PRZESTROGA POLSKICH PRODUCENTÓW DO ADAMCZYKA Z 2019 ROKU

Rate this post

Od:

SekretariatAAdamczyka

30 paź 2019 07:48 (5 lat temu)

Do:

Temat:

RE: Orzeczenie TSUE i Skarga w trybie k.p.a.

Bezpieczeństwo:

Brak danych o szyfrowaniu

Więcej informacji

 

Szanowny Panie,

wczorajszy e-mail został zarejestrowany pod numerem: RPW/41067/2019.

 

Sekretariat Ministra Andrzeja Adamczyka

Ministerstwo Infrastruktury

Ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa

Tel. 22 630 11 00

Fax. 22 630 11 04

Email: [email protected]

 

From:
Sent: Wednesday, October 30, 2019 7:22 AM
To: SekretariatAAdamczyka
Subject: Pd: Orzeczenie TSUE i Skarga w trybie k.p.a.

 

Ministerstwo Infrastruktury

Wniosek

Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP oraz Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 Nr 112 poz.1198) wnoszę o udzielenie informacji publicznej pod jakim numerem kancelaryjnym  (ewidencyjnym ) został zarejestrowany przesłany wczoraj poniższy mail.

Z poważaniem,

Dyrektor

Dnia 29 października 2019 10:46  napisał(a):

Szanowny Pan Andrzej Adamczyk

Minister Infrastruktury

 

 Szanowny Panie Ministrze,

 

Zważywszy na wagę sprawy zwracam się z uprzejmą prośbą o osobisty wgląd w Skargę jaką składam w załączeniu i ponowne rozpatrzenie wniosku z dnia 22.03.2019r o dostosowanie prawa krajowego do rozporządzeń unijnych , który był podpisany przez kilku krajowych producentów ciągników rolniczych  z sektora MŚP tj. FARMTRAC Tractors Europe Sp. z o.o., Farmer Sp. z o.o., Crystal Tractor Sp. z o.o. , ŚLĄZAK Sp. z o.o.. Nadmieniam, że opisana w Skardze postawa Dyrektora Transportowego Dozoru Technicznego w zestawieniu z orzecznictwem TSUE przytoczonym w Skardze będzie mogła skutkować roszczeniami o odszkodowania od Skarbu Państwa ze strony polskich przedsiębiorstw, a same przytoczone orzeczenia TSUE C107/07 z 5 czerwca 2008r i C-513/15 z 15 czerwca 2017r w zakresie stosowania prawa mogą być wykorzystywane w rozpatrywaniu pozwów pojawiających się w związku z aferą Dieselgate  (brak nadzoru rynku ze strony Państwa i niezgodne z rozporządzeniami Parlamentu Europejskiego i Rady UE stosowanie przepisów dotyczących badań technicznych prowadzonych przez stacje diagnostyczne w zakresie spełniania warunków technicznych co do daty produkcji badanych pojazdów) co przy sprowadzeniu do kraju kilkudziesięciu tysięcy wycofywanych z rynku zachodniego aut i umieszczaniu ich na rynku polskim może nieść roszczenia obywateli liczone w setkach milionów złotych.

 

 

 

Z poważaniem,

Dyrektor

 Od:

Ja

17 gru 2020 09:06 (4 lata temu)

Do:

[email protected]@ms.gov.pl

[email protected]@nik.gov.pl

[email protected]

[email protected]@rzecznikmsp.gov.pl

Temat:

Planowana skarga do Komisji Europejskiej

Bezpieczeństwo:

Brak danych o szyfrowaniu

Więcej informacji

 

Szanowni Państwo,

Przesyłam Państwu treść skargi do Komisji Europejskiej wraz załącznikami jaką będę z bardzo dużą niechęcią zmuszony przesłać komisji w najbliższych dniach jeśli żaden z kompetentnych organów RP nie podejmie stosownej interwencji. Skarżenie się na własne państwo jest dla mnie upokarzające i sprzeczne z moim poczuciem patriotyzmu ale po wyczerpaniu dostępnych form działania w trybie administracyjnym pozostaje mi ostatnią drogą dociekania sprawiedliwości. W tym miejscu zwracam się z szczególną prośbą do Prokuratora Generalnego – Ministra Sprawiedliwości Pana Zbigniewa Ziobry o objęcie nadzorem śledztwa prowadzonego przez Prokuraturę Regionalną w Poznaniu dotyczącego nielegalnego wprowadzania do obrotu, rejestracji i dopuszczania do ruchu pojazdów, a które to śledztwo ma związek z przytaczaną skargą do KE.

Z poważaniem,

Dyrektor

Loading