Można byłoby sądzić, że wspomniane wcześniej działania to już koniec działań pani poseł . Nic bardziej mylnego! Wena twórcza Pani poseł po raz kolejny dała wyraz swojej „nagonki” na środowisko diagnostyczne, czego potwierdzeniem jest ponowna interpelacja z dnia 10 października.2012 r. , której cały tekst dostępny jest pod linkiem: http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=76CA7A29
Na uwagę z niniejszej interpelacji zasługuje w szczególności poniższa wypowiedź pani poseł , którą pozwolę sobie poniżej zacytować :
„…Czy w związku z zawieszeniem projektu ustawy o zmianie ustawy będzie wymagał on przekonstruowania, zważając na czas zwłoki? Czy nie lepiej skupić się nad nowym projektem, tj. projektem ustawy o dopuszczeniu pojazdów do ruchu drogowego, który wg mojej oceny zmniejszy proceder nierzetelności diagnostów i w ostateczności poprawi bezpieczeństwo w ruchu drogowym? …”
Cóż takiego ma na myśli pani poseł sugerując, że przez nowy projekt zmniejszy się proceder nierzetelności diagnostów?
Czy zastanowiła się choć przez chwilę do czego zmierza? Śmiem w to wątpić twierdząc, że pani poseł nie ma „zielonego pojęcia” co tak naprawdę powinien zawierać projekt ustawy o dopuszczeniu pojazdów do ruchu drogowego.
Może trzeba byłoby uświadomić panią poseł, że dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego odbiega znacznie od tematyki karania diagnostów, do której zmierza. Nie tędy droga!
Skoro w kolejnej swej interpelacji pani poseł nakłania do skupienia uwagi nad tworzeniem nowego projektu, to może sama wyjdzie z inicjatywą i wskaże jakie to według niej zagadnienia oprócz zwiększenia sankcji karnych miałby zostać ujęte w wspomnianym projekcie?
Czy tak trudno dostrzec pani poseł, że zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym nie jest tylko i wyłącznie spowodowane pracą nierzetelnych diagnostów, czego również nie podkreślają żadne prowadzone statystyki? Nie można tutaj stawiać żadnego znaku równości!
Osobiście uważam, że Zarząd OSDS-u w odniesieniu do przedstawionych interpelacji, które podnoszą wyłącznie aspekt karania diagnostów, nie wnosząc nic poza tym do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym powinien przesłać stosowny sprzeciw do pani poseł w odniesieniu się do formy wypowiedzi użytych pod adresem diagnostów.
Ponadto przydałoby się także kilka słów bezpośrednio skierowanych do pani poseł, co niniejszym czynię.
Pani poseł!
Proszę o odpowiedź cóż takiego uczyniło pani środowisko diagnostyczne, które próbuje pani „osmarowywać” w swoich interpelacjach?
Proszę wybaczyć , ale pani niczym nieuzasadniona subiektywna ocena ubliża zwłaszcza tym diagnostom, którzy w swej codziennej pracy dokładają wszelkich starań podczas przeprowadzania badań technicznych pojazdów, a których to pani „wrzuca do jednego worka” z nierzetelnymi diagnostami.
Wybaczy pani , lecz pozwolę sobie zwrócić pani uwagę w związku z złożonymi interpelacjami.
Chcąc ocenić obiektywnie jakiekolwiek środowisko winna pani najpierw dokonać oceny własnego środowiska (politycznego), gdyż przy odrobinie dobrych chęci z pewnością dostrzeże pani większe znamiona patologii i korupcji panującej w środowisku politycznym niż w środowisku diagnostycznym.
Mam tylko nadzieję, iż pani usilne działania na rzecz (?) środowiska diagnostycznego zaowocują brakiem poparcia ze strony „naszego” środowiska dla pani osoby w następnych wyborach.
G.A.
————————
Humor z Angory nr 48 – dla zilustrowania powyższego artykułu G.A. – umieśił poniżej dP.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
gru 7 2013
POSŁANKA M. NIEMCZYK
„Posłanka Niemczyk i jej chora interpelacja” – cz. II.
