Problem jest też trochę (?) natury moralno-etycznej, czyli na ile Poważni Ludzie z naszych organizacji branżowych mogą i powinni rozmawiać z branżowymi „rozbójnikami i szantażystami”, którzy przecież chcą przejąć i ponownie upaństwowić naszą branżę, jak to było w PRL-u. Bo brak im wiedzy, doświadczenia i wyobraźni o tym, jak można osiągać cele wynikające z interesu publicznego bez ponownego upaństwowienia naszej branży.
W związku z tym nadal zasadne jest pytanie, czy nie lepiej zastosować postępowanie zalecane przez Policję z całego świata, że z szantażystami i rozbójnikami się nie rozmawia, ich się stawia pod ścianą (?).
I te właśnie kwestię proponuję, jako niezbędny temat rozmów na rekomendowanych naszych dwóch konferencjach branżowych.
I. KONFERENCJA “STACJE KONTROLI POJAZDÓW – 2021”.
W związku z epidemią koronawirusa doszło do przełożenia organizowanej przez PISKP konferencji. Jej nowy termin to 26 – 28 maja 2021 roku.
Będzie to już XVI Konferencja “Stacje Kontroli Pojazdów – 2021” pod hasłem “Nowa dekada – nierozwiązane problemy”, która odbędzie się w hotelu “Mercure Kasprowy” w Zakopanem.
Każdy z nas potrafi – i to bez większego problemu, czy zastanowienia! – wymienić co najmniej 5 nierozwiązanych do dziś problemów, które nam dość mocno doskwierają, jak np. nasza ankieta (lewy dół) na https://www.diagnostasamochodowy.pl/
II. Prezes Alfred Franke ze Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych zaprasza.
Jak donosi na swoich internetowych stronach w kwietniu br. Nowoczesny Warsztat „Obecnemu funkcjonowaniu SKP i postulowanym zmianom poświęcona będzie jedna z sesji XV Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, który odbędzie się 17-18 listopada 2020 r. w Sound Garden Hotel w Warszawie. Aktywny udział w sesji wezmą m.in. przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury i Transportowego Dozoru Technicznego.”
Jestem przekonany, że nie tylko liderzy naszej branży już powinni zabukować sobie miejsce i uczestnictwo na tym Kongresie, patrz: http://moto-konferencja.pl/
W ślad za przekonaniem NW także mam nadzieję, że panel dyskusyjny podczas sesji poświęconej funkcjonowaniu naszych SKP będzie obfitował w owocną wymianę poglądów i pomysłów na naprawę funkcjonowania SKP. Proponuję zacząć od niekonstytucyjności obowiązujących nas rozwiązań. A z uwagi na fakt, że nasza branża dotknięta jest syndromem „inżynieryjskości”, który charakteryzuje się zanikiem podstawowej umiejętności prawidłowego przeczytania Naszej Konstytucji, to proponuje zaprosić tu dr Wiesława Czerwińskiego: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2012/konstytucyjne-spojrzenie-na-nasza-odpowiedzialnosc/?highlight=czerwi%C5%84ski
Jest tu jedyna szansa na wytłumaczenie niektórym uczestnikom naszego branżowego życia z tytułem „inż.”, na czym polega konstytucyjne spojrzenie na budowane przepisy. Nieco odległy czas do tego Kongresu stwarza tę niepowtarzalną szansę, że może nastąpić ciekawa konfrontacja poglądów naszego inżynierstwa z poglądami nie tylko akademickiego teoretyka Prawa, ale także doświadczonego praktyka sadownictwa administracyjnego.
Więc już tylko życzę odwagi Organizatorom (w wystosowaniu stosownego zaproszenia dla dr Wiesława Czerwińskiego!) i zapraszam do tego interesującego spotkania naszej branży.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 20 2020
KONFERENCJE BRANŻOWE
Konferencje branżowe, czyli informacje uaktualnione, więc nie nowe.
