Efekty kompleksowej kontroli SKP w Krakowie, przeprowadzonej przez przedstawicieli Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego w Krakowie, na podstawie porozumienia zawartego w dniu 27.02.2014 r. pomiędzy Gminą Miejską Kraków, a Transportowym Dozorem Technicznym w Warszawie.[1]
I.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/024/P w Krakowie, ul. Sławka 10.
Zalecenia pokontrolne z dnia 16.04.2014 r. i termin ich realizacji:
1. Przedstawić w tutejszym organie decyzje i poświadczenie wydane przez właściwy organ dozoru technicznego, potwierdzające sprawność urządzeń technicznych zamontowanych w badanych pojazdach,
2. Przedstawić pisemne wyjaśnienia insp. UDS-ów na okoliczność nie zamieszczenia w rejestrze badań technicznych obowiązkowych informacji.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
14 dni od daty doręczenia wystąpienia.
II.
INTER AUTO Wiesław Siwek, Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/077/P w Krakowie, ul. Zakopiańska 94.
Zalecenia pokontrolne z dnia 23.04.2014 r. i i termin ich realizacji:
1. Dokonać naprawy urządzenia do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia i przedstawić wydruki sprawdzające poprawność działania urządzenia,
2. Do czasu wykonania naprawy ww. urządzenia, nie wykonywać badań technicznych Pojazdów, zakres których obejmuje pomiar przy użyciu ww. urządzenia,
3. Przekazywać w terminie do 10 dnia każdego miesiąca opłaty ewidencyjne, pobrane w miesiącu poprzedzającym, na rachunek Funduszu-Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców wraz ze sprawozdaniem pobranych i przekazanych opłat,
4. Do 15 każdego miesiąca począwszy od miesiąca maja br. przedstawić w tutejszym organie, sprawozdania i przelewy potwierdzające terminowość dokonywanych opłat ewidencyjnych.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
– od zaraz.
III.
POCZTA POLSKA S.A., Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/037/P w Krakowie, ul. Cystersów 21.
Zalecenia pokontrolne z dnia 07.05.2014 r. i termin ich realizacji:
Dostosować posiadany przyrząd do kontroli prawidłowości połączeń elektrycznych miedzy pojazdem ciągnącym posiadającym gniazda różnej wielkości, a przyczepą oraz przeprowadzić czynności sprawdzające prawidłowość jego działania.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
– 3 dni od doręczenia wystąpienia.
IV.
Ryszard Nazimek Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Moto Ryś, Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/100/P w Krakowie, ul. Mogilska 120.
Zalecenia pokontrolne z dnia 07.05.2014 r. i termin ich realizacji:
1. Przedstawić dokumenty z okresowej kontroli metrologicznej przyrządu do pomiaru i regulacji ciśnienia powietrza w ogumieniu,
2. Terminowo poddawać przyrządy pomiarowe,
3. Przechowywać w dokumentacji wyposażenia kontrolno-pomiarowego oryginały dokumentów z okresowej kontroli metrologicznej,
4. Wystąpić do producenta dymomierz o nadanie nowej tabliczki znamionowej urządzenia,
5. Przekazywać w terminie do 10 dnia każdego miesiąca opłaty ewidencyjne, pobrane w miesiącu poprzedzającym, na rachunek Funduszu-Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców wraz ze sprawozdaniem pobranych i przekazanych opłat,
6. Przedstawić pisemne wyjaśnienia diagnosty i przedsiębiorcy.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
– pkt 4, 6 – 7 dni od daty doręczenia,
– pkt 1, 2, 3, 5 – od zaraz.
V.
Ryszard Krężołek, Elżbieta Krężołek, Małgorzata Krężołek-Tybon, Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/018/P w Krakowie, ul. Brzeska 22.
Zalecenia pokontrolne z dnia 08.05.2014 r. i termin ich realizacji:
1. Wykonywać wszystkie czynności wchodzące w zakres przeprowadzanego badania technicznego pojazdu,
2. Przeprowadzić szkolenie zatrudnionych diagnostów w zakresie wymaganego zakresu badań technicznych.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
A mi najbardziej podoba się (???) ostatni punkt zaleceń pokontrolnych „Przeprowadzić szkolenie zatrudnionych diagnostów w zakresie wymaganego zakresu badań technicznych”, gdy kontrolujący nie wskazali, wedle jakiej „szkoły” to szkolenie ma być przeprowadzone. Czy to ma być szkoła pana G.K., czy też szkoła bydgoska, czy też może wrocławska lub łódzka????
A Wy, którą szkołę proponujecie naszym miłym Kolegom i przedsiębiorcom z Krakowa?
[1] 1/ zgodność stacji z wymaganiami, o których mowa w art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz. U. Nr 40, poz.275),
2/ prawidłowość wykonywania badań technicznych pojazdów i prowadzenia wymaganej dokumentacji z wymaganiami określonymi w rozporządzeniach:
– Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. poz. 996, z późn. zm.);
– Ministra Infrastruktury z dnia 29 września 2004 r. w sprawie wysokości opłat związanych z prowadzeniem stacji kontroli pojazdów oraz przeprowadzaniem badań technicznych pojazdów (Dz. U. Nr 223, poz. 2261, z późn. zm.).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 6 2014
KONTROLA SKP W KRAKOWIE
Kontrola SKP w Krakowie,
Efekty kompleksowej kontroli SKP w Krakowie, przeprowadzonej przez przedstawicieli Oddziału Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego w Krakowie, na podstawie porozumienia zawartego w dniu 27.02.2014 r. pomiędzy Gminą Miejską Kraków, a Transportowym Dozorem Technicznym w Warszawie.[1]
I.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A., Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/024/P w Krakowie, ul. Sławka 10.
