Branżowe to i owo, czyli: trochę (i ponownie) o szkoleniach, trochę o BRD, a trochę o sądowych postanowieniach.
I.
Branżowe szkolenia, czyli PISKP się też miota . . . .
I jeszcze tylko słowo o szkoleniach. Bo z jednej strony, na zaproszeniach PISKP na swoje szkolenia niestety nie zniknęły informacje, że urzędnicy mają/dostają za darmo (?!) – szkoda.
Myślę, że miałem prawo sądzić, że każdy pracownik SKP i UDS jest bliższy PISKP-owi niż jakikolwiek urzędnik. Miałem nadzieję, że to nie jest tylko takie mydlenie oczu, gdy członkowie Zarządu PISKP mówią o podniesieniu roli UDS-a. I nadal nie jestem przekonany, że to nie ma znamion korumpowania urzędników. Bo już od 1989 r. wiemy, że nic nie ma za darmo. Czy w takim razie chodzi o to, że urzędnicy uczestniczący w tych darmowych szkoleniach, gdy przyjdzie taki czas, będą musieli się odwdzięczyć . . . ? Tylko czym? Bo urzędnicy mają tylko decyzje administracyjne, np. o zamknięciu lub nie SKP . . . Ale, czy to mało?
Zaś z drugiej strony, pełna przeróżnych inicjatyw polityka PISKP podoba mi się. Bo tyle razy ostatnio pisałem o przewożeniu dzieci niesprawnymi autobusami, a tu masz . . . W cyklu najbliższych szkoleń, PISKP założył także omówienie tej problematyki, tak istotnej z punktu widzenia BRD – i nie tylko.
Ale pewien krok w kierunku normalności i zwalczania patologii został dokonany, bo wracamy do stołu obrad w grupie roboczej, gdzie reprezentujący nasze UDS-owe środowisko OSDS (zapis statutowy) pewnikiem podniesie ten temat patologicznych zachowań w naszej branży. Chyba, że znowu będą się bali lub ponownie będą jakimś lobbystom i urzędującym śpiochom przysięgali „odpowiednie zachowanie się”.
II.
Branżowe kontrole pod kątem BRD, albowiem w okolicy Olsztyna zakończono akcję BUS.
KWP w Olsztynie poinformowała o tym, że policjanci drogówki zakończyli działania w ramach akcji „Bus”. Kontrolowano liczbę przewożonych osób, sprawdzano stan techniczny busów, dokumenty aut oraz uprawnienia i stan trzeźwości kierowców.
Łącznie skontrolowano 100 autobusów i 176 ciężarówek.[1]
Stan techniczny aż 57 samochodów odbiegał od przyjętych przez nasze prawo norm.
Zatrzymano 19 DR uniemożliwiając w ten sposób kontynuowanie dalszej jazdy.
Akcja „Bus” miała na celu poprawę BRD[2] na głównych ciągach komunikacyjnych, zmniejszenie liczby zdarzeń drogowych oraz przeciwdziałanie niekorzystnym zjawiskom związanym z wykonywaniem transportu drogowego — i jak zapewniają policjanci — nie były to ostatnie takie działania.[3]
III.
Branżowe postanowienie sądu.
Otrzymaliśmy/otrzymałem Postanowienie sądu – sygnatura akt I Ns-Rej. Pr 39/13 – z dnia 10 września 2013 r. o wpisaniu naszej internetowej strony do rejestru dzienników i czasopism.
Piszę o tym bez specjalnego entuzjazmu (dlatego na końcu), bo tak naprawdę, to przedmiotowe Postanowienie nic nie zmienia i nie zmieni, przynajmniej w najbliższej nam przyszłości. Muszę poczytać i przemyśleć, jakie konkretne nowe możliwości odsłaniają się teraz przed naszym Informatorem i jak to wykorzystać.
Muszę Wam się przyznać, że jestem . . ., jakby na rozdrożu . . . Bo dalsze prowadzenie tej strony + praca na SKP . . . (???) – trudno będzie pogodzić. Jeśli ktoś chciałby pomóc, choćby rzucić jakimś pomysłem . . .
Niewątpliwie prawo prasowe umożliwi nam łatwiejszy dostęp do informacji w wielu urzędach, instytucjach i organizacjach (…?), które wcześniej takich informacji naszemu środowisku odmawiały (Policja, GITD, PISKP, TDT, OSDS, et’cetera, itd., itp.).
Pozdrawiam i do współpracy zapraszam i namawiam
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – –
P.S.
1/ Dziękuje Koledze „Natasza” za przysłane materiały. Może przez weekend odniosę się do nich…. Ale, niezależnie od tego jedno już widzę, a mianowicie: tematów, które chcecie, abym poruszył jest tak wiele, że nie starczy mi doby na ich opracowanie. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł?
2/ Panu Grzegorzowi Krzemienieckiemu dziekuję za ciekawą statystykę o przekroju uczestników ich szkoleń. Zapewne te informacje uda sie wykorzystać w najbliższej możliwej przyszłości.
3/ I proszę: ewentualne artykuły i wypowiedzi do publikacji tylko w plikach Word, Office lub podobnie („dokument”).
[1] Przy okazji zatrzymano 613 samochodów osobowych. 103 kierowców przekroczyło prędkość, w tym 15 aut ciężarowych oraz 3 kierowców autobusów. Czterech kierowców prowadziło pod wpływem alkoholu. Wszyscy skontrolowani kierowcy autobusów oraz samochodów ciężarowych byli trzeźwi.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 27 2013
BRANŻOWE TO I OWO
Branżowe to i owo, czyli: trochę (i ponownie) o szkoleniach, trochę o BRD, a trochę o sądowych postanowieniach.
I.
