paź 17 2020
KTO Z NAS TO ZROBIŁ I DLACZEGO
Kto z nas to zrobił i dlaczego? To pytanie przyszło mi do głowy (nie pierwszy już raz i nie po raz ostatni?), gdy przeczytałem/zapoznałem się z kolejnym komunikatem z internetowej strony GITD o ciężarówce Mercedesa należący do polskiej firmy transportowej, którym przewożono napoje, a odholowanej po kontroli ITD w czwartek, tj. w dniu 15.10.2020 koło Radzymina, gdyż posiadała m.in. następujące usterki:
- luzy w układzie kierowniczym,
- pęknięta i skorodowana rama nośna,
- uszkodzona opona z widocznymi drutami (z widoczną stalową osnową,
- niepewne mocowanie akumulatorów,
- niesprawny amortyzator,
- niepewne mocowanie stopnia z lewej strony szoferki,
- przy drzwiach kabiny od strony kierowcy brakowało klamki,
- jedna z TR była nieczytelna i uszkodzona,
- niesprawne światła przeciwmgłowe,
- wycieki płynów eksploatacyjnych.
Jednym słowem złom!
Co nam przyjdzie z tego, że robimy takie pojazdy z wynikiem „P”?!?!
To najpoważniejsze, choć nie jedyne usterki, które ujawnił patrol mazowieckiej Inspekcji Transportu Drogowego w zatrzymanej ciężarówce. Niesprawny pojazd odjechał na lawecie z miejsca kontroli drogowej.
Miało to miejsce na ekspresowej „ósemce” koło Radzymina, gdzie patrol z warszawskiej ITD zatrzymał ten pojazd, którego stan techniczny pozostawiał tak wiele do życzenia i zagrażał BRD.
Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny pojazdu i wydali zakaz dalszej jazdy. Niesprawna ciężarówka została odholowana z miejsca kontroli ITD. Kierującego ukarano mandatem. Wobec przewoźnika wszczęto postępowanie wyjaśniające zagrożone karą 2 tys. zł kary.
Jak myślicie (?), warto ustalać, kto z nas dopuścił ostatnie i przedostatni raz do ruchu i gdzie, czyli na jakiej okręgowej SKP to się odbyło?
dP – na podstawie: https://gitd.gov.pl/
– – – – – – –
Józef
18 października 2020 @ 09:21
Wprowadzić sankcje karne takie same dla właścicieli skp jak ma diagnosta
Prezydent
18 października 2020 @ 12:00
Słowami R Trzaskowskiego cyt :skanalizować ; diagnostów i właścicieli SKP
Cennik
18 października 2020 @ 20:09
Niemiecka europosłanka chce zagłodzić finansowo SKP i diagnostów .
TWA
19 października 2020 @ 09:54
Z tego co przytoczyłeś nic kompletnie nie wynika.
Czy pojazd miał ważne BT ?
Skoro już zadajesz pytanie kto przyklepał, to może by tez tak podać ile czasu upłynęło od ostatniego BT. Jest wtedy jakaś skala porównawcza.
Zanim zaczniemy wieszać diagnostę, wypadałoby poda więcej szczegółów
Pitu,pitu....
20 października 2020 @ 07:59
Przetłumacz o co chodzi, albo wynajmij biegłego.
TWA
20 października 2020 @ 12:52
Myślałem, że diagnosta pisał artykuł a nie kostka brukowa.
Diagnosta by zrozumiał, a skoro ty nie chcesz rozumieć, to nawet i biegły nic ci tu nie pomoże.
Kostka brukowa
20 października 2020 @ 13:53
nie pisze i nie mówi, hihi, haha??
Do TWA
20 października 2020 @ 10:48
Zanim zaczniemy wieszać diagnostę, wypadałoby poda ( PODAJ ) więcej szczegółów
TWA
20 października 2020 @ 12:38
To podasz więcej szczegółów czy już powiesiłeś diagnostę i będziesz tylko pitu pitu bzdury płodził ?
TWA niedaj się....
20 października 2020 @ 21:26
napisz coś, tak ładnie piszesz i tak ekscytująco i ciekawie…
TWA
21 października 2020 @ 15:10
Szkoda, że ty tylko płodzisz wycinki całości.
Brak odwagi bazgrać pod swoim szyldem i na swoje prawdziwe konto.
Łudziłem się iż stać cie na więcej, jednak tak bardzo przeceniałem.
MÓJ BŁĄD 🙂
No co?
21 października 2020 @ 17:23
Nieładnie napisał ?
TWA
22 października 2020 @ 13:46
Ładnie napisał 🙂
I dlatego zaczynam mieć wrażenie, że artykuły o tym jaki to diagnosta jest nierzetelny, są pisane na zlecenie. Jeśli weżmiemy pod rozwagę fakt, zbiegnięcia w czasie także nowego projektu PoRD. Daje to do myślenia.
Jeśli tak, to jak takie sranie w we własne gniazdo, świadczy o autorze ?
Choć ja osobiście bym się wcale nie zdziwił.
Może teraz odpowie na pytania dlaczego tylko wycinkowo przedstawia sytuacje. Przecież to nie ma nic wspólnego, ani z obiektywizmem, ani z rzetelnością, o których tak często pisze.
Jedynie rymowanki przedstawiają jakąś pasję w tworzeniu