Kolejna akcja „Bus”, aby potem nie płakać na pogrzebach.
Kolega napisał do mnie/do nas:
I znowu nagle zrobiło się głośno i policja ogłasza akcję kontroli busów – dlaczego nie robi tego codziennie?
Dlaczego diagności tak z miękkim sercem dopuszczają do ruchu pojazdy ciężarowe, busy, w których nie zgadza się ilość miejsc w samochodzie z tymi wpisanymi w dowodzie?
Przekonałem się sam już nie jednokrotnie – jak poleciłem klientowi aby do badania uzupełnił siedzenia tak jak w dowodzie – myślicie, że wrócił? – nie.
A ile nasłuchałem się od właściciela, że stracił klienta – a najlepsze jak mi powiedział, że jako diagnosta, nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za to, że stawiam pieczątkę w dowodzie – ręce opadają jakich mamy właścicieli stacji.
Na pewno wielu zaraz powie, że przesadzamy i sramy we własne gniazdo jak czytam na wielu forach – albo jesteśmy diagnostami i wykonujemy solidnie swoją pracę, albo patrzymy na właścicieli jak liczą kasę ,ale –
– Zatrzymano 30 dowodów rejestracyjnych, nałożono 119 mandatów nie wzięło się z znikąd – ktoś powinien się w końcu zastanowić i przemyśleć, że od naszej pracy zależy życie wielu ludzi …………
I nic mnie tak nie denerwuje i (…), jak to, że na naszych drogach giną dzieci, Nasze Dzieci, NASZE DZIECI!
Dlatego zgadzam się ze wszystkim, co nasz Kolega napisał, a w szczególności cyt. „ktoś powinien się w końcu zastanowić i przemyśleć, że od naszej pracy zależy życie wielu ludzi….”
W podobnym tonie wypowiedział się . . . . (…), ale przeczytajcie sami, kto i co powiedział na otwarciu pewnej nowej Okręgowej SKP:
„Po to, by nie płakać na pogrzebach”:
– Jako kapłan z długim stażem przyzwyczaiłem się do płaczu dzieci podczas chrztu i łez szczęścia młodych na ślubach, ale rozpaczy, którą widzę na pogrzebach, nie mogę nigdy zaakceptować i zapomnieć. Ona zawsze pozostawia w sercu niezatartą ranę.
Bądźcie więc srodzy, a czasami nawet nieznośni dla kierowców, którzy będą korzystać z waszych usług, bo dzięki temu będzie mniej okazji do wylewania gorzkich łez i ranienia serc
– tak mówił ksiądz dziekan Stanisław Bijak do szefów i pracowników okręgowej stacji kontroli pojazdów.[2]
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
A mi przypomniała się niedawna kuluarowa rozmowa z p. Jackiem Mandosikiem z firmy DIAGNOPOL podczas naszej VII Konferencji Transportowej w Legnicy, który podniósł ciekawy wątek związany z efektami naszej pracy. A mianowicie powiedział on miedzy innymi, że my wykonujemy codziennie więcej kontroli technicznych pojazdów (BT[3]) niż Policja, ITD[4], Straże Miejskie i Gminne razem wzięte! I choć tych służb jest mniej, niż nas, to jednak oni (a nie my!) zatrzymują więcej DR[5] niż całe nasze 10.000 środowisko!
Koledzy!
Czy to nie daje Wam coś do myślenia? Czyż nie mam racji, że nad tym zagadnieniem należy sie pochylić i jest tu nad czym pomyśleć, że jest tu nad czym się zastanowić?
Czy zauważyliście też, że oni nas wcale nie słuchają . . .?
Czy nie czas już wypowiedzieć posłuszeństwo . . .?
Po wypadku w Jankowie Pierwszym: Od rana policja kontroluje busy.
Policja kontroluje busy po poniedziałkowym wypadku. Około 500 busów skontrolowała od rana drogówka. W całej Wielkopolsce trwa akcja sprawdzania w jaki sposób przewożeni są m.in. robotnicy. Kontrole to efekt poniedziałkowego wypadku w Jankowie Pierwszym. Kierujący golfem nie ustąpił pierwszeństwa i zderzył się z samochodem dostawczym, w którym było dwanaście osób. Wszyscy siedzieli na paletach (auto nie było przystosowane do przewozu osób), wracali z pola. Nie żyje 14-latka, 13 osób rannych – Od rana skontrolowanych zostało około 500 pojazdów – mówi Andrzej Borowiak z Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. – Zatrzymano 30 dowodów rejestracyjnych, nałożono 119 mandatów. Do sądu zostanie skierowana sprawa kierowcy, który przewoził dwie osoby za dużo i odmówił przyjęcia mandatu. Akcja będzie prowadzona do końca dnia.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lip 18 2014
KOLEJNA AKCJA „BUS”
Kolejna akcja „Bus”, aby potem nie płakać na pogrzebach.
Kolega napisał do mnie/do nas:
I znowu nagle zrobiło się głośno i policja ogłasza akcję kontroli busów – dlaczego nie robi tego codziennie?
Dlaczego diagności tak z miękkim sercem dopuszczają do ruchu pojazdy ciężarowe, busy, w których nie zgadza się ilość miejsc w samochodzie z tymi wpisanymi w dowodzie?
