Rozmawiajmy, wymieniajmy korespondencje, piszmy do siebie, czyli dyskutujmy. Nie rozmawiając ze sobą tworzymy przepaść, poprzez którą trudno o porozumienie, a co dopiero o uściśnięcie wyciągniętej do zgody ręki.
W tym kontekście szczególnej wartości nabierają słowa p. Rafała Sosnowskiego ze Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej, który zechciał mi poświęcić parę swoich cennych minut w Poznaniu, a z którym miałem przyjemność spotkać się i porozmawiać na Targach Techniki Motoryzacyjnej. Chodziło o to, aby zawsze podkreślać to, co nas łączy, a nie zawsze to, co nas dzieli.
Te słowa polecam gorąco członkom całego (!) zarządu OSDS, którzy zamiast budować mosty . . . – niszczą . . .
Z podobnym przesłaniem rozstałem się z p. Norbertem Jezierskim, ponownie chyląc głowę przed dokonaniami jego Firmy (także tymi medycznymi!).
Nawet, jeśli w naszej branży mamy często różne lub sprzeczne interesy, to są jednak także pewne wspólne nam wszystkim wartości, że wymienię tylko jedną z wielu, np. bezpieczeństwo naszych dzieci na drogach, o czym dziś także przekonywał mnie telefonicznie przedstawiciel „Dekry”, która także zamierza wziąć udział w naszej debacie o sytuacji UDS-a na rynku SKP, a którą to debatę zamierzamy otworzyć na naszej VII Konferencji Transportowej w Legnicy w dniach 30 i 31 maja br.
Na tej naszej Konferencji mamy także nadzieję gościć nie tylko przedstawiciela STM, ale także tych wszystkich, którzy zechcą z naszym SITK RP/Odział „Zagłębia Miedziowego” w Legnicy włączyć się w debatę o przyszłości naszej branży i wesprzeć nas w pozytywnych działaniach w tym zbożnym celu.
A takim pozytywnym przykładem wsparcia pozytywnych działań dla naszej branży niech będzie redakcja „Nowoczesny Warsztat” (vivat dolnośląski przedstawiciel), firma „Unimetal” ze Złotowa, przedstawiciel PISKP, przedstawiciele WITD, przedstawiciele nauki, którzy już zaszczycali nas swoją obecnością m.inn. w Leszczynku.
Ale zapraszamy też przedstawicieli i producentów ekologicznych urządzeń dla naszej branży, począwszy od filtrów, poprzez zbiorniki na LPG, do pojazdów hybrydowych.
A, żeby nie było zarzutów, że uciekam przed jakąkolwiek rozmową na jakikolwiek branżowy temat, to pozwalam sobie przytoczyć kolejny już e-mail od p. Grzegorza Krzemienieckiego:
„Szanowni Państwo,
Dnia 1 kwietnia 2014 r. WSA w Łodzi po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 1 kwietnia 2014 roku sprawy ze skargi Z.G. na decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ł. z dnia […] nr […] w przedmiocie cofnięcie uprawnień do dokonywania badań technicznych pojazdów uchylił zaskarżoną decyzję i poprzedzająca ją decyzję Prezydenta Miasta Łodzi….
(…) Na podstawie art 81 ust. 3 u.p.r.d. diagnosta wykonał okresowe badanie techniczne pojazdu nie oznaczonego tablicami rejestracyjnymi.”
Niewątpliwie musimy pochylić się nad słowami p. G. Krzemienieckiego, który napisał do nas dalej:
„W swoim uzasadnieniu Sąd podkreślił, że przedstawiona opinia jest pierwszą tego typu obszerną interpretacją, która może mieć istotny wpływ na wynik sprawy i dotychczasowy przebieg postępowania nie tylko w tej sprawie. (…)”
(wytłuszczenia moje).
Jak ustaliłem dziś telefonicznie w WSA w Łodzi, faktycznie w dniu 18 marca 2014 r. wpłynęła w powyższej sprawie opinia SITK RP O/Krosno, której wynikiem mogło być odroczenie powyższego wyroku w dniu 20 marca 2014 r. A to, czy Sąd wziął tę opinię pod uwagę okaże się po ogłoszeniu uzasadnienia (za ok. 3 tyg.).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 8 2014
ROZMAWIAJMY
Rozmawiajmy, po raz kolejny i kolejny jeszcze.
