1. Dzwoniący Kolega prosił miedzy innymi o nagłośnienie jego pomysłu o tym, aby w przypadku instalacji gazowej, data ważności z protokołu TDT oraz nr fabryczny zbiornika były wpisywane w DR.
Także moim zdaniem, to bardzo dobry pomysł, a jego prostota jest wprost powalająca. Pozwala na to wielka ilość wolnych rubryk w DR, które się „marnują?”. Będzie to tylko uzupełnieniem wpisu „GAZ” w DR, a uprości życie naszym klientom i nam samym (parę papierów mniej w trakcie OBT). Skończy się nerwówka, gdy klient zapomni tych dokumentów.
Bo co może być bardziej wiarygodne, niż osobisty wpis pracownika WK.
2. Inny Kolega dzwonił pytając mnie, jakie jest moje zdanie w sprawie wyjścia zarządu OSDS-u w sposób „ad hoc” z prac w tzw. „grupie roboczej”.
No cóż . . ., to cyt.: „ad hoc”, które widnieje na stronie OSDS irytuje mnie trochę….
Bo nie jest prawdą, że to grupa robocza powstała „ad hoc”.
Być może, to decyzja o wyjściu z tej grupy zapadła „ad hoc”. Ale to też nie brzmi dobrze, bo sugeruje tymczasowość i podejmowanie decyzji pod wpływem chwili. Uczestnicy „grupy roboczej” nabrali wody w usta, a zarząd OSDS nie kwapi się ze wskazaniem dowodów na słuszność swojego wystąpienia „ad hoc”.
A efekt jest i był do przewidzenia. A mianowicie, gdy decyzje podejmuje się tracąc zimną krew, czyli „ad hoc”, to najczęściej bez wizji co będzie potem, czyli bez planu „B”. Czyżby temu zielonemu zarządowi pozostało już tylko zaszyć się w tych świętoszowskich lasach, okopać się i . . . . – czekać na jakiś znak (z nieba?) lub atak?
A, jeżeli nie będzie żadnego znaku, jeżeli nikt i nic nie zaatakuje, to jak jeszcze długo i tak bezczynnie w tej kniei . . .? Tak do końca świata . . .(?), w tych okopach bez wyściubiania nosa . . .(?).
Proszę i apeluję: wyjdźcie z tej kniei do ludzi. Jeśli nie macie planu „B”, to trzeba go utworzyć i do roboty, do roboty!
A dalej w temacie, to tragiczny stan techniczny pojazdu dowożącego dzieci do szkoły, czyli info z 28/03/2014 r., gdy w godzinach porannych inspektorzy z Podlaskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego zatrzymali do kontroli pojazd marki Lublin, wykorzystywany do przewozu dzieci do szkół.
Pojazd należący do jednej z podlaskich gmin był w tragicznym stanie technicznym. Stwierdzono szereg nieprawidłowości, w tym m.in.:
skorodowane elementy konstrukcyjne,
wycieki płynów eksploatacyjnych,
niesprawny hamulec postojowy,
niesprawne światło stop.
Podłoga pojazdu była skorodowana w takim stopniu, że dzieci mogły wypaść bezpośrednio na jezdnię (sic!).
Ławki, na których przewożono dzieci były przymocowane za pomocą drutów.
W związku ze stwierdzonymi usterkami inspektorzy zatrzymali DR pojazdu oraz zakazali dalszej jazdy.
A do obejrzenia zdjęć tego busa zapraszam na stronę www.gitd.gov.pl
A, gdy już obejrzeliście te zdjęcia, to może ktoś powie, czy ma podobne odczucie, jak i ja. Chodzi o to, że stan skorodowania wskazuje na to, że ostatnie OBT odbyło się z zamkniętymi oczyma (?).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
mar 29 2014
WEEKENDOWO
Weekendowo to i owo
I. Koledzy dzwonią i rozmawiamy.
1. Dzwoniący Kolega prosił miedzy innymi o nagłośnienie jego pomysłu o tym, aby w przypadku instalacji gazowej, data ważności z protokołu TDT oraz nr fabryczny zbiornika były wpisywane w DR.
