mar 26 2025
CO Z CZYMŚ TAKIM ROBIĆ? MACIE JAKIŚ POMYSŁ?
I znowu na tapecie Mińsk Mazowiecki i tamtejszy powiat, o którym przecież niedawno pisaliśmy: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2025/patologia-w-minsku-mazowieckim-i-okolicy/
Czyżby działania tamtejszego nadzoru w poprzedniej sprawie ze stycznia nie przyniosły spodziewanego prewencyjnego efektu?
Proszę Was, doradźcie co tu można jeszcze zrobić. Bo pojazd ten trafił na sąsiednią SKP w 4 tygodnie po wykonanym BT z wynikiem „P”, gdy szczęśliwie (?) znalazł się na niego nowy zainteresowany kupnem……
Ten tragiczny stan techniczny może wskazywać, że tam pod szyldem SKP działają jakieś przestępcze dziuple?!?
Może trzeba poinformować o takich przypadkach wszystkie nasze branżowe organizacje i właśnie je poprosić o pomoc?
dziadek Piotra
– – – – – – – – –
26 marca 2025 @ 09:19
Tak, to przykład że diagnosta nie kierował się dobrym sercem nad utyskiwającym emerytem, którego nie stać na mechanika tylko głupotą, pazernością i kompletną pogardą dla bezpieczeństwa i życia ludzi. Ten problem powinien być rozwiązywany przez rząd bo samorząd w ogóle sobie nie radzi z nadzorem nad SKP, a później budżet płaci krocie na NFZ i ciągle za mało.
26 marca 2025 @ 09:26
to przykład ,że diagnosta klepnął dowód bez auta
31 marca 2025 @ 08:54
Lekki rdzawy nalot a tu już darcie szat.
31 marca 2025 @ 13:45
Brak światła stop , brak oświetlenia tabl. rej , awaria abs.esp , skręcone przewody hamulcowe które się przecierają ( usterka drobna z zeszłego roku) matowe lampy przednie nie działa regulacja wysokości, wycieki oleju że plamy zostały na posadzce , wybite sworznie wahaczy długa lista. Sprawdziłem żeby nie straszyć klientki a dziesięć minut potem P u moich „sąsiadów”.
Podobno żona właściciela pracuje w starostwie i to wysoko… temu tak klepią.
Obawiam się że lepiej będzie jak zrobisz swoje i zapomnisz o sprawie.
31 marca 2025 @ 16:17
tak też myślałem jak ty ,ale trzeba brać sprawy w swoje ręce .
Skoro chcesz pracować i zarabiać uczciwie trzeba tępić takie łajzy