Koledzy mówią, dzwonią i piszą, i . . . . – dobrze!
I. Co dziesiąte auto? Sami diagności mówią?
Na internetowych stronach obejrzałem i wysłuchałem komentarza do mini-audycji/dyskusji pt. „Sami diagności mówią” o badaniach naszego środowiska, które rzekomo przeprowadzono wśród Kolegów UDS-ów. W efekcie tych badań okazało się, że co dziesiąte auto, które wyjechało z naszych SKP może stanowić zagrożenie dla BRD[1] (sic!). Ale zobaczcie i wysłuchajcie sami: http://wyborcza.biz/biznes/10,102288,13034905,_Diagnosci_stacji_kontroli_pojazdow_o_sobie__EKG___.html
A mnie zastanawia:
Jacy Koledzy to mówią i z jakich miast brali udział w tym badaniu (tylko Warszawa?),
Czy ich zdanie o tym „procederze” (co 10 aut) wynika wyłącznie z ich własnej praktyki na ich SKP, czy też wynika z wiedzy o praktykach Kolegów na innych SKP (sąsiednich?),
Jaki podmiot zlecił/zrobił te badania i na ile jest wiarygodny (czyżby znowu PNP[2]?).
I zauważcie, jak jeden z panów dyskutantów (od PNP?) próbuje nam wmówić jakieś kłamstwo, bo pomija w komentarzu ważne tutaj słowo „może” (może stanowić zagrożenie dla BRD). Tym samym zmienia cały fakultatywny przekaz (możliwy w realizacji, ale nie koniecznie spełniający się) na przekaz jednoznacznie negatywny dla naszego środowiska, że w ten sposób sami tworzymy to zagrożenie – i świadomie!
Jak sami możecie się przekonać, jest to typowa manipulacja słowna. Zabrakło w wypowiedzi cytującego jednego małego słowa „może”, i zmienił się sens całego rzekomego badania i ewentualnych wypowiedzi naszych Kolegów.
II. Patologia pracy.
Zadzwonił do mnie Kolega ze Szczecina (lub najbliższa okolica), abym skomentował wpis na forum „Norcom”-u. A ja nie bardzo wiem, co powiedzieć/napisać, bo ten wpis wygląda, że nie jest dokończony.
Ale zapoznałem się z tym wpisem, gdzie w dniu 16.12.2013 r. o godz. 20:20, Kolega „citi”[3] zamieścił na forum „Norcom”-u następującą i wielce ciekawą informację pod słusznym tytułem
„PATOLOGIA PRACY”.
WITAM WSZYSTKICH KOLEGÓW DIAGNOSTÓW…..
NA OSTATNIM ZEBRANIU STOWARZYSZENIA SZEFÓW SKP W MIKOŁAJKACH, USTALONO CO NASTEPUJE:
To dobrze, że będzie ciąg dalszy – mam taka nadzieję . . . .
Ale niezależnie od tego, co ja na ten temat myślę i jak ja to skomentuję, to ważniejsze jest to, co Wy o tym sądzicie (!!!).
Bo zdanie jednego dP nie ma tu znaczenia, choć wielu z Was wie, żem raptus w tych sprawach i pospolite ruszenie w każdej chwili mogę dla nas ogłaszać.
Ale w tym wypadku, z uwagi na to, że to jest jednak jakaś organizacja, od wielu lat na liście konsultacyjnej resortu transportu (http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/porazka-osds/- i tylko kanapowa?), to tylko inna i nasza własna organizacja środowiskowa może/powinna zaprezentować swoje stanowisko na ten temat (wcześniej domagać się oficjalnego potwierdzenia takich uzgodnień przez Stowarzyszenie Kierowników (Szefów) SKP.
Ja ze swojej strony mogę wstępnie poprosić Kolegów zatrudnionych u tychże właścicieli SKP, którzy należą do tego Stowarzyszenia Kierowników (Szefów) SKP o zgłoszenie się na mój służbowy e-mail [email protected] lub telefonicznie 502-289-708. Uważam też, że ewentualny kontakt w tej sprawie z zarządem naszego OSDS-u byłby . . . ., no . . ., jak by tu powiedzieć – nieco ryzykowny (?). A to dlatego, że ten zarząd nie prowadzi polityki pro-UDS. I już nie mówię o tym, że w jego składzie zasiada właściciel dwóch SKP i jednocześnie członek PISKP, siostrzanej organizacji dla Stowarzyszenia Kierowników SKP (więc może grać na dwa fronty).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
gru 18 2013
KOLEDZY MÓWIĄ
Koledzy mówią, dzwonią i piszą, i . . . . – dobrze!
