Cytuję komunikat GITD z 08/05/2013 r. – ku przestrodze (!):
W dniu 7 maja w Gdańsku – Złotej Karczmie na drodze krajowej nr 6 podczas działań dynamicznych zespół kontrolny składający się z inspektora z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku i funkcjonariusza policji z KMP Gdynia zatrzymał do kontroli pojazd członowy przewożący dwa kontenery 20′.
Podczas kontroli stanu technicznego stwierdzono drastyczne nieprawidłowości w stanie technicznym zarówno ciągnika siodłowego, jak i naczepy dotyczące w szczególności stanu hamulców.
W celu pełnej kontroli stanu technicznego pojazd członowy został skierowany na najbliższą OSKP.
W wyniku kontroli stwierdzono następujące nieprawidłowości w stanie technicznym:
1. Ciągnik siodłowy:
intensywne wycieki oleju silnikowego,
popękane tarcze hamulcowe,
różnica siły hamowania na trzeciej osi 34%,
uszkodzona poduszka układu hamulcowego,
popękane klosze lamp kierunkowskazów i świateł halogenowych,
uszkodzone lusterka prawej strony;
2. Naczepa:
BRAK TARCZ HAMULCOWYCH I ZACISKÓW NA PIERWSZEJ I TRZECIEJ OSI Z LEWEJ STRONY,
popękane pozostałe tarcze hamulcowe,
różnica siły hamowania 72%,
nadmierne zużycie bieżnika opony na środkowej osi.
Pojazd ze względu na bardzo zły stan techniczny został skierowany na parking administracyjny.
Kierowcę ukarano mandatami karnymi na łączną kwotę 1.000 zł, w tym 400 zł za stan techniczny pojazdów.
Powyższa kontrola wskazuje na fakt, że niektórzy przedsiębiorcy nie wyciągają wniosków z ostatniego tragicznego wypadku, który miał miejsce właśnie w przypadku pojazdu członowego jadącego w Gdyni w kierunku Estakady Kwiatkowskiego i w dalszym ciągu dopuszczają do sytuacji, w których po drogach jeżdżą pojazdy, które ze względu na fatalny stan techniczny nie powinny się poruszać po drogach publicznych.
Znamienny jest również fakt, że kontrolowana naczepa w dniu 12.04.2013 r. przeszła z wynikiem pozytywnym badanie techniczne.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 9 2013
Komunikat GITD
Cytuję komunikat GITD z 08/05/2013 r. – ku przestrodze (!):
W dniu 7 maja w Gdańsku – Złotej Karczmie na drodze krajowej nr 6 podczas działań dynamicznych zespół kontrolny składający się z inspektora z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku i funkcjonariusza policji z KMP Gdynia zatrzymał do kontroli pojazd członowy przewożący dwa kontenery 20′.
Podczas kontroli stanu technicznego stwierdzono drastyczne nieprawidłowości w stanie technicznym zarówno ciągnika siodłowego, jak i naczepy dotyczące w szczególności stanu hamulców.
W celu pełnej kontroli stanu technicznego pojazd członowy został skierowany na najbliższą OSKP.
W wyniku kontroli stwierdzono następujące nieprawidłowości w stanie technicznym:
1. Ciągnik siodłowy:
2. Naczepa:
Pojazd ze względu na bardzo zły stan techniczny został skierowany na parking administracyjny.
Kierowcę ukarano mandatami karnymi na łączną kwotę 1.000 zł, w tym 400 zł za stan techniczny pojazdów.
Powyższa kontrola wskazuje na fakt, że niektórzy przedsiębiorcy nie wyciągają wniosków z ostatniego tragicznego wypadku, który miał miejsce właśnie w przypadku pojazdu członowego jadącego w Gdyni w kierunku Estakady Kwiatkowskiego i w dalszym ciągu dopuszczają do sytuacji, w których po drogach jeżdżą pojazdy, które ze względu na fatalny stan techniczny nie powinny się poruszać po drogach publicznych.
Znamienny jest również fakt, że kontrolowana naczepa w dniu 12.04.2013 r. przeszła z wynikiem pozytywnym badanie techniczne.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Koledzy, ja wszystko wiem, ja wszystko rozumiem, ale nie przesadzajcie, bardzo Was proszę.
Dziadek Piotra
———————
P.S.
A pytanie, jaki rodzaj BT przeprowadzono na tej OSKP w tej sytuacji warto pozostawić bez komentarza.
——————————
By dP • DIAGNOSTA od BRD 0