lut 21 2025
TAK PRACOWAŁO BIURO POSELSKIE MORAWIECKIEGO
Od:
Biuro Poselskie Mateusza Morawieckiego
11 lut 2021 11:46 (4 lata temu)
Do:
mnie
Temat:
Re: wykaz połączeń
Bezpieczeństwo:
Brak danych o szyfrowaniu
Więcej informacji
Szanowny Panie,
powyższa korespondencja zostanie przekazana Panu Posłowi w ramach skarg na działalność biura. Tym niemniej odnosząc się do informacji zawartych w korespondencji proszę przyjąć następujące wyjaśnienia: w zgłoszonej przez Pana sprawie biuro poselskie wystosowało pismo do Ministerstwa Infrastruktury z prośbą o udzielenie informacji i wyjaśnień dotyczących stawianych przez Pana zarzutów (o czym został Pan poinformowany w dn. 9 lutego br.) oraz zapytanie do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów o informację dot. statusu sprawy na poziomie KPRM, celem weryfikacji możliwości ponownego wystąpienia przez KPRM do Ministerstwa Infrastruktury. Jednocześnie tego samego dnia zaproponowano Panu spotkanie w biurze poselskim celem przedstawienia przez Pana wszystkich wątpliwości oraz walidacji informacji przekazanych do biura. Spotkanie to zostało zaproponowane, zarówno ze względu na chęć wyjaśnienia oraz sprecyzowania Pana oczekiwań, jak i zapoznania się z bezpośrednim przekazem, ponieważ ocenił Pan temat wystąpienia w piśmie do MI jako niekompletny. W celu weryfikacji zostało umówione, że po ponownym zapoznaniu się ze wskazanymi przez Pana dokumentami, skontaktujemy się z Panem, celem potwierdzenia wskazanych przez Pana zarzutów. Rozmowa ta odbyła się, jak wskazano wcześniej 9 lutego.
Po otrzymaniu Pańskiego mejla zweryfikowano również ilość połączeń analizując billingi na stronie operatora. Billing, ze względu na bardzo dużą ilość połączeń obejmuje wyłącznie ostatnie 35 dni. Z informacji na stronie Operatora wynika, że w okresie od 7 stycznia do 11 lutego, połączenie z Pańskim numerem telefonu wykonano wyłącznie jeden raz oraz przekazano jedną wiadomość tekstową (na podstawie szczegółowego wykazu połączeń: nie odnotowano innych nieodebranych połączeń). Natomiast z notatek stanowiących dokument wewnętrzny oraz Pana wykazu połączeń wynika, że rozmowa odbyła się również 18 stycznia br., czego nie wykazuje billing. Na tym etapie nie jest zatem możliwe rzetelne odniesienie się do powyższej informacji. Sprawa ta zatem stanie się przedmiotem wyjaśnień pomiędzy Operatorem a Właścicielem numeru telefonu w celu ustalenia problemu związanego z wykazem połączeń. Za zaistniałą sytuację przepraszamy.
Informuję również, że w momencie otrzymanie informacji z Ministerstwa Infrastruktury zostanie Panu ona natychmiast przekazana.
Pozostaję z wyrazami szacunku,
Dyrektor biura
czw., 11 lut 2021 o 09:11 ..…………> napisał(a):
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam wykaz połączeń z Państwa nr telefonu. Na 32 próby połączenia tylko dwie udało się zrealizować. Wysłałem też wiele maili. Nie pozostaje mi nic innego tylko zgodnie z Państwa sugestią z wyrażoną w jednym z maili skorzystać z prawa skargi do Komisji Europejskiej. Państwa pryncypał z pewnością będzie dumny z Państwa zaangażowania. Jak widać nie jest istotne dla Państwa to, że minister do spraw transportu od 16 lat poprzez swoje rozporządzenia stawia polskich wytwórców na przegranej pozycji konkurencyjne, że funkcjonariusze ministerstwa składają fałszywe oświadczenia konstytucyjnym organom państwa, że dopuszczają się naruszeń prawa, że krajowe organy nadzoru rynku w ogóle nie podejmują działań do których są wyznaczone i że z tego powodu może upaść wiele firm handlowych, które nieświadomie uczestniczą w nielegalnym procederze, że odpowiedzialność za zaniedbania i konieczność wypłaty odszkodowań dla użytkowników pojazdów podlegających wycofaniu z użytkowania spadnie na Skarb Państwa, i że ostatecznie Polsce grożą sankcje unijne w tym utrata środków budżetowych UE za nie przestrzeganie praworządności.
Państwo po prostu jesteście beznadziejni i można to tylko skwitować po Sienkiewiczowsku.
W poważaniu,
21 lutego 2025 @ 08:35
Natomiast cztery lata później po roku urzędowania minister z koniczynką, niejaki Dariusz Klimczak poinformował właśnie w mediach społecznościowych, że pracuje nad nowelizacją przepisów w tej sprawie.
– Od 2016 roku rolnicy zmagają się z niejasnymi przepisami dotyczącymi rejestracji pojazdów spoza Unii Europejskiej, w tym ciągników. Brak jednoznacznych regulacji prawnych prowadził do licznych problemów i rozbieżności interpretacyjnych.
Czas to zmienić!
* * *
Przy czym sam kombinuje, jak tu utrzymać w mocy rejestracje ciągników wyprodukowanych poza Unią, które nie wypełniając norm unijnych i zgodnie z Kodeksem Celnym w ogóle nie mają prawa pozostawać w obrocie na obszarze UE.
Cytując dalej to co napisano w Tygodniku Poradnik Rolniczy:
„Klimczak poinformował też, że w najbliższych dniach przekaże wniosek o wpis projektu ustawy do wykazu prac legislacyjnych Rady Ministrów.
– Zmieniamy przepisy dla polskich rolników – napisał.”
* * *
Po roku urzędowania zorientował się chłopisko, że 7 tysięcy wyborców może mieć problem.
A, że na olx dalej oferowane są fabrycznie nowe traktory bez homologacji, czekając na jeleni i organ nadzoru rynku, czyli podległy mu TDT z tym nic nie robi, to już mu nie przeszkadza. 😀
https://www.olx.pl/d/oferta/mtz-belarus-920-2-mk-1s-moc-81km-wyprzedaz-CID757-ID12twAy.html?reason=extended_search_extended_s2v
Może TDT nie ma dostępu do internetu ?
Komedia !