Przy kole naczepy brakowało zacisku i siłownika hamulcowego, a przewód układu pneumatycznego był celowo załamany, żeby nie uciekało z niego powietrze. Elementy konstrukcyjne ładowani pojazdu były skorodowane i popękane. Niesprawną technicznie naczepę wycofali tymczasowo z ruchu inspektorzy dolnośląskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
Lewe przednie koło naczepy ciężarowej bez zacisku i siłownika hamulcowego.
W poniedziałek (29 sierpnia), na krajowej 33-ce w Kłodzku, patrol ITD zatrzymał do kontroli drogowej zestaw ciężarowy. Inspektorzy stwierdzili, że przy kole naczepy brakowało zacisku i siłownika hamulcowego. Przewód układu pneumatycznego był celowo załamany, żeby nie uciekało powietrze. Skorodowane i popękane były także elementy konstrukcyjne ładowni pojazdu.
Kierowca twierdził w rozmowie z inspektorami, że naczepa została niedawno odebrana z naprawy. Tłumaczenia kierowcy na nic się zdały w tej sytuacji. Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny naczepy oraz zakazali jej dalszego użytkowania do czasu naprawy usterek. Za dopuszczenie do ruchu drogowego pojazdu w tak złym stanie technicznym, odpowiedzialność finansowa grozi teraz przewoźnikowi. Wobec niego zostanie wszczęte postępowanie administracyjne.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
wrz 1 2022
KTO Z NAS TO DOPUŚCIŁ, CZYLI ILE RAZY JESZCZE?
Niekompletne hamulce i popękana rama
31.08.2022
Przy kole naczepy brakowało zacisku i siłownika hamulcowego, a przewód układu pneumatycznego był celowo załamany, żeby nie uciekało z niego powietrze. Elementy konstrukcyjne ładowani pojazdu były skorodowane i popękane. Niesprawną technicznie naczepę wycofali tymczasowo z ruchu inspektorzy dolnośląskiej Inspekcji Transportu Drogowego.
Lewe przednie koło naczepy ciężarowej bez zacisku i siłownika hamulcowego.
W poniedziałek (29 sierpnia), na krajowej 33-ce w Kłodzku, patrol ITD zatrzymał do kontroli drogowej zestaw ciężarowy. Inspektorzy stwierdzili, że przy kole naczepy brakowało zacisku i siłownika hamulcowego. Przewód układu pneumatycznego był celowo załamany, żeby nie uciekało powietrze. Skorodowane i popękane były także elementy konstrukcyjne ładowni pojazdu.
Kierowca twierdził w rozmowie z inspektorami, że naczepa została niedawno odebrana z naprawy. Tłumaczenia kierowcy na nic się zdały w tej sytuacji. Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny naczepy oraz zakazali jej dalszego użytkowania do czasu naprawy usterek. Za dopuszczenie do ruchu drogowego pojazdu w tak złym stanie technicznym, odpowiedzialność finansowa grozi teraz przewoźnikowi. Wobec niego zostanie wszczęte postępowanie administracyjne.
By dP • DIAGNOSTA od BRD, Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, diagnosta, GITD, Hamulce, jakość badań technicznych, korozja pojazdów, stan techniczny ciężarówek, WITD