Stowarzyszenie to ma swój istotny udział w podejmowanych działaniach na rzecz naprawy naszej szaro-burej rzeczywistości branżowej. A prowadząc korespondencję w sprawie VII Konferencji Transportowej organizowanej przez SITK O/Legnica na dzień 30 i 31 maja br. otrzymaliśmy zaproszenie do wsparcia ostatniej inicjatywy Prezesa Dąbrowskiego. Istota tej inicjatywy ma bezpośredni wpływ na poprawę BRD. A najlepiej ilustruje ją reportaż, do którego obejrzenia serdecznie zapraszam wszystkich UDS-ów i P.T. Czytelników naszego „Informatora”, bo jest ku temu właśnie stosowna i najlepsza pora: http://autocuby.pl/multimedia/wideoteka/problem-wagi-ciezkiej-reportaz-tvn.html
A harmonogram najbliższych rozmów Pana Prezesa w MIiR oraz w TDT jest imponujący – tylko pozazdrościć!
II. Dzieje się to i owo w SITK O/Legnica.
Odbyło się już kolejne posiedzenie Zarządu w sprawie przygotowywanej VII Konferencji Transportowej na dzień 30 i 31 maja br. Ustalane są kolejne punkty programu, a panel dyskusyjny dla środowiska związanego z SKP nabiera powoli realnych kształtów. Kolejni Goście potwierdzają chęć uczestnictwa w formie ekspozycji i w środowiskowej dyskusji.
Planowane na koniec podpisanie wspólnej deklaracji o koniecznych branżowych przedsięwzięciach nabiera realnych kształtów. Mamy nadzieję na wsparcie niektórych Oddziałów SITK oraz innych stowarzyszeń branżowych, które parają się naszą problematyką.
II. Dzieje sie to i owo – tradycyjnie! – na wielu naszych SKP, czyli nasza szaro-bura branżowa rzeczywistość.
Tę naszą codzienną rzeczywistość najlepiej ilustruje e-mail, który otrzymałem dwa dni temu od jednego z naszych Kolegów. Ale poczytajcie sami:
„(…) Jakoś leci. Pracowałem ostatnie pięć miesięcy, ale niestety znów trafiłem na cwaniaka, który chciał aby człowiek był wszystkim: spawaczem, murarzem, malarzem, gdy stacja była przygotowywana do rozruchu. A później wszystko z mechaniki.
Przy badaniach stał przy tobie i udawał bohatera i sugerował, jaki ma być wynik badania, wiec już nie pracuję.
Dowiedziałem się, że chce robić uprawnienia (…) – i dlatego to wszystko schodzi na psy – stacja jako fabryka pieniędzy, ale co ci będę pisał, wiesz o co chodzi.
(…) jakoś się żyje i coraz bardziej się zastanawiam, czy nie schować uprawnień do szafy i nie próbować naprawiać tego świata, bo nikomu na tym nie zależy.”
Zapewne i Wy zauważyliście, że nasz Kolega – będący w tzw. „dołku” – trochę (?) przesadza. Bo wokół nas jest wielu takich, którym zależy (np. patrz temat nr I i II). Bo najważniejsze, to nie poddawać się.
Pozdrawiam
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – – –
P.S.
1/ Jeden z naszych Kolegów (Dolny Śląsk) ma do sprzedania Mercedesa 124, 250D, r. 86, zadbany i serwisowany, czyli stan b. dobry. Tel. 881-445-564.
2/ Ku pokrzepieniu i rozweseleniu z Angory nr 12 (1240).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
mar 25 2014
DZIEJE SIĘ TO I OWO
DZIEJE SIĘ . . . – to i owo, ale zawsze branżowo, czyli SPCM, SITK O/Legnica oraz codzinna krwawica.
I. Dzieje się to i owo z inicjatywy SPCMiP.
O inicjatywach Prezesa Antoniego T. Dąbrowskiego ze SPCMiP pisywałem już wielokrotnie, np. http://www.diagnostasamochodowy.pl/2014/kolejne-pismo-m-r/
Stowarzyszenie to ma swój istotny udział w podejmowanych działaniach na rzecz naprawy naszej szaro-burej rzeczywistości branżowej. A prowadząc korespondencję w sprawie VII Konferencji Transportowej organizowanej przez SITK O/Legnica na dzień 30 i 31 maja br. otrzymaliśmy zaproszenie do wsparcia ostatniej inicjatywy Prezesa Dąbrowskiego. Istota tej inicjatywy ma bezpośredni wpływ na poprawę BRD. A najlepiej ilustruje ją reportaż, do którego obejrzenia serdecznie zapraszam wszystkich UDS-ów i P.T. Czytelników naszego „Informatora”, bo jest ku temu właśnie stosowna i najlepsza pora: http://autocuby.pl/multimedia/wideoteka/problem-wagi-ciezkiej-reportaz-tvn.html
A harmonogram najbliższych rozmów Pana Prezesa w MIiR oraz w TDT jest imponujący – tylko pozazdrościć!
II. Dzieje się to i owo w SITK O/Legnica.
Odbyło się już kolejne posiedzenie Zarządu w sprawie przygotowywanej VII Konferencji Transportowej na dzień 30 i 31 maja br. Ustalane są kolejne punkty programu, a panel dyskusyjny dla środowiska związanego z SKP nabiera powoli realnych kształtów. Kolejni Goście potwierdzają chęć uczestnictwa w formie ekspozycji i w środowiskowej dyskusji.
Planowane na koniec podpisanie wspólnej deklaracji o koniecznych branżowych przedsięwzięciach nabiera realnych kształtów. Mamy nadzieję na wsparcie niektórych Oddziałów SITK oraz innych stowarzyszeń branżowych, które parają się naszą problematyką.
II. Dzieje sie to i owo – tradycyjnie! – na wielu naszych SKP, czyli nasza szaro-bura branżowa rzeczywistość.
Tę naszą codzienną rzeczywistość najlepiej ilustruje e-mail, który otrzymałem dwa dni temu od jednego z naszych Kolegów. Ale poczytajcie sami:
„(…) Jakoś leci. Pracowałem ostatnie pięć miesięcy, ale niestety znów trafiłem na cwaniaka, który chciał aby człowiek był wszystkim: spawaczem, murarzem, malarzem, gdy stacja była przygotowywana do rozruchu. A później wszystko z mechaniki.
Przy badaniach stał przy tobie i udawał bohatera i sugerował, jaki ma być wynik badania, wiec już nie pracuję.
Dowiedziałem się, że chce robić uprawnienia (…) – i dlatego to wszystko schodzi na psy – stacja jako fabryka pieniędzy, ale co ci będę pisał, wiesz o co chodzi.
(…) jakoś się żyje i coraz bardziej się zastanawiam, czy nie schować uprawnień do szafy i nie próbować naprawiać tego świata, bo nikomu na tym nie zależy.”
Zapewne i Wy zauważyliście, że nasz Kolega – będący w tzw. „dołku” – trochę (?) przesadza. Bo wokół nas jest wielu takich, którym zależy (np. patrz temat nr I i II). Bo najważniejsze, to nie poddawać się.
Pozdrawiam
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – – –
P.S.
1/ Jeden z naszych Kolegów (Dolny Śląsk) ma do sprzedania Mercedesa 124, 250D, r. 86, zadbany i serwisowany, czyli stan b. dobry. Tel. 881-445-564.
2/ Ku pokrzepieniu i rozweseleniu z Angory nr 12 (1240).
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: branżowe organizacje, BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, konferencje branżowe, konsultacje Ministerstwa Transportu, praca diagnosty, praca na SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), SITK, SPCMiP