Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Dotyczy daty.
27 września 2018 @ 09:18
Czy to pismo jest z grudnia 2018 roku.
Może ktoś zechce przybliżyć właściwą datę.
dP
29 września 2018 @ 10:59
Data jest chyba mało istotna w tym przypadku (być może, chcieli to upublicznić dopiero w grudniu br.).
Najważniejszy – moim skromnym zdaniem – jest ten oto fakt, cyt.:
„nie wyklucza się w przyszłości umożliwienia Dyrektorowi TDT prowadzenia SKP„.
Pozdrawiam
dP
Anonim
29 września 2018 @ 14:38
Pismo zadekretowane we wrześniu z datą 2 października tego roku według mnie.
Cały czas byłem przekonany, że TDT będzie posiadał stacje własne. W projekcie ustawy mowa była o ile dobrze pamiętam o powtórnych kontrolach pojazdów przez pracowników TDT na wniosek posiadacza pojazdu, który ma zastrzeżenia co do sposobu przeprowadzenia badania technicznego pojazdu jak i jego wyniku.
Przeczytaj pod linkiem zamieszczonym poniżej fragment pisma opublikowane przez DP- ostatnie linijki drugiej strony i początek trzeciej.
http://www.diagnostasamochodowy.pl/2018/21206/
dP
29 września 2018 @ 17:27
Faktycznie, jest coraz więcej dowodów na to, że pod pozorem dbałości o BRD Transportowy Dozór Techniczny chce wejść na rynek BT z własnymi SKP.
Dzięki
i pozdrawiam
dP