Będzie o tym, kto popiera „tajemniczego klienta” i o kolejnej akcji dla mediów przygotowanej przez ITD.
I. Tajemniczy klient.
Ciekawy jest (i tajemniczy?) ten temat „tajemniczego klienta”. Ni to prawda, ni to plotka, którą opowiada jakaś stara ciotka . . .
Niektórzy urzędnicy i lobbyści uważają, że tylko instytucja „tajemniczego klienta” poprawi BRD w zakresie stanu technicznego naszych pojazdów. Zaś prawie wszyscy Koledzy trzęsą portkami zastanawiając się, jak tu pogodzić interes szefa, domagającego się obrotów, gdy na nasze SKP przyjedzie nieznany nam klinet, a do tego z obcą rejestracją . . . .
Jestem niegatywnie przekonany do tego niemieckiego pomysłu na (. . .?) – no więc co ma poprawić ten pomysł Dekry. No słucham, kto jeszcze popiera ten pomysł i jakie jest jego merytoryczne uzasadnienie?!?
Czy ten pomysł spowoduje, że właściciele naszych SKP wesprą nas w zakresie bardziej rzetelnych BT? No nie, Nie i NIE. I sami wiecie dlaczego.
Więc ponownie zostaniemy sami z kolejnym już problemem!
A postanowiłem wrócić do tego tematu po przeczytaniu dwumiesięcznika Nowoczesny Warsztat nr 6 (182), gdzie na stronie 44 w artykule Rafała Dobrowolskiego pt. „Niepewność pomiaru” możemy znaleźć parę słów na ten temat (poniżej). Wynika z tego, że redakcja Nowoczesnego Warsztatu popiera tę inicjatywę szpiegowania naszego środowiska. I dlatego zapewne wymyślono, że dobrze będzie przygotować sobie jakieś alibi na tę okoliczność. I co wymyślili, to zrobili. To ich swoiste alibi wynika z tych paru poniższych zdań. Otóż to szpiegowanie nas uzasadniają potrzebą sprawdzenia pracy urządzeń na SKP (sic!).
To takie ciekawe, to ichne alibi, bo cały długi artykuł poświęcony jest potrzebie ustandaryzowania BT. No, zastanówmy się wspólnie, no jeszcze przez chwilkę . . . Bo, jeśli oni uważają, że należy kalibrować wszystkie nasze urządzenia i to załatwi już problem rzetelności BT i wymogów „rewolucyjnej Dyrektywy”, to po co im jeszcze instytucja „tajemniczego klienta” pod pozorem cyt.: „kontroli urządzeń i poprawności ich działania”.
Tak się zastanawiam . . .
Ta Redakcja NW i ten piszący R. Dobrowolski nic nie wie o naszej branży – nic!
Jeśli tak niewiele wiedzą, to po co się wypowiadają?
Przekonanie urzędników oraz właścicieli SKP, że to tylko my jesteśmy w naszej branży „chłopcami do bicia” (i szpiegowania) jest deprymujące.
Dawno temu pisałem o tym co mi sie śniło. Mianowicie szedłem ulicą a tłumy pokazywały mnie palcami, kobiety spluwały na mój widok, a dzieci obrzucały mnie kamieniami, odpadkami . . . .
To tak wyglądamy w oczach Redakcji NW. . .? Ciekawe, co na ten temat mają do powiedzenia nasze branzowe organizacje? Może ktoś wie?
II. Kolejny link do strony GITD.
Kolega przysłał nam/mi kolejny link na temat sytuacji na froncie walki z (…?) w kujawsko-pomorskim[1], którą od święta prowadzi ITD, żeby zabłysnąć w mediach. A ja pozdrawiam tamtejszych kolegów z wszystkich OSKP oraz ich szefów i właścicieli firm transportowych.
„Kontrole stanu technicznego autobusów w woj. kujawsko-pomorskim.
W dniu 12 listopada inspektorzy z Kujawsko-Pomorskiego WITD przeprowadzili działania kontrolne ukierunkowane na szczegółową weryfikację stanu technicznego autobusów realizujących przewozy międzymiastowe i podmiejskie na terenie całego województwa.
Podczas przedmiotowych działań skontrolowano 65 autobusów, zaś z powodu złego stanu technicznego zatrzymano aż 32 dowody rejestracyjne.
W trakcie kontroli inspektorzy stwierdzili m.in. następujące usterki:
brak odpowiedniej siły hamowania,
niedopuszczalne różnice sił hamowania kół jednej osi,
nadmierne luzy w układach kierowniczych,
uszkodzenie lub braki elementów zawieszenia,
uszkodzone lub nadmierne zużyte opony,
wycieki płynów eksploatacyjnych.
Inspektorzy zapowiadają kolejne kontrole stanu technicznego autobusów, realizujących przewozy osób na terenie całego województwa.”
