Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Maniek
8 maja 2021 @ 17:44
Ja bym prosił o takie zalecenia pokontrolne dla stacji zlokalizowanych przy wschodniej granicy. Dużo już słyszałem co tam się potrafi wydarzyć i jestem ciekawy jak tam wyglądają kontrole i jakie są zalecenia pokontrolne 🙂
dP
8 maja 2021 @ 18:36
Przykro mi, ale z tego co wiem, to tylko Wrocław upublicznia zalecenia pokontrolne. Chyba są jedynymi w całej Polsce.
Na uzyskania podobnych zaleceń z innych części naszego Kraju brak mi czasu, choć też mnie to ciekawi.
Może, jak już przejdę na emeryturę, to będę miał więcej czasu. Proszę wówczas się przypomnieć z tym problemem/zagadnieniem.
Pozdrawiam
dP
ubek
9 maja 2021 @ 01:12
Praca w służbach pomoże w załatwieniu problemu.. /zagadnienia…..
PanPieczątka
9 maja 2021 @ 20:43
Z całym szacunkiem dla naszego prawodawcy, ale sprawdzanie światłości świateł drogowych przy średniej prędkości obrotowej we współczesnych pojazdach jest bezsensowne. Obecnie pojazdy mają alternatory o takiej wydajności, że napięcie praktycznie się nie zmienia niezależnie od obrotów silnika. Kolejny przepis, który miał rację bytu w przypadku pojazdów z prądnicami, mechanicznymi regulatorami napięcia lub alternatorami o niskiej wydajności prądowej, ale z nieznanych przyczyn przetrwał do dziś.