z obrad zespołu roboczego ds. zmian przepisów . . . (…).
W dniach 20.03.2013 r., 25.03.2013 r. oraz 28.03.2013 r. odbyły się spotkania zespołu roboczego, strony społecznej i MTBiGM, gdzie ze strony MTBiGM w spotkaniu udział wzięli:
1) Andrzej Bogdanowicz – Dyrektor Departamentu Transportu Drogowego;
2) Tomasz Piętka – Główny Specjalista w Departamencie Transportu Drogowego;
3) Tomasz Behrendt – Główny Specjalista ds. Legislacji w Departamencie Prawnym;
Celem powołanego zespołu było wypracowanie propozycji społecznych . . . (…).
A jednym z efektów pracy tego zespołu jest następujące stwierdzenie1 cyt.:
„Podczas spotkań podjęto następujące ustalenia:
Odnośnie ustalenia minimalnej ceny urzędowej za godzinę szkolenia podjęto ustalenie, że realizacja przedmiotowego postulatu nie jest możliwa, ze względu na fakt, że Państwo aspekty ekonomiczne działalności osk pozostawia mechanizmom rynkowym. Perspektywicznie prawom rynkowym zostaną poddane również SKP, które dzisiaj mają cenę urzędową.”
No to mamy super wiadomość, którą to wiadomością pod koniec 2012 r. straszył nas pan minister Tadeusz Jarmuziewicz na branżowym spotkaniu w Ministerstwie Transportu (…).
Tym samym możemy już przyjąć, że efektem tego rozwiązania będzie pogłębienie destrukcji naszego rynku i dalszy chaos w branży.
Uwolnienie ceny urzędowej, to nasilenie patologii i sięganie przez właścicieli SKP2 do kolejnych korupcjogennych metod funkcjonowania na tym rynku.
Spadnie rentowność SKP, na których pracujemy.
Efektem tej patologii będzie pogorszenie się naszej UDS3-owej sytuacji. Skończą się marzenia o stabilizacji zatrudnienia. To będzie koniec marzeń o naszej małej stabilizacji finansowej.
Właściciele naszych SKP, walcząc na rynku ceną usługi diagnostycznej będą ograniczać wydatki na zatrudnienie UDS-a.
Czas przygotować się na najgorsze, o czym pisałem już przed paroma dniami.
Ciekawy jestem, czy wiedział o tym Zarząd naszego OSDS-u.
Poczekajmy jeszcze parę dni na oficjalne stanowisko w tej sprawie naszych branżowych organizacji.
Jestem przekonany, że natychmiast zażądają one potwierdzenia tego stanowiska przez właściwego Ministra.
Jestem też przekonany, że po otrzymaniu tego potwierdzenia, wszystkie nasze branżowe organizacje podejmą wspólne i zdecydowane działania, w celu przeciwstawienia się tym planom.
A my – wszyscy! – poprzemy te działania naszych branżowych organizacji.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 2 2013
Komunikat z prac zespołu roboczego
Nie – Ciekawy komunikat:
Komunikat nr 2
z obrad zespołu roboczego ds. zmian przepisów . . . (…).
W dniach 20.03.2013 r., 25.03.2013 r. oraz 28.03.2013 r. odbyły się spotkania zespołu roboczego, strony społecznej i MTBiGM, gdzie ze strony MTBiGM w spotkaniu udział wzięli:
1) Andrzej Bogdanowicz – Dyrektor Departamentu Transportu Drogowego;
2) Tomasz Piętka – Główny Specjalista w Departamencie Transportu Drogowego;
3) Tomasz Behrendt – Główny Specjalista ds. Legislacji w Departamencie Prawnym;
Celem powołanego zespołu było wypracowanie propozycji społecznych . . . (…).
A jednym z efektów pracy tego zespołu jest następujące stwierdzenie1 cyt.:
„Podczas spotkań podjęto następujące ustalenia:
Odnośnie ustalenia minimalnej ceny urzędowej za godzinę szkolenia podjęto ustalenie, że realizacja przedmiotowego postulatu nie jest możliwa, ze względu na fakt, że Państwo aspekty ekonomiczne działalności osk pozostawia mechanizmom rynkowym. Perspektywicznie prawom rynkowym zostaną poddane również SKP, które dzisiaj mają cenę urzędową.”
No to mamy super wiadomość, którą to wiadomością pod koniec 2012 r. straszył nas pan minister Tadeusz Jarmuziewicz na branżowym spotkaniu w Ministerstwie Transportu (…).
Tym samym możemy już przyjąć, że efektem tego rozwiązania będzie pogłębienie destrukcji naszego rynku i dalszy chaos w branży.
Uwolnienie ceny urzędowej, to nasilenie patologii i sięganie przez właścicieli SKP2 do kolejnych korupcjogennych metod funkcjonowania na tym rynku.
Spadnie rentowność SKP, na których pracujemy.
Efektem tej patologii będzie pogorszenie się naszej UDS3-owej sytuacji. Skończą się marzenia o stabilizacji zatrudnienia. To będzie koniec marzeń o naszej małej stabilizacji finansowej.
Właściciele naszych SKP, walcząc na rynku ceną usługi diagnostycznej będą ograniczać wydatki na zatrudnienie UDS-a.
Czas przygotować się na najgorsze, o czym pisałem już przed paroma dniami.
Ciekawy jestem, czy wiedział o tym Zarząd naszego OSDS-u.
Poczekajmy jeszcze parę dni na oficjalne stanowisko w tej sprawie naszych branżowych organizacji.
Jestem przekonany, że natychmiast zażądają one potwierdzenia tego stanowiska przez właściwego Ministra.
Jestem też przekonany, że po otrzymaniu tego potwierdzenia, wszystkie nasze branżowe organizacje podejmą wspólne i zdecydowane działania, w celu przeciwstawienia się tym planom.
A my – wszyscy! – poprzemy te działania naszych branżowych organizacji.
Dziadek Piotra
———————–
1 http://www.izbaosk.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=279&Itemid=118
2 SKP, to Stacja Kontroli Pojazdów
3 UDS, to Uprawniony Diagnosta Samochodowy
——————————————————————–
By dP • DIAGNOSTA od PoRD 0