Jak co roku, tak i w tym roku Prezydent Jacek Majchrowski wręczył już dyplomy dla przedsiębiorców prowadzących w Krakowie najlepsze SKP, docenione za rzetelność wykonywania BT i wkład w poprawę BRD.
Jest to efekt organizowanych corocznie, począwszy od 2009 roku, konferencji szkoleniowych organizowanych przez tamtejszy pion komunikacyjny w Urzędzie Miasta, na których podsumowywana jest praca UDS-ów na tamtejszych SKP, o czym pisał już nasz Kolega J.L.: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2014/krakow/
Tamtejszy Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UM porównuje wyniki wszystkich krakowskich SKP według ustalonych z góry czytelnych i jasnych kryteriów. Tym, którzy osiągnęli najlepsze rezultaty, szczególnie w zakresie podnoszenia sprawności pojazdów, a co za tym idzie bezpieczeństwa na drodze, Prezydent Miasta Krakowa osobiście wręcza Dyplomy Wyróżnienia. Są one formą podziękowania oraz docenienia rzetelności i profesjonalizmu przedsiębiorców oraz pracujących dla nich UDS-ów.
W tym roku wyróżnienia otrzymali następujący przedsiębiorcy:
Autodiagnostyka Papros, Szwaczka, Zając Sp. Jawna – Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/092/P, zlokalizowana w Krakowie na os. Strusia 13,
Polski Związek Motorowy Okręgowy Zespół Działalności Gospodarczej Sp. z o.o. – Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/048/P, przy ul. Księdza Biskupa Tomickiego 4,
Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe Sp. z o.o. – Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/026/P, ul. Balicka 56,
AAC Sp. z o.o. – Podstawowa Stacja Kontroli Pojazdów Nr KR/043/P, zlokalizowana w Krakowie przy ul. Rzemieślniczej 20.
Te wyróżnienia zostały przyznane w wyniku oceny działalności tamtejszych SKP za 2013 rok, przedstawionej na Konferencji Szkoleniowej zorganizowanej przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta Krakowa.
Do udziału w spotkaniu zostali zaproszeni następujący przedstawiciele:
Na konferencji pracownicy UMK przedstawili wyniki i efekty corocznej obowiązkowej kontroli SKP, przeprowadzonych przez inspektorów Urzędu Miasta Krakowa i Transportowy Dozór Techniczny. Natomiast przedstawiciele Policji i Inspekcji Transportu Drogowego omówili zasady zatrzymywania DR z powodu złego stanu technicznego pojazdów oraz usterek stwierdzanych podczas kontroli w ruchu drogowym, które mają wpływ na BRD oraz stopień zanieczyszczenia środowiska.
Podkreślono współpracę Urzędu Miasta Krakowa z organami kontroli ruchu drogowego.
Zwrócono uwagę, że w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu technicznego pojazdów, organy kontroli ruchu drogowego zobowiązane są poinformować o tym jednostki sprawujące nadzór nad działalnością SKP, a te mogą wyciągnąć konsekwencje w stosunku do UDS-a, który wykonał ostatnie BT umożliwiając dopuszczenie takiego pojazdu do ruchu.
I tradycyjnie ze strachu przed pracodawcami albo z urzędniczej niewiedzy zapomniano przy tym poinformować uczestników tego spotkania, że za takie same lub podobne przewinienia konsekwencje mogą być wyciągane także w stosunku do pracodawców, co wynika wprost z PoRD.[1]
Osobiście uważam, że podobne rankingi mają głęboki sens, gdyż powoduja wzrost BRD. A wzorem Krakowa podobny ranking powinny wprowadzać po kolei wszystkie miasta i powiaty. Ponadto, taki ranking powinien być organizowany dla całego Kraju. Sprawę tę powinien pilotować OSPWK lub ZPP (lub wzajemnie współpracując), a wręczający corocznie wyróżnienia dla najlepszych SKP w kraju powinien być wysoki urzędnik naszego resortu od transportu (a może jakiś J.W. Król?).
Myślę też, że nasza Konferencja Transportowa w Legnicy w dniach 30 i 31 maja br., w której będzie uczestniczył p. Prezes ZPP Marek Tramś będzie dobrą okazją do wymiany poglądów na ten temat.
Uważam też, że specjalne nagrody powinny być przewidziane dla tych SKP, które wyróżniono już po raz kolejny, np. bezppłatny bonus reklamowy na portalu UM Krakowa!