Moim zdaniem, sprawy nabierają przyśpieszenia. Resortowi urzędnicy już się otrząsnęli po grudniowej porażce z próbą wdrożenia swoich prywatnych zmian w naszej ustawie PoRD. W jakiejś mierze świadczy o tym też: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2020/nowy-projekt-ustawy-pord/#comment-12126
Problem jest też trochę (?) natury moralno-etycznej, czyli na ile Poważni Ludzie z naszych organizacji branżowych mogą i powinni rozmawiać z branżowymi „rozbójnikami i szantażystami”, którzy przecież chcą przejąć i ponownie upaństwowić naszą branżę, jak to było w PRL-u. Bo brak im wiedzy, doświadczenia i wyobraźni o tym, jak można osiągać cele wynikające z interesu publicznego bez ponownego upaństwowienia naszej branży.
W związku z tym nadal zasadne jest pytanie, czy nie lepiej zastosować postępowanie zalecane przez Policję z całego świata, że z szantażystami i rozbójnikami się nie rozmawia, ich się stawia pod ścianą (?).
I te właśnie kwestię proponuję, jako niezbędny temat rozmów na rekomendowanych naszych dwóch konferencjach branżowych.
I. KONFERENCJA “STACJE KONTROLI POJAZDÓW – 2021”.
W związku z epidemią koronawirusa doszło do przełożenia organizowanej przez PISKP konferencji. Jej nowy termin to 26 – 28 maja 2021 roku.
Będzie to już XVI Konferencja “Stacje Kontroli Pojazdów – 2021” pod hasłem “Nowa dekada – nierozwiązane problemy”, która odbędzie się w hotelu “Mercure Kasprowy” w Zakopanem.
Każdy z nas potrafi – i to bez większego problemu, czy zastanowienia! – wymienić co najmniej 5 nierozwiązanych do dziś problemów, które nam dość mocno doskwierają, jak np. nasza ankieta (lewy dół) na https://www.diagnostasamochodowy.pl/
II. Prezes Alfred Franke ze Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych zaprasza.
Jak donosi na swoich internetowych stronach w kwietniu br. Nowoczesny Warsztat „Obecnemu funkcjonowaniu SKP i postulowanym zmianom poświęcona będzie jedna z sesji XV Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, który odbędzie się 17-18 listopada 2020 r. w Sound Garden Hotel w Warszawie. Aktywny udział w sesji wezmą m.in. przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury i Transportowego Dozoru Technicznego.”
Jestem przekonany, że nie tylko liderzy naszej branży już powinni zabukować sobie miejsce i uczestnictwo na tym Kongresie, patrz: http://moto-konferencja.pl/
W ślad za przekonaniem NW także mam nadzieję, że panel dyskusyjny podczas sesji poświęconej funkcjonowaniu naszych SKP będzie obfitował w owocną wymianę poglądów i pomysłów na naprawę funkcjonowania SKP. Proponuję zacząć od niekonstytucyjności obowiązujących nas rozwiązań. A z uwagi na fakt, że nasza branża dotknięta jest syndromem „inżynieryjskości”, który charakteryzuje się zanikiem podstawowej umiejętności prawidłowego przeczytania Naszej Konstytucji, to proponuje zaprosić tu dr Wiesława Czerwińskiego: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2012/konstytucyjne-spojrzenie-na-nasza-odpowiedzialnosc/?highlight=czerwi%C5%84ski
Jest tu jedyna szansa na wytłumaczenie niektórym uczestnikom naszego branżowego życia z tytułem „inż.”, na czym polega konstytucyjne spojrzenie na budowane przepisy. Nieco odległy czas do tego Kongresu stwarza tę niepowtarzalną szansę, że może nastąpić ciekawa konfrontacja poglądów naszego inżynierstwa z poglądami nie tylko akademickiego teoretyka Prawa, ale także doświadczonego praktyka sadownictwa administracyjnego.
Więc już tylko życzę odwagi Organizatorom (w wystosowaniu stosownego zaproszenia dla dr Wiesława Czerwińskiego!) i zapraszam do tego interesującego spotkania naszej branży.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – –
By dP • DIAGNOSTA od PoRD 0 • Tags: diagnosta, konferencje branżowe, Konstytucja, PISKP, PoRD - ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, projekt PoRD, SDCM, szkolenia