Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 11 2010
A czegoś mi brak…
Więc brak – mam nadzieję, że nie tylko mi:
– jeśli rynek regulowany, to z określoną i zamkniętą ilością SKP w powiecie w zależności od ilości pojazdów na danym terenie np. 5.000 pojazdów na jedną SKP.
– wypadek lub kolizję,
– upływ ważności ostatniego przeglądu technicznego (nieznany stan techniczny pojazdu),
– na wniosek właściciela lub użytkownika pojazdu,
– na potrzeby zagranicznych firm ubezpieczeniowych,
to należy im się BT! Tak jak robi to niemiecka Dekra.
Dla nich tanio (chyba, że zastosujemy cennik obowiązujący w ich kraju) i wyświadczamy im przyjemność. Dla nas wzrost obrotów i szacunek sąsiadów – nie ma na co czekać!
– określeniem płacy minimalnej dla uprawnionego diagnosty samochodowego na poziomie średniej krajowej dla pracowników administracji publicznej podległej starostwu,
– z możliwością dodatkowego wynagrodzenia wypłacanego przez właściciela SKP w formie premii.
To chyba te najważniejsze problemy, na początek tyle, a reszta w tyle.
Pozdrawiam ciepło
dziadek Piotra
By diagnostasamochodowy • DIAGNOSTA od PoRD 0