Jest problem, bo wczoraj zaczęło sypać…, a dziś znowu mróz….
Jest więc kolejny problem pt. „kto ma odśnieżać?”. Nie wiem jak u Was, ale ja nie mam w styczniu zbyt wielu klientów, więc rozpocząłem dzień od odśnieżania wjazdu. Zapewne zresztą, jak wielu z Was. Nie mam zdania, czy to jest słuszne, że oprócz tego i tamtego odśnieżamy jeszcze wjazdy i wyjazdy z SKP….
Trochę ruchu łopatą, trochę miotłą i na jakiś czas starczy. Tyle, że śnieg nadal padał, więc za dwie, trzy godziny trzeba było powtórzyć. Jest to nijaki problem, ale za to zdrowo, tak poruszać się trochę i w lewo, i w prawo, machając szuflą.
Jest problem, bo wielu z nas ma błędnie zakodowane od 20 lat, że na naszych drogach jeżdżą same cyt.: złomy, wraki. To nie jest prawdą!
Przez te ostatnie lata lobbyści producentów nowych pojazdów tak skutecznie wtłoczyli nam to do głowy, że przestaliśmy racjonalnie myśleć, i poprzestajemy tylko na powtarzaniu tej ich złośliwej propagandy.
A założenie tej propagandy jest proste i wszystkim znane: wyeliminować z rynku wszystkie pojazdy starsze niż jeden rok! W ten sposób sprzedaż ich nowych pojazdów z roku na rok będzie rosła!
A najgorsze, że te propagandowe bzdury, nie mające żadnego racjonalnego uzasadnienia powtarzają nasi Koledzy. Przecież, gdy takie rzeczy mówi UDS, to strzela nie tylko sobie w stopę, ale nam wszystkim.
Postronny obywatel, dla którego UDS jest autorytetem powtórzy to tym skwapliwiej obwiniając nasze środowisko o doprowadzanie do tej sytuacji! Tak nie może być!
Mamy dbać o opinię na temat naszego środowiska – wszyscy.
Więc nie powtarzajmy bzdur, które płodzą wypasieni producenci nowych pojazdów i biegający za nimi biedni redaktorzy różnych pisemek oraz inni chudzi „fachowcy”, którzy chcą się załapać przy nich na darmowy obiadek.
Stan pojazdów na naszych drogach jest właściwy i adekwatny do poziomu cywilizacyjnego rozwoju naszego społeczeństwa i jego kultury technicznej.
Oczywiście, że powyższe nie oznacza, że mamy tylko siedzieć z założonymi rękami i patrzeć na to wszystko. Nie, tak dobrze nie jest, mamy „trochę” do zrobienia, ale to już całkiem inna historia…., i całkiem inny problem.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
lut 10 2012
JEST PROBLEM
Jest problem, bo wczoraj zaczęło sypać…, a dziś znowu mróz….
Jest więc kolejny problem pt. „kto ma odśnieżać?”. Nie wiem jak u Was, ale ja nie mam w styczniu zbyt wielu klientów, więc rozpocząłem dzień od odśnieżania wjazdu. Zapewne zresztą, jak wielu z Was. Nie mam zdania, czy to jest słuszne, że oprócz tego i tamtego odśnieżamy jeszcze wjazdy i wyjazdy z SKP….
Trochę ruchu łopatą, trochę miotłą i na jakiś czas starczy. Tyle, że śnieg nadal padał, więc za dwie, trzy godziny trzeba było powtórzyć. Jest to nijaki problem, ale za to zdrowo, tak poruszać się trochę i w lewo, i w prawo, machając szuflą.
Jest problem, bo wielu z nas ma błędnie zakodowane od 20 lat, że na naszych drogach jeżdżą same cyt.: złomy, wraki. To nie jest prawdą!
Przez te ostatnie lata lobbyści producentów nowych pojazdów tak skutecznie wtłoczyli nam to do głowy, że przestaliśmy racjonalnie myśleć, i poprzestajemy tylko na powtarzaniu tej ich złośliwej propagandy.
A założenie tej propagandy jest proste i wszystkim znane: wyeliminować z rynku wszystkie pojazdy starsze niż jeden rok! W ten sposób sprzedaż ich nowych pojazdów z roku na rok będzie rosła!
A najgorsze, że te propagandowe bzdury, nie mające żadnego racjonalnego uzasadnienia powtarzają nasi Koledzy. Przecież, gdy takie rzeczy mówi UDS, to strzela nie tylko sobie w stopę, ale nam wszystkim.
Postronny obywatel, dla którego UDS jest autorytetem powtórzy to tym skwapliwiej obwiniając nasze środowisko o doprowadzanie do tej sytuacji! Tak nie może być!
Mamy dbać o opinię na temat naszego środowiska – wszyscy.
Więc nie powtarzajmy bzdur, które płodzą wypasieni producenci nowych pojazdów i biegający za nimi biedni redaktorzy różnych pisemek oraz inni chudzi „fachowcy”, którzy chcą się załapać przy nich na darmowy obiadek.
Stan pojazdów na naszych drogach jest właściwy i adekwatny do poziomu cywilizacyjnego rozwoju naszego społeczeństwa i jego kultury technicznej.
Oczywiście, że powyższe nie oznacza, że mamy tylko siedzieć z założonymi rękami i patrzeć na to wszystko. Nie, tak dobrze nie jest, mamy „trochę” do zrobienia, ale to już całkiem inna historia…., i całkiem inny problem.
pozdrawiam
dziadek Piotra
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, PNP, praca na SKP, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP)