Kary bez miary, czyli urzędników paru chce karać nas bez umiaru, aby wyleczyć własne kompleksy z młodości i brak matczynej miłości. Lub inaczej: oni, czyli nasi (?) urzędnicy z resortu transportu mają kompleks Edypa1, a nas (przez ten ich kompleks) będzie bezzasadnie bolała dupa.
Na internetowych stronach PISKP ukazał się apel o tym, aby wesprzeć działania PISKP w zakresie zmiany ostatniego (ósmego już) projektu zmiany naszej ustawy PoRD.2
Nie ukrywam, że i ja wypełniłem tę ankietę podpisując się tym samym pod apelem o to, aby nasz (?) resort transportu jednak przeprowadził konsultacje w tej sprawie. Głównym powodem mojej decyzji był między innymi zakres i wysokość oferowanych naszemu środowisku kar z rygorem ich natychmiastowej wykonalności (sic!). Ale o tym za chwilę, a teraz oto ten apel:
„Projekt PORD – wesprzyj działania PISKP!
Szanowni Państwo,
11 kwietnia 2018 roku z inicjatywy Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów w Sejmie odbyło się posiedzenie stałej Podkomisji do spraw mikro, małych i średnich przedsiębiorców, działającej w ramach Komisji Gospodarki i Rozwoju.
Na posiedzeniu była omawiana sytuacja przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów w obliczu projektowanych zmian legislacyjnych związanych z projektem zmiany ustawy – Prawo o ruchu drogowym, wdrażającym Dyrektywę 2014/45/UE.
Najnowszą wersję projektu przedstawiał Wiceminister Infrastruktury Pan Marek Chodkiewicz wraz ze współpracownikami.
Od pierwszych konsultacji społecznych w październiku 2016 roku projekt był wielokrotnie zmieniany. Obecnie procedowana jest już jego ósma wersja.
Zdaniem Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów zmiany są tak daleko idące, że projekt w obecnym kształcie powinien być poddany konsultacjom społecznym jeszcze raz, tak aby środowisko badań technicznych mogło się wypowiedzieć merytorycznie do jego treści.
(…).”
Dalej jest link do pisma z uwagami PISKP do tego projektu zmiany PoRD i ankieta do wypełnienia dla tych, co także uważają, że ten ósmy już projekt zmian naszego PoRD musi być konsultowany z uwagi na zakres zmian, które także dotkną nasze zawodowe środowisko (rygor natychmiastowej wykonalności decyzji o cofnięciu nam uprawnień).
A teraz poczytajcie poniżej, stanowisko PISKP:
Po uważnym przeczytaniu trudno nie zgodzić się z argumentami Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów. Więc przyłączyłem się do prośby Apelujących w tej sprawie i wypełniłem tę ankietę, do czego i Was gorąco namawiam.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 9 2018
KARY BEZ MIARY
Kary bez miary, czyli urzędników paru chce karać nas bez umiaru, aby wyleczyć własne kompleksy z młodości i brak matczynej miłości. Lub inaczej: oni, czyli nasi (?) urzędnicy z resortu transportu mają kompleks Edypa1, a nas (przez ten ich kompleks) będzie bezzasadnie bolała dupa.
Na internetowych stronach PISKP ukazał się apel o tym, aby wesprzeć działania PISKP w zakresie zmiany ostatniego (ósmego już) projektu zmiany naszej ustawy PoRD.2
Nie ukrywam, że i ja wypełniłem tę ankietę podpisując się tym samym pod apelem o to, aby nasz (?) resort transportu jednak przeprowadził konsultacje w tej sprawie. Głównym powodem mojej decyzji był między innymi zakres i wysokość oferowanych naszemu środowisku kar z rygorem ich natychmiastowej wykonalności (sic!). Ale o tym za chwilę, a teraz oto ten apel:
„Projekt PORD – wesprzyj działania PISKP!
Szanowni Państwo,
11 kwietnia 2018 roku z inicjatywy Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów w Sejmie odbyło się posiedzenie stałej Podkomisji do spraw mikro, małych i średnich przedsiębiorców, działającej w ramach Komisji Gospodarki i Rozwoju.
Na posiedzeniu była omawiana sytuacja przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów w obliczu projektowanych zmian legislacyjnych związanych z projektem zmiany ustawy – Prawo o ruchu drogowym, wdrażającym Dyrektywę 2014/45/UE.
Najnowszą wersję projektu przedstawiał Wiceminister Infrastruktury Pan Marek Chodkiewicz wraz ze współpracownikami.
Od pierwszych konsultacji społecznych w październiku 2016 roku projekt był wielokrotnie zmieniany. Obecnie procedowana jest już jego ósma wersja.
Zdaniem Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów zmiany są tak daleko idące, że projekt w obecnym kształcie powinien być poddany konsultacjom społecznym jeszcze raz, tak aby środowisko badań technicznych mogło się wypowiedzieć merytorycznie do jego treści.
(…).”
Dalej jest link do pisma z uwagami PISKP do tego projektu zmiany PoRD i ankieta do wypełnienia dla tych, co także uważają, że ten ósmy już projekt zmian naszego PoRD musi być konsultowany z uwagi na zakres zmian, które także dotkną nasze zawodowe środowisko (rygor natychmiastowej wykonalności decyzji o cofnięciu nam uprawnień).
A teraz poczytajcie poniżej, stanowisko PISKP:
Po uważnym przeczytaniu trudno nie zgodzić się z argumentami Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów. Więc przyłączyłem się do prośby Apelujących w tej sprawie i wypełniłem tę ankietę, do czego i Was gorąco namawiam.
I serdecznie pozdrawiam
dziadek Piotra
– – – – – – – – – –
P.S.
I polecam:
https://videosejm.pl/podkomisje/gor01s/post/podkomisja-gor01s-z-dnia-11-kwietnia-2018-roku
– – – – – – – – – –
1 Cechuje się chęcią dominacji i posiadania władzy za wszelką cenę
2 https://piskp.pl/projekt-pord-wesprzyj-dzialania-piskp/
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, DTD, konsultacje Ministerstwa Transportu, nadzór nad SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, resort transportu, rola TDT