Jak co roku, w dniu 29-04-2014 r. odbyło się tradycyjne spotkanie organizowane przez Urząd Miasta Krakowa, Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców, sprawujący nadzór nad działalnością stacji kontroli pojazdów.
Po przywitaniu uczestników, jako pierwsi wystąpili inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego, omawiając kontrole pojazdów uczestniczących w ruchu drogowym. Opowiadali o problemach diagnostów, jeśli kontrolują auto tuż po OBT i mają podejrzenia, że badanie nie było poprawnie wykonane.
Po nich wystąpił przedstawiciel policji omawiając warunki techniczne pojazdów.
Po przerwie nastąpiło omówienie wyników kontroli stacji diagnostycznych w 2013 roku ze wskazaniem tych stacji, które miały najlepsze wyniki pokontrolne.
Było też omówienie zaleceń dotyczących wpisywania wyników emisji zanieczyszczeń i zadymienia (jest to prośba prezydenta miasta i niezatosowanie się do niej nie będzie karane).
Później było wystąpienie przedstawiciela Transportowego Dozoru Technicznego, który omawiał problemy wymagań lokalowych i kontrolno-pomiarowych w odniesieniu do upływu ważności decyzji dyrektora TDT.
Na koniec nastąpiło omówienie zmian stanu prawnego obowiązujących od. 01-01-2014, między innymi wynik badania dodatkowego ma być pozytywny lub negatywny (ma być zaznaczone spełnia lub nie art. nr.66 ustawy).
Jest zalecenie, że bez tej oceny wykonujemy „hak”, „zastępczą tabliczkę” i „wykonanie numeru”.
O godzinie czternastej, tradycyjnie i jak co roku, przedstawiciele wyróżnionych Stacji Kontroli Pojazdów mieli spotkanie z prezydentem Z. Majchrowskim.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 29 2014
KRAKÓW
Kraków – tradycyjne spotkanie w UM.
Jak co roku, w dniu 29-04-2014 r. odbyło się tradycyjne spotkanie organizowane przez Urząd Miasta Krakowa, Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców, sprawujący nadzór nad działalnością stacji kontroli pojazdów.
Po przywitaniu uczestników, jako pierwsi wystąpili inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego, omawiając kontrole pojazdów uczestniczących w ruchu drogowym. Opowiadali o problemach diagnostów, jeśli kontrolują auto tuż po OBT i mają podejrzenia, że badanie nie było poprawnie wykonane.
Po nich wystąpił przedstawiciel policji omawiając warunki techniczne pojazdów.
Po przerwie nastąpiło omówienie wyników kontroli stacji diagnostycznych w 2013 roku ze wskazaniem tych stacji, które miały najlepsze wyniki pokontrolne.
Było też omówienie zaleceń dotyczących wpisywania wyników emisji zanieczyszczeń i zadymienia (jest to prośba prezydenta miasta i niezatosowanie się do niej nie będzie karane).
Później było wystąpienie przedstawiciela Transportowego Dozoru Technicznego, który omawiał problemy wymagań lokalowych i kontrolno-pomiarowych w odniesieniu do upływu ważności decyzji dyrektora TDT.
Na koniec nastąpiło omówienie zmian stanu prawnego obowiązujących od. 01-01-2014, między innymi wynik badania dodatkowego ma być pozytywny lub negatywny (ma być zaznaczone spełnia lub nie art. nr.66 ustawy).
Jest zalecenie, że bez tej oceny wykonujemy „hak”, „zastępczą tabliczkę” i „wykonanie numeru”.
O godzinie czternastej, tradycyjnie i jak co roku, przedstawiciele wyróżnionych Stacji Kontroli Pojazdów mieli spotkanie z prezydentem Z. Majchrowskim.
J.L.
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują • Tags: coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, GITD, praca diagnosty, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola policji, rola starostwa, TDT