Polecam gorąco: „Auto Świat – poradnik” nr 3, „Niezbędnik diagnosty SKP 2014” oraz kolejną kolekcję zdjęć z Krakowa.
I. Polecam gorąco „Auto Świat – poradnik” nr 3.
A w nim cała prawda o PNP[1], czyli o testach i rankingach pojazdów oraz kawałek naszej branżowej rzeczywistości w formie omówienia rankingów Dekry i Tuv-u sporządzonych na podstawie wyników OBT[2].
Okazuje się, że raporty tych „renomowanych?” firm nie uwzględniają wszystkich usterek (kto sprawdza działanie szyberdachu?). Założenie jest takie, że pod uwagę brane są tylko te usterki, które mają wpływ na BRD[3] lub na ochronę środowiska. Ale poza takimi raportami pozostaje cała duża grupa usterek, które nie są ujawniane w trakcie OBT, albowiem wcześniej wydarzyły się na drodze i zostały naprawione w warsztacie (sic!).
Przesłanie tego artykułu jest proste, a mianowicie: te rankingi Dekry i Tuv-u niczego nie mówią. Nie można im wierzyć, jak i prezentującym je firmom.
II. Polecam „Niezbędnik Diagnosty SKP 2014”.
Otrzymałem/otrzymaliśmy kolejną edycję naszego „Niezbędnika . . .”, wydawca SIMP-Automex Centrum Motoryzacji. Dziękując p. Piotrowi Gębisiowi, który jest autorem opracowania tego podręcznika warto zauważyć, że:
wydanie to uwzględnia zmiany prawa wprowadzone z dniem 1 stycznia 2014 r.,
wypadł z tego opracowania (i słusznie!) temat związany z postępowaniem administracyjnym o w trybie art. 57 KPA (ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego). Tym samym dyskusje o naszych terminach uważam za zakończoną,
na str. 523 otrzymujemy szeroko omówioną problematykę VAT (i aktualną!),
rozwinięciu uległo szereg wcześniejszych tematów, jak np. problematyka ogumienia, wzory wypełniania naszych zaświadczeń i w/w VAT.
Niezbędnik ten to konieczna pozycja dla wszystkich adeptów do naszego zawodu UDS[4]-a, a także bardzo pożądana pomoc praktyczna w każdej SKP[5].
III. Polecam poniższe zdjęcia z Krakowa.
Dzięki uprzejmości UM w Krakowie jesteśmy w posiadaniu kolejnej partii zdjęć. Ilustrują one wręczenie symbolicznych nagród przedstawicielom najlepszych SKP w Krakowie za rok 2011. Wręczającym i gratulującym był Prezydent Z. Majchrowski. Zdjęcia te wykonano na stosownej ku temu uroczystości w 26 marca 2012 r.
Publikuję te zdjęcia (poniżej) mając pomimo wszystko (!) nadzieję, że uda się także w tym wypadku rozpoznać osoby, reprezentujące najlepsze wówczas SKP.
I pozdrawiam
Dziadek Piotra
[1] PNP, to producenci nowych pojazdów i lobujący dla nich (różne pseudo-stowarzyszenia).
[2] OBT, to okresowe i obowiązkowe badanie techniczne pojazdu.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
mar 11 2014
POLECAM GORĄCO
Polecam gorąco: „Auto Świat – poradnik” nr 3, „Niezbędnik diagnosty SKP 2014” oraz kolejną kolekcję zdjęć z Krakowa.
I. Polecam gorąco „Auto Świat – poradnik” nr 3.
A w nim cała prawda o PNP[1], czyli o testach i rankingach pojazdów oraz kawałek naszej branżowej rzeczywistości w formie omówienia rankingów Dekry i Tuv-u sporządzonych na podstawie wyników OBT[2].
Okazuje się, że raporty tych „renomowanych?” firm nie uwzględniają wszystkich usterek (kto sprawdza działanie szyberdachu?). Założenie jest takie, że pod uwagę brane są tylko te usterki, które mają wpływ na BRD[3] lub na ochronę środowiska. Ale poza takimi raportami pozostaje cała duża grupa usterek, które nie są ujawniane w trakcie OBT, albowiem wcześniej wydarzyły się na drodze i zostały naprawione w warsztacie (sic!).
Przesłanie tego artykułu jest proste, a mianowicie: te rankingi Dekry i Tuv-u niczego nie mówią. Nie można im wierzyć, jak i prezentującym je firmom.
II. Polecam „Niezbędnik Diagnosty SKP 2014”.
Otrzymałem/otrzymaliśmy kolejną edycję naszego „Niezbędnika . . .”, wydawca SIMP-Automex Centrum Motoryzacji. Dziękując p. Piotrowi Gębisiowi, który jest autorem opracowania tego podręcznika warto zauważyć, że:
Niezbędnik ten to konieczna pozycja dla wszystkich adeptów do naszego zawodu UDS[4]-a, a także bardzo pożądana pomoc praktyczna w każdej SKP[5].
III. Polecam poniższe zdjęcia z Krakowa.
Dzięki uprzejmości UM w Krakowie jesteśmy w posiadaniu kolejnej partii zdjęć. Ilustrują one wręczenie symbolicznych nagród przedstawicielom najlepszych SKP w Krakowie za rok 2011. Wręczającym i gratulującym był Prezydent Z. Majchrowski. Zdjęcia te wykonano na stosownej ku temu uroczystości w 26 marca 2012 r.
Publikuję te zdjęcia (poniżej) mając pomimo wszystko (!) nadzieję, że uda się także w tym wypadku rozpoznać osoby, reprezentujące najlepsze wówczas SKP.
I pozdrawiam
Dziadek Piotra
[1] PNP, to producenci nowych pojazdów i lobujący dla nich (różne pseudo-stowarzyszenia).
[2] OBT, to okresowe i obowiązkowe badanie techniczne pojazdu.
[3] BRD, to bezpieczeństwo ruchu drogowego.
[4] UDS, to pracownik SKP, który wykonuje OBT.
[5] SKP, to miejsce pracy UDS-a, czyli Stacja Kontroli Pojazdów.
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: branżowe wydawnictwa, BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, PNP, SIMP, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP)