych treści.
Liczę też, że naszej Redakcji – w nowym miejscu (na nowym hostingu) – uda się plan polegający na zwiększeniu atrakcyjności naszego Informatora. A jeśli i Wy macie jakieś jeszcze pomysły na osiągnięcie tego celu, to zapraszam do współpracy lub do wspierania nas Waszymi pomysłami.
I tradycyjnie pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – –
[1] http://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-bezpieczenstwie-na-drogach.html
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: branżowe organizacje, BRD, GITD, konferencje branżowe, PZM-ot, SITK, stan techniczny autobusów, stan techniczny ciężarówek