Także moim zdaniem, to bardzo dobry pomysł, a jego prostota jest wprost powalająca. Pozwala na to wielka ilość wolnych rubryk w DR, które się „marnują?”. Będzie to tylko uzupełnieniem wpisu „GAZ” w DR, a uprości życie naszym klientom i nam samym (parę papierów mniej w trakcie OBT). Skończy się nerwówka, gdy klient zapomni tych dokumentów.
Bo co może być bardziej wiarygodne, niż osobisty wpis pracownika WK.
2. Inny Kolega dzwonił pytając mnie, jakie jest moje zdanie w sprawie wyjścia zarządu OSDS-u w sposób „ad hoc” z prac w tzw. „grupie roboczej”.
No cóż . . ., to cyt.: „ad hoc”, które widnieje na stronie OSDS irytuje mnie trochę….
Bo nie jest prawdą, że to grupa robocza powstała „ad hoc”.
Być może, to decyzja o wyjściu z tej grupy zapadła „ad hoc”. Ale to też nie brzmi dobrze, bo sugeruje tymczasowość i podejmowanie decyzji pod wpływem chwili. Uczestnicy „grupy roboczej” nabrali wody w usta, a zarząd OSDS nie kwapi się ze wskazaniem dowodów na słuszność swojego wystąpienia „ad hoc”.
A efekt jest i był do przewidzenia. A mianowicie, gdy decyzje podejmuje się tracąc zimną krew, czyli „ad hoc”, to najczęściej bez wizji co będzie potem, czyli bez planu „B”. Czyżby temu zielonemu zarządowi pozostało już tylko zaszyć się w tych świętoszowskich lasach, okopać się i . . . . – czekać na jakiś znak (z nieba?) lub atak?
A, jeżeli nie będzie żadnego znaku, jeżeli nikt i nic nie zaatakuje, to jak jeszcze długo i tak bezczynnie w tej kniei . . .? Tak do końca świata . . .(?), w tych okopach bez wyściubiania nosa . . .(?).
Proszę i apeluję: wyjdźcie z tej kniei do ludzi. Jeśli nie macie planu „B”, to trzeba go utworzyć i do roboty, do roboty!
I. GITD w zakresie BRD.
Na początek zapraszam do: http://moto.onet.pl/aktualnosci/stacje-diagnostyczne-podbija-przeglad-kazdemu/m7v59
A dalej w temacie, to tragiczny stan techniczny pojazdu dowożącego dzieci do szkoły, czyli info z 28/03/2014 r., gdy w godzinach porannych inspektorzy z Podlaskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego zatrzymali do kontroli pojazd marki Lublin, wykorzystywany do przewozu dzieci do szkół.
Pojazd należący do jednej z podlaskich gmin był w tragicznym stanie technicznym. Stwierdzono szereg nieprawidłowości, w tym m.in.:
Podłoga pojazdu była skorodowana w takim stopniu, że dzieci mogły wypaść bezpośrednio na jezdnię (sic!).
Ławki, na których przewożono dzieci były przymocowane za pomocą drutów.
W związku ze stwierdzonymi usterkami inspektorzy zatrzymali DR pojazdu oraz zakazali dalszej jazdy.
A do obejrzenia zdjęć tego busa zapraszam na stronę www.gitd.gov.pl
A, gdy już obejrzeliście te zdjęcia, to może ktoś powie, czy ma podobne odczucie, jak i ja. Chodzi o to, że stan skorodowania wskazuje na to, że ostatnie OBT odbyło się z zamkniętymi oczyma (?).
I pozdrawiam
Dziadek Piotra
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, branżowe organizacje, BRD, decyzje urzędnicze, GITD, rola Zarządu OSDS, stan techniczny autobusów