Napisał do mnie nasz Kolega, z drugiego końca Polski. Ma kłopot wynikający ze specyfiki naszej pracy. Każdy z nas może mieć prędzej czy później taki kłopot. Warto więc zapamiętać:
Nie ulegamy panice, staramy się myśleć racjonalnie – wszak jesteśmy „saperami”.
Dokonać próby naprawy/poprawy błędu. Nawiązać kontakt z klientem – kimkolwiek by nie był (dyrektor, poseł, czy handlarz) i po wyjaśnieniu sprawy zaproponować korektę. Gdy sprawy zaszły za dalego, w uzgodnieniu z WK dokonać próby uznania tej korekty.
Konsultujemy się tylko wśród zaufanych z branży – wielu, pomimo zapewnień o koleżeństwie potraktuje nas jak konkurencję i prędzej zaszkodzi niż pomoże.
Zwrócić się do pracodawcy o zapewnienie właściwej pomocy prawnej – specyfika naszej pracy powoduje, że wiele naszych „wpadek” jest także problemem/kłopotem pracodawcy (od odpowiedzialności finansowej za błąd pracownika do zamknięcia SKP włącznie). Byłbym zdziwiony, gdyby pracodawca odmówił. Gdyby się to jednak zdarzyło, to jest to temat na odzielną rozmowę.
Pomocy prawnej najlepiej szukać u specjalistów w naszej specyficznej przecież branży. Mają ich także właściciele naszych specjalistycznych oprogramowań: NORCOM, PISKP i SKP PRO – zwrócić się ze stosownym pytaniem, w zależności od rodzaju posiadanego oprogramowania..
Poszukać ewentualnych wskazówek na naszych wszystkich internetowych forach – jak wyżej.
Przynależność do stowarzyszenia branżowego lub naszego związku zawodowego, to gwarancja wsparcia, pomocy koleżeńskiej, na obecnym etapie doradztwa quasi prawnego, docelowo prawnego na wszystkich etapach postępowania karnego, nie mówiąc już o poręczeniach.
I proszę nie tracić zimnej krwi! Nigdy! Bo zawsze może być gorzej.
Pozdrawiam mając nadzieję, że wszystko się ułoży
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 31 2010
Napisał nasz Kolega – ma kłopot.
Napisał do mnie nasz Kolega, z drugiego końca Polski. Ma kłopot wynikający ze specyfiki naszej pracy. Każdy z nas może mieć prędzej czy później taki kłopot. Warto więc zapamiętać:
I proszę nie tracić zimnej krwi! Nigdy! Bo zawsze może być gorzej.
Pozdrawiam mając nadzieję, że wszystko się ułoży
[email protected]
By diagnostasamochodowy • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0