Oni z ITD niech sobie błyszczą w mediach, gdy tak lubia, a my trzymajmy się, bo jutro już środek tygodnia i bliżej do weekendu.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lis 18 2014
BRANŻOWO O BRD
Branżowo, to i owo o BRD – wtorkowo.
Będzie o tym, kto popiera „tajemniczego klienta” i o kolejnej akcji dla mediów przygotowanej przez ITD.
I. Tajemniczy klient.
Ciekawy jest (i tajemniczy?) ten temat „tajemniczego klienta”. Ni to prawda, ni to plotka, którą opowiada jakaś stara ciotka . . .
Niektórzy urzędnicy i lobbyści uważają, że tylko instytucja „tajemniczego klienta” poprawi BRD w zakresie stanu technicznego naszych pojazdów. Zaś prawie wszyscy Koledzy trzęsą portkami zastanawiając się, jak tu pogodzić interes szefa, domagającego się obrotów, gdy na nasze SKP przyjedzie nieznany nam klinet, a do tego z obcą rejestracją . . . .
Jestem niegatywnie przekonany do tego niemieckiego pomysłu na (. . .?) – no więc co ma poprawić ten pomysł Dekry. No słucham, kto jeszcze popiera ten pomysł i jakie jest jego merytoryczne uzasadnienie?!?
Czy ten pomysł spowoduje, że właściciele naszych SKP wesprą nas w zakresie bardziej rzetelnych BT? No nie, Nie i NIE. I sami wiecie dlaczego.
Więc ponownie zostaniemy sami z kolejnym już problemem!
A postanowiłem wrócić do tego tematu po przeczytaniu dwumiesięcznika Nowoczesny Warsztat nr 6 (182), gdzie na stronie 44 w artykule Rafała Dobrowolskiego pt. „Niepewność pomiaru” możemy znaleźć parę słów na ten temat (poniżej). Wynika z tego, że redakcja Nowoczesnego Warsztatu popiera tę inicjatywę szpiegowania naszego środowiska. I dlatego zapewne wymyślono, że dobrze będzie przygotować sobie jakieś alibi na tę okoliczność. I co wymyślili, to zrobili. To ich swoiste alibi wynika z tych paru poniższych zdań. Otóż to szpiegowanie nas uzasadniają potrzebą sprawdzenia pracy urządzeń na SKP (sic!).
To takie ciekawe, to ichne alibi, bo cały długi artykuł poświęcony jest potrzebie ustandaryzowania BT. No, zastanówmy się wspólnie, no jeszcze przez chwilkę . . . Bo, jeśli oni uważają, że należy kalibrować wszystkie nasze urządzenia i to załatwi już problem rzetelności BT i wymogów „rewolucyjnej Dyrektywy”, to po co im jeszcze instytucja „tajemniczego klienta” pod pozorem cyt.: „kontroli urządzeń i poprawności ich działania”.
Tak się zastanawiam . . .
Dawno temu pisałem o tym co mi sie śniło. Mianowicie szedłem ulicą a tłumy pokazywały mnie palcami, kobiety spluwały na mój widok, a dzieci obrzucały mnie kamieniami, odpadkami . . . .
To tak wyglądamy w oczach Redakcji NW. . .? Ciekawe, co na ten temat mają do powiedzenia nasze branzowe organizacje? Może ktoś wie?
II. Kolejny link do strony GITD.
Kolega przysłał nam/mi kolejny link na temat sytuacji na froncie walki z (…?) w kujawsko-pomorskim[1], którą od święta prowadzi ITD, żeby zabłysnąć w mediach. A ja pozdrawiam tamtejszych kolegów z wszystkich OSKP oraz ich szefów i właścicieli firm transportowych.
„Kontrole stanu technicznego autobusów w woj. kujawsko-pomorskim.
W dniu 12 listopada inspektorzy z Kujawsko-Pomorskiego WITD przeprowadzili działania kontrolne ukierunkowane na szczegółową weryfikację stanu technicznego autobusów realizujących przewozy międzymiastowe i podmiejskie na terenie całego województwa.
Podczas przedmiotowych działań skontrolowano 65 autobusów, zaś z powodu złego stanu technicznego zatrzymano aż 32 dowody rejestracyjne.
W trakcie kontroli inspektorzy stwierdzili m.in. następujące usterki:
Inspektorzy zapowiadają kolejne kontrole stanu technicznego autobusów, realizujących przewozy osób na terenie całego województwa.”
Oni z ITD niech sobie błyszczą w mediach, gdy tak lubia, a my trzymajmy się, bo jutro już środek tygodnia i bliżej do weekendu.
Pozdrawiam
Dziadek Piotra
[1] Oto ten link: http://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/kontrole-stanu-technicznego-autobusow-w-woj.-kujawsko-pomorskim
By dP • DIAGNOSTA od BRD • Tags: branżowe wydawnictwa, BRD, GITD, konsultacje Ministerstwa Transportu, praca na SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), stan techniczny autobusów