Na Waszych internetowych stronach w dniu 21.03.br. ukazał się artykuł pt. "Ciężarówka pełna poważnych usterek" - https://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/artykul/news/ciezarowka-pelna-powaznych-usterek/
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o poinformowanie naszego zawodowego środowiska Uprawnionych Diagnostów Samochodowych:
1/ do kiedy pojazd ten miał ważne OBT (okresowe i obowiązkowe badanie techniczne),
2/ na terenie jakiego miasta lub powiatu wykonano to ostatnie OBT.
3/ czy skierowaliście zawiadomienie do organów ścigania o możliwości popełnienia p-twa z art. 179 kk,
4/ czy skierowaliście wniosek do stosownego UM/starostwa o przeprowadzenie kontroli właściwej na tej SKP, która jako ostatnia dopuściła ten pojazd do ruchu,
5/ proszę o poinformowanie o ewentualnych innych podjętych przez Was działaniach w tej konkretnej sprawie.
(...).
W oczekiwaniu odpowiedzi pozostaję,
z poważaniem
Błażej Kowalski
tel. 502-289-708,
e-mail: [email protected] www.diagnostasamochodowy.pl – – – – – – – – – – – – – –
Szanowny Panie,
w nawiązaniu do przesłanych pytań informujemy,
1. Ważność OBT upływała z dniem 19 kwietnia 2019 r. ,
2. OBT wykonano na terenie powiatu Słupeckiego,
3. Nie został skierowany. W trakcie kontroli pojazd nie miał zderzaka. Pojazdem tym również nie wykonywano czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Poruszał się po drodze jako pojazd ciężarowy do przewozów ładunków sypkich. Kierujący popełnił wykroczenie w ruchu drogowym, za co został ukarany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Natomiast z uwagi na stan techniczny zatrzymano dowód rejestracyjny pojazdu oraz zakazano dalszej jazdy,
4. Nie został skierowany. Kontrola ITD została przeprowadzona 20 marca 2019 r., przy OBT z dnia 19 kwietnia 2018 r. Badanie techniczne zostało przeprowadzone po zakończeniu okresu zimowego, ponad 11 miesięcy przed przeprowadzoną kontrolą mobilną, Kontrolowany pojazd poruszał się po drodze publicznej zgodnie z danymi zawartymi w dowodzie rejestracyjnym (jako pojazd ciężarowy, 4 osiowy ze skrzynią ładunkową do przewozu ładunków sypkich).
5. Niezwłocznie po zakończeniu czynności kontrolnych zgłoszono brak informacji o OC do UFG.
Z poważaniem,
Biuro Informacji i Promocji| Wydział KomunikacjiGłówny Inspektorat Transportu Drogowego General Inspectorate of Road Transport
Biuro Informacji i Promocji tel: +48 22 220 47 01 Wydział Komunikacji fax: +48 22 220 48 99 Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa e-mail: [email protected] _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 13 2019
CIĘŻARÓWKA PEŁNA USTEREK
Od: Bł. Kowalski <[email protected]>
Do: „[email protected]” <[email protected]>
Data: 2019-03-28 16:07
Temat: ciężarówka pełna poważnych usterek
Szanowni Państwo.
Na Waszych internetowych stronach w dniu 21.03.br. ukazał się artykuł pt. "Ciężarówka pełna poważnych usterek" - https://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/artykul/news/ciezarowka-pelna-powaznych-usterek/
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o poinformowanie naszego zawodowego środowiska Uprawnionych Diagnostów Samochodowych:
1/ do kiedy pojazd ten miał ważne OBT (okresowe i obowiązkowe badanie techniczne),
2/ na terenie jakiego miasta lub powiatu wykonano to ostatnie OBT.
3/ czy skierowaliście zawiadomienie do organów ścigania o możliwości popełnienia p-twa z art. 179 kk,
4/ czy skierowaliście wniosek do stosownego UM/starostwa o przeprowadzenie kontroli właściwej na tej SKP, która jako ostatnia dopuściła ten pojazd do ruchu,
5/ proszę o poinformowanie o ewentualnych innych podjętych przez Was działaniach w tej konkretnej sprawie.
(...).
W oczekiwaniu odpowiedzi pozostaję,
z poważaniem
Błażej Kowalski
tel. 502-289-708,
e-mail: [email protected]
www.diagnostasamochodowy.pl
– – – – – – – – – – – – – –
Szanowny Panie,
w nawiązaniu do przesłanych pytań informujemy,
1. Ważność OBT upływała z dniem 19 kwietnia 2019 r. ,
2. OBT wykonano na terenie powiatu Słupeckiego,
3. Nie został skierowany. W trakcie kontroli pojazd nie miał zderzaka. Pojazdem tym również nie wykonywano czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Poruszał się po drodze jako pojazd ciężarowy do przewozów ładunków sypkich. Kierujący popełnił wykroczenie w ruchu drogowym, za co został ukarany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Natomiast z uwagi na stan techniczny zatrzymano dowód rejestracyjny pojazdu oraz zakazano dalszej jazdy,
4. Nie został skierowany. Kontrola ITD została przeprowadzona 20 marca 2019 r., przy OBT z dnia 19 kwietnia 2018 r. Badanie techniczne zostało przeprowadzone po zakończeniu okresu zimowego, ponad 11 miesięcy przed przeprowadzoną kontrolą mobilną, Kontrolowany pojazd poruszał się po drodze publicznej zgodnie z danymi zawartymi w dowodzie rejestracyjnym (jako pojazd ciężarowy, 4 osiowy ze skrzynią ładunkową do przewozu ładunków sypkich).
5. Niezwłocznie po zakończeniu czynności kontrolnych zgłoszono brak informacji o OC do UFG.
Z poważaniem,
General Inspectorate of Road Transport
Biuro Informacji i Promocji tel: +48 22 220 47 01
Wydział Komunikacji fax: +48 22 220 48 99
Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa e-mail: [email protected]
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
By dP • DIAGNOSTA od BRD, Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: BRD, diagnosta, diagnosta praca na SKP, diagnosta samochodowy, GITD, nadzór nad SKP, praca diagnosty, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), stan techniczny ciężarówek, stan techniczny pojazdów, WITD