Przekonałem się sam już nie jednokrotnie – jak poleciłem klientowi aby do badania uzupełnił siedzenia tak jak w dowodzie – myślicie, że wrócił? – nie.
A ile nasłuchałem się od właściciela, że stracił klienta – a najlepsze jak mi powiedział, że jako diagnosta, nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za to, że stawiam pieczątkę w dowodzie – ręce opadają jakich mamy właścicieli stacji.
Na pewno wielu zaraz powie, że przesadzamy i sramy we własne gniazdo jak czytam na wielu forach – albo jesteśmy diagnostami i wykonujemy solidnie swoją pracę, albo patrzymy na właścicieli jak liczą kasę ,ale –
– Zatrzymano 30 dowodów rejestracyjnych, nałożono 119 mandatów nie wzięło się z znikąd – ktoś powinien się w końcu zastanowić i przemyśleć, że od naszej pracy zależy życie wielu ludzi …………
HEJ Pozdrawiam[1]
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
I nic mnie tak nie denerwuje i (…), jak to, że na naszych drogach giną dzieci, Nasze Dzieci, NASZE DZIECI!
Dlatego zgadzam się ze wszystkim, co nasz Kolega napisał, a w szczególności cyt. „ktoś powinien się w końcu zastanowić i przemyśleć, że od naszej pracy zależy życie wielu ludzi….”
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
W podobnym tonie wypowiedział się . . . . (…), ale przeczytajcie sami, kto i co powiedział na otwarciu pewnej nowej Okręgowej SKP:
„Po to, by nie płakać na pogrzebach”:
– Jako kapłan z długim stażem przyzwyczaiłem się do płaczu dzieci podczas chrztu i łez szczęścia młodych na ślubach, ale rozpaczy, którą widzę na pogrzebach, nie mogę nigdy zaakceptować i zapomnieć. Ona zawsze pozostawia w sercu niezatartą ranę.
Bądźcie więc srodzy, a czasami nawet nieznośni dla kierowców, którzy będą korzystać z waszych usług, bo dzięki temu będzie mniej okazji do wylewania gorzkich łez i ranienia serc
– tak mówił ksiądz dziekan Stanisław Bijak do szefów i pracowników okręgowej stacji kontroli pojazdów.[2]
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
A mi przypomniała się niedawna kuluarowa rozmowa z p. Jackiem Mandosikiem z firmy DIAGNOPOL podczas naszej VII Konferencji Transportowej w Legnicy, który podniósł ciekawy wątek związany z efektami naszej pracy. A mianowicie powiedział on miedzy innymi, że my wykonujemy codziennie więcej kontroli technicznych pojazdów (BT[3]) niż Policja, ITD[4], Straże Miejskie i Gminne razem wzięte! I choć tych służb jest mniej, niż nas, to jednak oni (a nie my!) zatrzymują więcej DR[5] niż całe nasze 10.000 środowisko!
Koledzy!
Czy to nie daje Wam coś do myślenia? Czyż nie mam racji, że nad tym zagadnieniem należy sie pochylić i jest tu nad czym pomyśleć, że jest tu nad czym się zastanowić?
Czy zauważyliście też, że oni nas wcale nie słuchają . . .?
Czy nie czas już wypowiedzieć posłuszeństwo . . .?
Pyta
Dziadek Piotra
[1] Czytaj więcej: http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3506835,po-wypadku-w-jankowie-pierwszym-od-rana-policja-kontroluje-busy,id,t.html?cookie=1
Po wypadku w Jankowie Pierwszym: Od rana policja kontroluje busy.
Policja kontroluje busy po poniedziałkowym wypadku. Około 500 busów skontrolowała od rana drogówka. W całej Wielkopolsce trwa akcja sprawdzania w jaki sposób przewożeni są m.in. robotnicy. Kontrole to efekt poniedziałkowego wypadku w Jankowie Pierwszym. Kierujący golfem nie ustąpił pierwszeństwa i zderzył się z samochodem dostawczym, w którym było dwanaście osób. Wszyscy siedzieli na paletach (auto nie było przystosowane do przewozu osób), wracali z pola. Nie żyje 14-latka, 13 osób rannych – Od rana skontrolowanych zostało około 500 pojazdów – mówi Andrzej Borowiak z Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu. – Zatrzymano 30 dowodów rejestracyjnych, nałożono 119 mandatów. Do sądu zostanie skierowana sprawa kierowcy, który przewoził dwie osoby za dużo i odmówił przyjęcia mandatu. Akcja będzie prowadzona do końca dnia.
[2] http://gazeta-olawa.pl/artykul-1465-po-to-by-nie-plakac-na-pogrzebach.html
[3] BT, to wykonywane przez insp. UDS-a na SKP badanie techniczne pojazdu, które może być okresowe i obowiązkowe (OBT) i dodatkowe (DBT).
[4] ITD, to Inspekcja Transportu Drogowego, czyli służby należące do GITD.
[5] DR, to dowód rejestracyjny pojazdu.
By dP • DIAGNOSTA od BRD • Tags: BRD, decyzje urzędnicze, GITD, praca na SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola policji, rola starostwa, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP), stan techniczny autobusów, stan techniczny ciężarówek