Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
mar 27 2019
CO ZACZĄŁEŚ, TO KOŃCZ
Co zacząłeś, to zakończ, bo w przeciwnym wypadku wykończą Cię urzędnicy. Podobnie, jak stres w obecności tłumów kontrolujących, którzy dopuścili niesymetrycznie zamontowane urządzenia kontrolne na kanale przeglądowym. Czyli, jak na takim kanale są nieco (?) wąskie Smarty, to kończą się żarty. Bo pojazd w trakcie corocznej kontroli (z tłumem kontrolujących!) nieomal nie wpadł do kanału, jak w opisanym niżej przypadku, gdzie nasz Kolega stracił swoje uprawnienia. I nie pomógł wynik „N”!!!
Więc cały czas miejcie na uwadze, że niektórzy nasi urzędnicy mają podwójną moralność, bo takich samych restrykcyjnych reguł nie stosują wobec swojego własnego środowiska zawodowego, gdzie także zdarzają się pomyłki i potknięcia (choćby ostatnia sprawa omawiana przez Kolegów z OSDS-u, gdy klient miał w ręku prawie czysty nowy DR. Bo poza nr Rej. i VIN oraz marką pojazdu nie było nic więcej).
By dP • DIAGNOSTA od PoRD 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, diagnosta, diagnosta samochodowy, nadzór nad SKP, PoRD - ustawa Prawo o Ruchu Drogowym, Samorządowe Kolegium Odwoławcze (SKO), stan techniczny pojazdów, starostwo, TDT, Wydział Komunikacji