Rozmawiajmy, wymieniajmy korespondencje, piszmy do siebie, czyli dyskutujmy. Nie rozmawiając ze sobą tworzymy przepaść, poprzez którą trudno o porozumienie, a co dopiero o uściśnięcie wyciągniętej do zgody ręki.
W tym kontekście szczególnej wartości nabierają słowa p. Rafała Sosnowskiego ze Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej, który zechciał mi poświęcić parę swoich cennych minut w Poznaniu, a z którym miałem przyjemność spotkać się i porozmawiać na Targach Techniki Motoryzacyjnej. Chodziło o to, aby zawsze podkreślać to, co nas łączy, a nie zawsze to, co nas dzieli.
Te słowa polecam gorąco członkom całego (!) zarządu OSDS, którzy zamiast budować mosty . . . – niszczą . . .
Z podobnym przesłaniem rozstałem się z p. Norbertem Jezierskim, ponownie chyląc głowę przed dokonaniami jego Firmy (także tymi medycznymi!).
Nawet, jeśli w naszej branży mamy często różne lub sprzeczne interesy, to są jednak także pewne wspólne nam wszystkim wartości, że wymienię tylko jedną z wielu, np. bezpieczeństwo naszych dzieci na drogach, o czym dziś także przekonywał mnie telefonicznie przedstawiciel „Dekry”, która także zamierza wziąć udział w naszej debacie o sytuacji UDS-a na rynku SKP, a którą to debatę zamierzamy otworzyć na naszej VII Konferencji Transportowej w Legnicy w dniach 30 i 31 maja br.
Na tej naszej Konferencji mamy także nadzieję gościć nie tylko przedstawiciela STM, ale także tych wszystkich, którzy zechcą z naszym SITK RP/Odział „Zagłębia Miedziowego” w Legnicy włączyć się w debatę o przyszłości naszej branży i wesprzeć nas w pozytywnych działaniach w tym zbożnym celu.
A takim pozytywnym przykładem wsparcia pozytywnych działań dla naszej branży niech będzie redakcja „Nowoczesny Warsztat” (vivat dolnośląski przedstawiciel), firma „Unimetal” ze Złotowa, przedstawiciel PISKP, przedstawiciele WITD, przedstawiciele nauki, którzy już zaszczycali nas swoją obecnością m.inn. w Leszczynku.
Ale zapraszamy też przedstawicieli i producentów ekologicznych urządzeń dla naszej branży, począwszy od filtrów, poprzez zbiorniki na LPG, do pojazdów hybrydowych.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
A, żeby nie było zarzutów, że uciekam przed jakąkolwiek rozmową na jakikolwiek branżowy temat, to pozwalam sobie przytoczyć kolejny już e-mail od p. Grzegorza Krzemienieckiego:
„Szanowni Państwo,
Dnia 1 kwietnia 2014 r. WSA w Łodzi po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 1 kwietnia 2014 roku sprawy ze skargi Z.G. na decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Ł. z dnia […] nr […] w przedmiocie cofnięcie uprawnień do dokonywania badań technicznych pojazdów uchylił zaskarżoną decyzję i poprzedzająca ją decyzję Prezydenta Miasta Łodzi….
(…) Na podstawie art 81 ust. 3 u.p.r.d. diagnosta wykonał okresowe badanie techniczne pojazdu nie oznaczonego tablicami rejestracyjnymi.”
Niewątpliwie musimy pochylić się nad słowami p. G. Krzemienieckiego, który napisał do nas dalej:
„W swoim uzasadnieniu Sąd podkreślił, że przedstawiona opinia jest pierwszą tego typu obszerną interpretacją, która może mieć istotny wpływ na wynik sprawy i dotychczasowy przebieg postępowania nie tylko w tej sprawie. (…)”
(wytłuszczenia moje).
Jak ustaliłem dziś telefonicznie w WSA w Łodzi, faktycznie w dniu 18 marca 2014 r. wpłynęła w powyższej sprawie opinia SITK RP O/Krosno, której wynikiem mogło być odroczenie powyższego wyroku w dniu 20 marca 2014 r. A to, czy Sąd wziął tę opinię pod uwagę okaże się po ogłoszeniu uzasadnienia (za ok. 3 tyg.).
I pozdrawiam
Dziadek Piotra
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: BRD, konferencje branżowe, PISKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), SITK