Zalecenia pokontrolne z dnia 16.04.2014 r. i termin ich realizacji:
1. Przedstawić w tutejszym organie decyzje i poświadczenie wydane przez właściwy organ dozoru technicznego, potwierdzające sprawność urządzeń technicznych zamontowanych w badanych pojazdach,
2. Przedstawić pisemne wyjaśnienia insp. UDS-ów na okoliczność nie zamieszczenia w rejestrze badań technicznych obowiązkowych informacji.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
14 dni od daty doręczenia wystąpienia.
II.
INTER AUTO Wiesław Siwek, Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/077/P w Krakowie, ul. Zakopiańska 94.
Zalecenia pokontrolne z dnia 23.04.2014 r. i i termin ich realizacji:
1. Dokonać naprawy urządzenia do kontroli skuteczności tłumienia drgań zawieszenia i przedstawić wydruki sprawdzające poprawność działania urządzenia,
2. Do czasu wykonania naprawy ww. urządzenia, nie wykonywać badań technicznych Pojazdów, zakres których obejmuje pomiar przy użyciu ww. urządzenia,
3. Przekazywać w terminie do 10 dnia każdego miesiąca opłaty ewidencyjne, pobrane w miesiącu poprzedzającym, na rachunek Funduszu-Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców wraz ze sprawozdaniem pobranych i przekazanych opłat,
4. Do 15 każdego miesiąca począwszy od miesiąca maja br. przedstawić w tutejszym organie, sprawozdania i przelewy potwierdzające terminowość dokonywanych opłat ewidencyjnych.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
– od zaraz.
III.
POCZTA POLSKA S.A., Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/037/P w Krakowie, ul. Cystersów 21.
Zalecenia pokontrolne z dnia 07.05.2014 r. i termin ich realizacji:
Dostosować posiadany przyrząd do kontroli prawidłowości połączeń elektrycznych miedzy pojazdem ciągnącym posiadającym gniazda różnej wielkości, a przyczepą oraz przeprowadzić czynności sprawdzające prawidłowość jego działania.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
– 3 dni od doręczenia wystąpienia.
IV.
Ryszard Nazimek Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Moto Ryś, Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/100/P w Krakowie, ul. Mogilska 120.
Zalecenia pokontrolne z dnia 07.05.2014 r. i termin ich realizacji:
1. Przedstawić dokumenty z okresowej kontroli metrologicznej przyrządu do pomiaru i regulacji ciśnienia powietrza w ogumieniu,
2. Terminowo poddawać przyrządy pomiarowe,
3. Przechowywać w dokumentacji wyposażenia kontrolno-pomiarowego oryginały dokumentów z okresowej kontroli metrologicznej,
4. Wystąpić do producenta dymomierz o nadanie nowej tabliczki znamionowej urządzenia,
5. Przekazywać w terminie do 10 dnia każdego miesiąca opłaty ewidencyjne, pobrane w miesiącu poprzedzającym, na rachunek Funduszu-Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców wraz ze sprawozdaniem pobranych i przekazanych opłat,
6. Przedstawić pisemne wyjaśnienia diagnosty i przedsiębiorcy.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
– pkt 4, 6 – 7 dni od daty doręczenia,
– pkt 1, 2, 3, 5 – od zaraz.
V.
Ryszard Krężołek, Elżbieta Krężołek, Małgorzata Krężołek-Tybon, Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/018/P w Krakowie, ul. Brzeska 22.
Zalecenia pokontrolne z dnia 08.05.2014 r. i termin ich realizacji:
1. Wykonywać wszystkie czynności wchodzące w zakres przeprowadzanego badania technicznego pojazdu,
2. Przeprowadzić szkolenie zatrudnionych diagnostów w zakresie wymaganego zakresu badań technicznych.
Wyznaczony termin usunięcia naruszenia warunków wykonywania działalności gospodarczej:
– od zaraz.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Opracował
dziadek Piotra
– na podstawie: http://bip.krakow.pl/zalaczniki/dokumenty/n/119623/karta
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
P.S.
A mi najbardziej podoba się (???) ostatni punkt zaleceń pokontrolnych „Przeprowadzić szkolenie zatrudnionych diagnostów w zakresie wymaganego zakresu badań technicznych”, gdy kontrolujący nie wskazali, wedle jakiej „szkoły” to szkolenie ma być przeprowadzone. Czy to ma być szkoła pana G.K., czy też szkoła bydgoska, czy też może wrocławska lub łódzka????
A Wy, którą szkołę proponujecie naszym miłym Kolegom i przedsiębiorcom z Krakowa?
[1] 1/ zgodność stacji z wymaganiami, o których mowa w art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz. U. Nr 40, poz.275),
2/ prawidłowość wykonywania badań technicznych pojazdów i prowadzenia wymaganej dokumentacji z wymaganiami określonymi w rozporządzeniach:
– Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (Dz. U. poz. 996, z późn. zm.);
– Ministra Infrastruktury z dnia 29 września 2004 r. w sprawie wysokości opłat związanych z prowadzeniem stacji kontroli pojazdów oraz przeprowadzaniem badań technicznych pojazdów (Dz. U. Nr 223, poz. 2261, z późn. zm.).
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, praca na SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa, rola TDT, wyrok sądu