Branżowe szkolenia, czyli PISKP się też miota . . . .
I jeszcze tylko słowo o szkoleniach. Bo z jednej strony, na zaproszeniach PISKP na swoje szkolenia niestety nie zniknęły informacje, że urzędnicy mają/dostają za darmo (?!) – szkoda.
Myślę, że miałem prawo sądzić, że każdy pracownik SKP i UDS jest bliższy PISKP-owi niż jakikolwiek urzędnik. Miałem nadzieję, że to nie jest tylko takie mydlenie oczu, gdy członkowie Zarządu PISKP mówią o podniesieniu roli UDS-a. I nadal nie jestem przekonany, że to nie ma znamion korumpowania urzędników. Bo już od 1989 r. wiemy, że nic nie ma za darmo. Czy w takim razie chodzi o to, że urzędnicy uczestniczący w tych darmowych szkoleniach, gdy przyjdzie taki czas, będą musieli się odwdzięczyć . . . ? Tylko czym? Bo urzędnicy mają tylko decyzje administracyjne, np. o zamknięciu lub nie SKP . . . Ale, czy to mało?
Zaś z drugiej strony, pełna przeróżnych inicjatyw polityka PISKP podoba mi się. Bo tyle razy ostatnio pisałem o przewożeniu dzieci niesprawnymi autobusami, a tu masz . . . W cyklu najbliższych szkoleń, PISKP założył także omówienie tej problematyki, tak istotnej z punktu widzenia BRD – i nie tylko.
Ale pewien krok w kierunku normalności i zwalczania patologii został dokonany, bo wracamy do stołu obrad w grupie roboczej, gdzie reprezentujący nasze UDS-owe środowisko OSDS (zapis statutowy) pewnikiem podniesie ten temat patologicznych zachowań w naszej branży. Chyba, że znowu będą się bali lub ponownie będą jakimś lobbystom i urzędującym śpiochom przysięgali „odpowiednie zachowanie się”.
II.
Branżowe kontrole pod kątem BRD, albowiem w okolicy Olsztyna zakończono akcję BUS.
KWP w Olsztynie poinformowała o tym, że policjanci drogówki zakończyli działania w ramach akcji „Bus”. Kontrolowano liczbę przewożonych osób, sprawdzano stan techniczny busów, dokumenty aut oraz uprawnienia i stan trzeźwości kierowców.
Łącznie skontrolowano 100 autobusów i 176 ciężarówek.[1]
Stan techniczny aż 57 samochodów odbiegał od przyjętych przez nasze prawo norm.
Zatrzymano 19 DR uniemożliwiając w ten sposób kontynuowanie dalszej jazdy.
Akcja „Bus” miała na celu poprawę BRD[2] na głównych ciągach komunikacyjnych, zmniejszenie liczby zdarzeń drogowych oraz przeciwdziałanie niekorzystnym zjawiskom związanym z wykonywaniem transportu drogowego — i jak zapewniają policjanci — nie były to ostatnie takie działania.[3]
III.
Branżowe postanowienie sądu.
Otrzymaliśmy/otrzymałem Postanowienie sądu – sygnatura akt I Ns-Rej. Pr 39/13 – z dnia 10 września 2013 r. o wpisaniu naszej internetowej strony do rejestru dzienników i czasopism.
Piszę o tym bez specjalnego entuzjazmu (dlatego na końcu), bo tak naprawdę, to przedmiotowe Postanowienie nic nie zmienia i nie zmieni, przynajmniej w najbliższej nam przyszłości. Muszę poczytać i przemyśleć, jakie konkretne nowe możliwości odsłaniają się teraz przed naszym Informatorem i jak to wykorzystać.
Muszę Wam się przyznać, że jestem . . ., jakby na rozdrożu . . . Bo dalsze prowadzenie tej strony + praca na SKP . . . (???) – trudno będzie pogodzić. Jeśli ktoś chciałby pomóc, choćby rzucić jakimś pomysłem . . .
Niewątpliwie prawo prasowe umożliwi nam łatwiejszy dostęp do informacji w wielu urzędach, instytucjach i organizacjach (…?), które wcześniej takich informacji naszemu środowisku odmawiały (Policja, GITD, PISKP, TDT, OSDS, et’cetera, itd., itp.).
Pozdrawiam i do współpracy zapraszam i namawiam
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – –
P.S.
1/ Dziękuje Koledze „Natasza” za przysłane materiały. Może przez weekend odniosę się do nich…. Ale, niezależnie od tego jedno już widzę, a mianowicie: tematów, które chcecie, abym poruszył jest tak wiele, że nie starczy mi doby na ich opracowanie. Może ktoś z Was ma jakiś pomysł?
2/ Panu Grzegorzowi Krzemienieckiemu dziekuję za ciekawą statystykę o przekroju uczestników ich szkoleń. Zapewne te informacje uda sie wykorzystać w najbliższej możliwej przyszłości.
3/ I proszę: ewentualne artykuły i wypowiedzi do publikacji tylko w plikach Word, Office lub podobnie („dokument”).
[1] Przy okazji zatrzymano 613 samochodów osobowych. 103 kierowców przekroczyło prędkość, w tym 15 aut ciężarowych oraz 3 kierowców autobusów. Czterech kierowców prowadziło pod wpływem alkoholu. Wszyscy skontrolowani kierowcy autobusów oraz samochodów ciężarowych byli trzeźwi.
[2] stanu bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
[3] Przeczytaj cały tekst: Akcja „BUS” zakończona – Ełk http://elk.wm.pl/172785,Akcja-quotBUSquot-zakonczona.html#ixzz2ftP7kZhS
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: BRD, diagnosta samochodowy, motoryzacja, PISKP, stan techniczny autobusów, stan techniczny ciężarówek