Jak już wspomniałem w poprzedniej części artykułu http://www.diagnostasamochodowy.pl/2013/poslanka-niemczyk/ posłanka Małgorzata Niemczyk istotnie nie ma dość „nagonki” na diagnostów.
Można byłoby sądzić, że wspomniane wcześniej działania to już koniec działań pani poseł . Nic bardziej mylnego! Wena twórcza Pani poseł po raz kolejny dała wyraz swojej „nagonki” na środowisko diagnostyczne, czego potwierdzeniem jest ponowna interpelacja z dnia 10 października.2012 r. , której cały tekst dostępny jest pod linkiem: http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=76CA7A29
Na uwagę z niniejszej interpelacji zasługuje w szczególności poniższa wypowiedź pani poseł , którą pozwolę sobie poniżej zacytować :
„…Czy w związku z zawieszeniem projektu ustawy o zmianie ustawy będzie wymagał on przekonstruowania, zważając na czas zwłoki? Czy nie lepiej skupić się nad nowym projektem, tj. projektem ustawy o dopuszczeniu pojazdów do ruchu drogowego, który wg mojej oceny zmniejszy proceder nierzetelności diagnostów i w ostateczności poprawi bezpieczeństwo w ruchu drogowym? …”
Cóż takiego ma na myśli pani poseł sugerując, że przez nowy projekt zmniejszy się proceder nierzetelności diagnostów?
Czy zastanowiła się choć przez chwilę do czego zmierza? Śmiem w to wątpić twierdząc, że pani poseł nie ma „zielonego pojęcia” co tak naprawdę powinien zawierać projekt ustawy o dopuszczeniu pojazdów do ruchu drogowego.
Może trzeba byłoby uświadomić panią poseł, że dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego odbiega znacznie od tematyki karania diagnostów, do której zmierza. Nie tędy droga!
Skoro w kolejnej swej interpelacji pani poseł nakłania do skupienia uwagi nad tworzeniem nowego projektu, to może sama wyjdzie z inicjatywą i wskaże jakie to według niej zagadnienia oprócz zwiększenia sankcji karnych miałby zostać ujęte w wspomnianym projekcie?
Czy tak trudno dostrzec pani poseł, że zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu drogowym nie jest tylko i wyłącznie spowodowane pracą nierzetelnych diagnostów, czego również nie podkreślają żadne prowadzone statystyki? Nie można tutaj stawiać żadnego znaku równości!
Osobiście uważam, że Zarząd OSDS-u w odniesieniu do przedstawionych interpelacji, które podnoszą wyłącznie aspekt karania diagnostów, nie wnosząc nic poza tym do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym powinien przesłać stosowny sprzeciw do pani poseł w odniesieniu się do formy wypowiedzi użytych pod adresem diagnostów.
Ponadto przydałoby się także kilka słów bezpośrednio skierowanych do pani poseł, co niniejszym czynię.
Pani poseł!
Proszę o odpowiedź cóż takiego uczyniło pani środowisko diagnostyczne, które próbuje pani „osmarowywać” w swoich interpelacjach?
Proszę wybaczyć , ale pani niczym nieuzasadniona subiektywna ocena ubliża zwłaszcza tym diagnostom, którzy w swej codziennej pracy dokładają wszelkich starań podczas przeprowadzania badań technicznych pojazdów, a których to pani „wrzuca do jednego worka” z nierzetelnymi diagnostami.
Wybaczy pani , lecz pozwolę sobie zwrócić pani uwagę w związku z złożonymi interpelacjami.
Chcąc ocenić obiektywnie jakiekolwiek środowisko winna pani najpierw dokonać oceny własnego środowiska (politycznego), gdyż przy odrobinie dobrych chęci z pewnością dostrzeże pani większe znamiona patologii i korupcji panującej w środowisku politycznym niż w środowisku diagnostycznym.
Mam tylko nadzieję, iż pani usilne działania na rzecz (?) środowiska diagnostycznego zaowocują brakiem poparcia ze strony „naszego” środowiska dla pani osoby w następnych wyborach.
G.A.
————————
Humor z Angory nr 48 – dla zilustrowania powyższego artykułu G.A. – umieśił poniżej dP.
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, Konstytucja, konsultacje Ministerstwa Transportu, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa, rola TDT, rola Zarządu OSDS, wyrok sądu