kwi 9 2021
kwi 9 2021
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 3 • Tags: DTD, ITS, PoRD - ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, projekt PoRD, resort transportu, rola ITS, zmiany do ustawy PoRD
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
9 kwietnia 2021 @ 16:26
Jak na „taką” instytucję, to zakres uwag zastanawiająco mierny.
A do tego wygląda na to, że nikt w ITS nawet nie zastanowił się nad treścią pkt 34 ze wstępu do Dyrektywy nr 45/2014. Czyżby nikt nie przeczytał nawet tej Dyrektywy?
dP
12 kwietnia 2021 @ 15:10
„Kandydat na diagnostę nie posiada odpowiedniej praktyki w zakresie wykonywania badań technicznych pojazdów ani pełnej wiedzy co do obsługi wszelkich możliwych
urządzeń kontrolno-pomiarowych dopuszczonych do wykorzystania w polskich stacjach kontroli pojazdów. Program szkoleń dla kandydatów na diagnostów nie jest w stanie
zapewnić nabycia takiej praktyki.”
Więc należy zmienić program szkoleń dla kandydatów na diagnostów o część praktyczną, a nie wpajać na kursie tylko regułki bez zastosowania w praktyce, lub
zastąpić słowo praktykę na warsztacie- praktyką na stacji kontroli pojazdów.
15 kwietnia 2021 @ 09:12
Kogo reprezentuje ITS? Patronat SKP czy Resort? Z powyższego pisma jasno wynika 🙁