I. Co dziesiąte auto? Sami diagności mówią?
Na internetowych stronach obejrzałem i wysłuchałem komentarza do mini-audycji/dyskusji pt. „Sami diagności mówią” o badaniach naszego środowiska, które rzekomo przeprowadzono wśród Kolegów UDS-ów. W efekcie tych badań okazało się, że co dziesiąte auto, które wyjechało z naszych SKP może stanowić zagrożenie dla BRD[1] (sic!). Ale zobaczcie i wysłuchajcie sami: http://wyborcza.biz/biznes/10,102288,13034905,_Diagnosci_stacji_kontroli_pojazdow_o_sobie__EKG___.html
A mnie zastanawia:
I zauważcie, jak jeden z panów dyskutantów (od PNP?) próbuje nam wmówić jakieś kłamstwo, bo pomija w komentarzu ważne tutaj słowo „może” (może stanowić zagrożenie dla BRD). Tym samym zmienia cały fakultatywny przekaz (możliwy w realizacji, ale nie koniecznie spełniający się) na przekaz jednoznacznie negatywny dla naszego środowiska, że w ten sposób sami tworzymy to zagrożenie – i świadomie!
Jak sami możecie się przekonać, jest to typowa manipulacja słowna. Zabrakło w wypowiedzi cytującego jednego małego słowa „może”, i zmienił się sens całego rzekomego badania i ewentualnych wypowiedzi naszych Kolegów.
II. Patologia pracy.
Zadzwonił do mnie Kolega ze Szczecina (lub najbliższa okolica), abym skomentował wpis na forum „Norcom”-u. A ja nie bardzo wiem, co powiedzieć/napisać, bo ten wpis wygląda, że nie jest dokończony.
Ale zapoznałem się z tym wpisem, gdzie w dniu 16.12.2013 r. o godz. 20:20, Kolega „citi”[3] zamieścił na forum „Norcom”-u następującą i wielce ciekawą informację pod słusznym tytułem
„PATOLOGIA PRACY”.
WITAM WSZYSTKICH KOLEGÓW DIAGNOSTÓW…..
NA OSTATNIM ZEBRANIU STOWARZYSZENIA SZEFÓW SKP W MIKOŁAJKACH, USTALONO CO NASTEPUJE:
To dobrze, że będzie ciąg dalszy – mam taka nadzieję . . . .
Ale niezależnie od tego, co ja na ten temat myślę i jak ja to skomentuję, to ważniejsze jest to, co Wy o tym sądzicie (!!!).
Bo zdanie jednego dP nie ma tu znaczenia, choć wielu z Was wie, żem raptus w tych sprawach i pospolite ruszenie w każdej chwili mogę dla nas ogłaszać.
Ale w tym wypadku, z uwagi na to, że to jest jednak jakaś organizacja, od wielu lat na liście konsultacyjnej resortu transportu (http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/porazka-osds/- i tylko kanapowa?), to tylko inna i nasza własna organizacja środowiskowa może/powinna zaprezentować swoje stanowisko na ten temat (wcześniej domagać się oficjalnego potwierdzenia takich uzgodnień przez Stowarzyszenie Kierowników (Szefów) SKP.
Ja ze swojej strony mogę wstępnie poprosić Kolegów zatrudnionych u tychże właścicieli SKP, którzy należą do tego Stowarzyszenia Kierowników (Szefów) SKP o zgłoszenie się na mój służbowy e-mail [email protected] lub telefonicznie 502-289-708. Uważam też, że ewentualny kontakt w tej sprawie z zarządem naszego OSDS-u byłby . . . ., no . . ., jak by tu powiedzieć – nieco ryzykowny (?). A to dlatego, że ten zarząd nie prowadzi polityki pro-UDS. I już nie mówię o tym, że w jego składzie zasiada właściciel dwóch SKP i jednocześnie członek PISKP, siostrzanej organizacji dla Stowarzyszenia Kierowników SKP (więc może grać na dwa fronty).
A potem zobaczymy, gdy szczegółów dopełnimy.
I tradycyjnie pozdrawiając
czapke(ę)-m z głowy zdjął,
i w pół do ziemi się kłaniając
grzeczny-m niby anioł (?).
Ale żaden ze mnie baranek,
tylko Piotra dziadek,
i też nie sowizdrzoł,
tylko Sobie-panek.
[1] BRD, to skrót ważnych słów: Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego
[2] PNP, to Producenci Nowych Pojazdów lub inne podobne lobby, które domaga się od nas eliminacji z dróg pojazdów starszych niż 5 lat.
[3] Dołączył: 02 Gru 2013, Posty: 1, Skąd: mazowieckie.
[4] http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=193625#193625
By dP • DIAGNOSTA od BRD, PRACA i PŁACA UDS-a, czyli Uprawnionego Diagnosty Samochodowego • Tags: BRD, diagnosta samochodowy, pensja, praca i płaca UDS-a, rola Zarządu OSDS, wynagrodzenie diagnosty, zarobki diagnosty