Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
sie 13 2013
Wodór paliwem, a ten tlen?
Wodór paliwem, a tlen dopalaczem.
Na Wyspach Brytyjskich wreszcie mamy pojazd „na wodę”! To SKYLON.
Tyle, że to na razie nie samochód – na razie.
To chyba dlatego Anglicy przymierzają się za kilka lat do zakazu poruszania się dla pojazdów, które posiadają silniki na konwencjonalne paliwa. Łatwo im to przyjdzie, gdy testują już silniki wodorowe.
A my?
Co robią w tym czasie nasi inżynierowie? Podobno główne nasze inżynierskie elity (elyty?) zaangażowane sa w kładzenie asfaltu na naszych drogach…. Noooo . . ., trochę szkoda . . .
A ten drugi rzut naszych inżynierskich elit zajmuje się tworzeniem prawa . . . (sic!) – dla przeróżnych instytucji, nie tylko rządowych.
A, jak wyglądają efekty tych prac, to sami wiecie, bo sami widzicie.
Więc teraz może poczytajcie poniżej . . .
dP
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: silnik na wodę