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 8 2014
NAJLEPSZE W KRAKOWIE
Najlepsze Stacje Kontroli Pojazdów w Krakowie.
Jak co roku, tak i w tym roku Prezydent Jacek Majchrowski wręczył już dyplomy dla przedsiębiorców prowadzących w Krakowie najlepsze SKP, docenione za rzetelność wykonywania BT i wkład w poprawę BRD.
Jest to efekt organizowanych corocznie, począwszy od 2009 roku, konferencji szkoleniowych organizowanych przez tamtejszy pion komunikacyjny w Urzędzie Miasta, na których podsumowywana jest praca UDS-ów na tamtejszych SKP, o czym pisał już nasz Kolega J.L.: http://www.diagnostasamochodowy.pl/2014/krakow/
Tamtejszy Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UM porównuje wyniki wszystkich krakowskich SKP według ustalonych z góry czytelnych i jasnych kryteriów. Tym, którzy osiągnęli najlepsze rezultaty, szczególnie w zakresie podnoszenia sprawności pojazdów, a co za tym idzie bezpieczeństwa na drodze, Prezydent Miasta Krakowa osobiście wręcza Dyplomy Wyróżnienia. Są one formą podziękowania oraz docenienia rzetelności i profesjonalizmu przedsiębiorców oraz pracujących dla nich UDS-ów.
W tym roku wyróżnienia otrzymali następujący przedsiębiorcy:
Te wyróżnienia zostały przyznane w wyniku oceny działalności tamtejszych SKP za 2013 rok, przedstawionej na Konferencji Szkoleniowej zorganizowanej przez Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców Urzędu Miasta Krakowa.
Do udziału w spotkaniu zostali zaproszeni następujący przedstawiciele:
Na konferencji pracownicy UMK przedstawili wyniki i efekty corocznej obowiązkowej kontroli SKP, przeprowadzonych przez inspektorów Urzędu Miasta Krakowa i Transportowy Dozór Techniczny. Natomiast przedstawiciele Policji i Inspekcji Transportu Drogowego omówili zasady zatrzymywania DR z powodu złego stanu technicznego pojazdów oraz usterek stwierdzanych podczas kontroli w ruchu drogowym, które mają wpływ na BRD oraz stopień zanieczyszczenia środowiska.
Podkreślono współpracę Urzędu Miasta Krakowa z organami kontroli ruchu drogowego.
Zwrócono uwagę, że w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu technicznego pojazdów, organy kontroli ruchu drogowego zobowiązane są poinformować o tym jednostki sprawujące nadzór nad działalnością SKP, a te mogą wyciągnąć konsekwencje w stosunku do UDS-a, który wykonał ostatnie BT umożliwiając dopuszczenie takiego pojazdu do ruchu.
I tradycyjnie ze strachu przed pracodawcami albo z urzędniczej niewiedzy zapomniano przy tym poinformować uczestników tego spotkania, że za takie same lub podobne przewinienia konsekwencje mogą być wyciągane także w stosunku do pracodawców, co wynika wprost z PoRD.[1]
Osobiście uważam, że podobne rankingi mają głęboki sens, gdyż powoduja wzrost BRD. A wzorem Krakowa podobny ranking powinny wprowadzać po kolei wszystkie miasta i powiaty. Ponadto, taki ranking powinien być organizowany dla całego Kraju. Sprawę tę powinien pilotować OSPWK lub ZPP (lub wzajemnie współpracując), a wręczający corocznie wyróżnienia dla najlepszych SKP w kraju powinien być wysoki urzędnik naszego resortu od transportu (a może jakiś J.W. Król?).
Myślę też, że nasza Konferencja Transportowa w Legnicy w dniach 30 i 31 maja br., w której będzie uczestniczył p. Prezes ZPP Marek Tramś będzie dobrą okazją do wymiany poglądów na ten temat.
Uważam też, że specjalne nagrody powinny być przewidziane dla tych SKP, które wyróżniono już po raz kolejny, np. bezppłatny bonus reklamowy na portalu UM Krakowa!
I gratulując wyróżnionym pozdrawiam
Dziadek Piotra
[1] na podstawie: http://krakow.pl/aktualnosci/102841,32,komunikat,nagrodzone_stacje_kontroli.html
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy