Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Szkolenia diagnostów SKP Łukasz Ciepiela
8 lipca 2018 @ 21:19
Szkolenia diagnostów SKP
Jeśli chcesz zdobyć uprawnienia diagnosty samochodowego to zapraszam Cię na moją stronę
http://www.diagnostaszkolenia.pl
Łukasz Ciepiela
Kto i kiedy sporządził ..........
9 lipca 2018 @ 13:23
Kto i kiedy sporządził zamieszczony dokument?
Anonim
9 lipca 2018 @ 14:54
To jest część uzasadnienia do projekty zmian.
Pod tym linkiem znajdziesz to: http://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12290511.
Nie mogę pojąć jaki jest sens ....
10 lipca 2018 @ 10:48
Znalazłem (15-03-2018) i nie mogę pojąć jaki jest sens zamieszczenia tego dokumentu w kontekście udzielonej odpowiedzi dnia 29 maja 2018 przez Podsekretarza Stanu Marka Chodkiewicza?
dP
10 lipca 2018 @ 21:48
Sens jest wieloraki, bo informacyjny:
1/
To punkt wyjścia, który ilustruje pierwotne zamiary urzędników naszego (wroga?) resortu transportu.
2/
Znając już punkt wyjścia będziemy mogli obserwować postępujące zmiany w tych urzędniczych oczekiwaniach lub . . . – brak tych zmian.
3/
Obserwując zakres ewentualnych zmian będziemy świadkami naszej porażki lub naszego zwycięstwa. Bo uzyskamy też odpowiedź na pytanie, na ile nasze środowisko jest w stanie obronić branżowe racje, i która z branżowych organizacji najwięcej dla nas wywalczy, a która polegnie.
4/
Będziemy mieć też obraz wiarygodności i prawdomówności p. Marka Chodkiewicza.
5/
itp., itd., et’cetera.
I pozdrawiam
dP
– – – – – –
P.S.
Media donoszą, że Pielęgniarki-Kobiety właśnie sobie coś wywalczyły. Ciekawe, co potrafią mężczyźni w naszej branży.