MI WSKAZUJE KODEKS KARNY JAKO ŚRODEK WALKI Z BRAKIEM HOMOLOGACJI

Rate this post

Ministerstwo Infrastruktury pisze o przestępstwie, jakim są pojazdy bez homologacji na naszym rynku. Wydaje się, że to dobry początek ze strony „najjaśniejszych?” urzędników naszego (czy białoruskiego?) MI, DTD, TDT, itd., itp., et’cetera.

Do tego historycznego wydarzenia ze strony MI i jego resortu transportu, kierowanego przez nijakiego r. Webera doszło w pewnej w odpowiedzi z 7 lipca 2023 r., gdy odpowiadali zainteresowanemu Obywatelowi (poniżej).

Z tego ich pisma/odpowiedzi wynika wprost, że wprowadzenie pojazdu bez homologacji do obrotu i dokonanie ich rejestracji w WK/starostwie jest przestępstwem (sic!)! I jakby tego było jeszcze mało, to wskazują przy tym przepisy karne, jakim odpowiadają także te i takie oraz podobne nielegalne czyny/postępki/występki.

Ale, ale . . . .

Bo jeśli wiedzieli, to czemu nie słyszymy ani jednego słowa o ich własnej inicjatywie, która jest także ich obowiązkiem prawnym, jako urzędników Państwa Polskiego o tym, że ten proceder kwitnie u nas na masową skalę?

I ciekawi mnie, jak sądzicie (?):

  1. Jaka jest sumaryczna ilość zgłoszeń do Prokuratury w oparciu o wskazane przepisy KK ze strony ekipy webera w DTD, TDT, czy MI w stosunku do importujących i udostępniających w Polsce te ciągniki do czego zobowiązywało ich Polskie Prawo?

  2. A jeśli takich zgłoszeń nie było ok. tysiąca, to czym się kierowali? Chcieli podać pomocną dłoń Łukaszence i wszystkim kumplom i agentom tomasza szmydta?

  3. Kto indywidualnie stoi za zniesieniem sankcji finansowych określonych w art. 140m PoRD na mocy ustawy z 14 kwietnia 2023 r.?

  4. Czy zniesienie w/w sankcji z pkt 3 nie jest tu bardzo oczywistym i czytelnym pomocnictwem w przestępstwach wskazywanych w niniejszej odpowiedzi MI?

Musimy też zwrócić uwagę, że w piśmie (poniżej) nijaki Robert Weber kłamie, że wiedzą tylko o dwóch przypadkach udostępniania oraz, że w stosunku do jednego zostało dokonane zgłoszenie do Prokuratury. To kłamstwo jest w oczywisty sposób widoczne, gdy przeczytaliśmy uważnie opublikowaną wcześniej, bo w dniu 7 grudnia br skargę do premiera Morawieckiego, zawierającą informacje o ponad 1.000-cu (słownie: tysiącu) zarejestrowanych ciągników Belarus w samym 2019 r. (karta nr 7) – https://www.diagnostasamochodowy.pl/2024/informacja-dla-morawieckiego-z-2020-r-o-braku-homologacji/

Nie wiem i nie rozumiem, z jakiej to przyczyny także obecny polityczny nadzór KO Tuska oraz PSL Kosiniaka-Kamysza tak opieszale i nieudolnie załatwia ten problem. Przecież minęło już 12 m-cy. Konieczność rozliczenia urzędników (tej białoruskiej agentury?) w MI, DTD, TDT oraz przywrócenia treści art. 140m PoRD jest najbardziej pilnym zadaniem.

Opieszałość w zakresie likwidacji białoruskiej agentury w Polsce kładzie się cieniem na naszej wiarygodności jako państwa należącego do UE i do NATO.

 

Trzymajmy się,

oczywiście tylko Prawa,

a wyjaśni się każda sprawa

dziadek Piotra

– – – – – – – – – – – –

Loading