sty 31 2025
PRZESTROGA POLSKICH PRODUCENTÓW DO ADAMCZYKA Z 2019 ROKU
Od:
SekretariatAAdamczyka
30 paź 2019 07:48 (5 lat temu)
Do:
Temat:
RE: Orzeczenie TSUE i Skarga w trybie k.p.a.
Bezpieczeństwo:
Brak danych o szyfrowaniu
Więcej informacji
Szanowny Panie,
wczorajszy e-mail został zarejestrowany pod numerem: RPW/41067/2019.
Sekretariat Ministra Andrzeja Adamczyka
Ministerstwo Infrastruktury
Ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa
Tel. 22 630 11 00
Fax. 22 630 11 04
Email: [email protected]
From:
Sent: Wednesday, October 30, 2019 7:22 AM
To: SekretariatAAdamczyka
Subject: Pd: Orzeczenie TSUE i Skarga w trybie k.p.a.
Ministerstwo Infrastruktury
Wniosek
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP oraz Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 Nr 112 poz.1198) wnoszę o udzielenie informacji publicznej pod jakim numerem kancelaryjnym (ewidencyjnym ) został zarejestrowany przesłany wczoraj poniższy mail.
Z poważaniem,
Dyrektor
Dnia 29 października 2019 10:46 napisał(a):
Szanowny Pan Andrzej Adamczyk
Minister Infrastruktury
Szanowny Panie Ministrze,
Zważywszy na wagę sprawy zwracam się z uprzejmą prośbą o osobisty wgląd w Skargę jaką składam w załączeniu i ponowne rozpatrzenie wniosku z dnia 22.03.2019r o dostosowanie prawa krajowego do rozporządzeń unijnych , który był podpisany przez kilku krajowych producentów ciągników rolniczych z sektora MŚP tj. FARMTRAC Tractors Europe Sp. z o.o., Farmer Sp. z o.o., Crystal Tractor Sp. z o.o. , ŚLĄZAK Sp. z o.o.. Nadmieniam, że opisana w Skardze postawa Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego w zestawieniu z orzecznictwem TSUE przytoczonym w Skardze będzie mogła skutkować roszczeniami o odszkodowania od Skarbu Państwa ze strony polskich przedsiębiorstw, a same przytoczone orzeczenia TSUE C107/07 z 5 czerwca 2008r i C-513/15 z 15 czerwca 2017r w zakresie stosowania prawa mogą być wykorzystywane w rozpatrywaniu pozwów pojawiających się w związku z aferą Dieselgate (brak nadzoru rynku ze strony Państwa i niezgodne z rozporządzeniami Parlamentu Europejskiego i Rady UE stosowanie przepisów dotyczących badań technicznych prowadzonych przez stacje diagnostyczne w zakresie spełniania warunków technicznych co do daty produkcji badanych pojazdów) co przy sprowadzeniu do kraju kilkudziesięciu tysięcy wycofywanych z rynku zachodniego aut i umieszczaniu ich na rynku polskim może nieść roszczenia obywateli liczone w setkach milionów złotych.
Z poważaniem,
Dyrektor
Od:
Ja
17 gru 2020 09:06 (4 lata temu)
Do:
[email protected]@ms.gov.pl
[email protected]@nik.gov.pl
[email protected]@rzecznikmsp.gov.pl
Temat:
Planowana skarga do Komisji Europejskiej
Bezpieczeństwo:
Brak danych o szyfrowaniu
Więcej informacji
Szanowni Państwo,
Przesyłam Państwu treść skargi do Komisji Europejskiej wraz załącznikami jaką będę z bardzo dużą niechęcią zmuszony przesłać komisji w najbliższych dniach jeśli żaden z kompetentnych organów RP nie podejmie stosownej interwencji. Skarżenie się na własne państwo jest dla mnie upokarzające i sprzeczne z moim poczuciem patriotyzmu ale po wyczerpaniu dostępnych form działania w trybie administracyjnym pozostaje mi ostatnią drogą dociekania sprawiedliwości. W tym miejscu zwracam się z szczególną prośbą do Prokuratora Generalnego – Ministra Sprawiedliwości Pana Zbigniewa Ziobry o objęcie nadzorem śledztwa prowadzonego przez Prokuraturę Regionalną w Poznaniu dotyczącego nielegalnego wprowadzania do obrotu, rejestracji i dopuszczania do ruchu pojazdów, a które to śledztwo ma związek z przytaczaną skargą do KE.
Z poważaniem,
Dyrektor
Radecki
31 stycznia 2025 @ 07:48
Przestrzegany to był Andrzej Adamczyk, a teraz powinien wytłumaczyć się dlaczego dopuścił do zarejestrowania 7000 Belarusów bez homologacji i kilkudziesięciu tysięcy aut z USA, Kanady etc., które nie przeszły badań na zadymienie.
Czyżby zdrowie Polek i Polaków, bezpieczeństwo funkcjonalne i środowiskowe nie miało żadnego znaczenia dla Pana Ministra Infrastruktury, którego zadaniem nie było wspieranie MŚP, jak to oświadczył kiedyś jego podwładny niejaki Rafał Weber ?
Radecki
31 stycznia 2025 @ 09:07
WYROK TRYBUNAŁU (pierwsza izba)
z dnia 5 czerwca 2008 r w sprawie C‑170/07
49 Nie ulega wątpliwości, że bezpieczeństwo drogowe, ochrona środowiska oraz zwalczanie przestępczości należą do nadrzędnych względów interesu ogólnego, które mogą stanowić uzasadnienie dla utrudnienia w swobodnym przepływie towarów (zob. podobnie ww. wyrok w sprawie Komisja przeciwko Niderlandom, pkt 77 oraz wyrok z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie C‑265/06 Komisja przeciwko Portugalii, dotychczas nieopublikowany w Zbiorze, pkt 38).