Tak się zastanawiam, czy to już wiosna, bo ruszyła ofensywa. Nieczęsto się zdarzało w historii wojskowości, aby podejmowano zimowe ofensywy. Bo tu wszędzie wokół śnieg, a wojska PISKP pod dowództwem dr inż. Leszka Turka ruszyły już ostro do boju.
Kolejny odważny krok – podoba mi się! Świadczy o silnym dążeniu do realizacji swoich celów.
Bo zawsze lepiej rozmawiać z silnym, niż ze słabeuszem. Rozmowa ze słabeuszem, to marnowanie czasu, bo on i tak nic nie może, bo jest słaby.
Zaś rozmowy z silnym podmiotem, nawet gdy nie pójdą po naszej myśli są zawsze inspirujące. Choćby dlatego, że zawsze zastanawiamy się, jak on to zrobił, że ma taką mocną pozycję.
Może to nawet nie jest ofensywa zimowo-wiosenna lecz kontynuacja wcześniejszego planu, polegającego na energicznym zaakcentowaniu swojej obecności na branżowym rynku. Zaczęło się od regionalnych przedstawicielstw. A zaraz potem było bardzo ważne i zasadne obniżenie składki członkowskiej. Ten ukłon wobec obecnych i przyszłych członków PISKP musiał odbić się szerokim i pozytywnym echem w branży właścicieli SKP.
Pierwsze wystąpienie pana Prezesa Leszka Turka na dyskusyjnym forum w Min. Transportu oceniałem jako trochę nieśmiałe. Ale teraz wygląda na to, że prawda serwowana urzędnikom przez Pana Prezesa w czasie kolejnego spotkania w TDT zaowocuje wreszcie szansą na to, że urzędnicy podejmą (ciężki dla nich, bo umysłowy?) wysiłek rzetelnej oceny naszej pracy.
Po drodze był ważny akcent, czyli włączenie się PISKP do konsultacji społecznych (Narodowy program BRD). Mam nadzieję, że nasz Zarząd przygotuje w tym temacie swoją własną opinię, bo ten problem także nas dotyczy. Tę naszą opinię można dostarczyć bezpośrednio lub pośrednio, poprzez PISKP. Można także zaproponować przecież wspólne stanowisko z PISKP w tej sprawie.
Była także ważna rozmowa pana Prezesa Leszka Turka o współpracy z Biurem Ruchu Drogowego KGP.
No, a teraz te bardzo ważne rozmowy z Dekrą i Patronatem ITS. Mogę się tylko domyślać, jak ważnych zagadnień dotyczyły te rozmowy, albowiem nasz branżowy rynek czeka rewolucja.
Żałować tylko należy, że jeszcze nie bierzemy udziału w tych bardzo ważnych ustaleniach, które będą miały bezpośredni wpływ na nasze warunki pracy i płacy.
Jestem przekonany, że musimy dołożyć wszelkich starań, aby nasze środowisko nie było marginalizowane w tych ustaleniach. Ale tu wszystko w rękach Zarządu OSDS.
Bo te nowe „pociągnięcia” PISKP, to ciekawy sygnał, z którego warto wyciągnąć stosowne wnioski. Ja nie pogniewam się, jak nasz Zarząd, choć z niejakim opóźnieniem, to jednak pójdzie w podobnym kierunku. Bo wychodzimy już z okresu organizowania się. Warto bowiem pamiętać, że od powzięcia uchwały członków założycieli o powołaniu OSDS-u w dniu 1 lipca 2012 r. minęło nam już ponad pół roku (!).
Więc prosimy o podobną ofensywę naszego Zarządu, jeśli nie zimową, to chociaż wiosenną.
Był już czas, aby się pozbierać po półrocznym procesie organizowania się. Trzeba skończyć z personalnymi podchodami, z wycieczkami i zabawami (z nowym logo?) oraz z urlopami (już urlop, po zaledwie pół roku pracy dla OSDS-u?). Trzeba zakasać rękawy i . . ., no wiecie!
A do prezentowanych postulatów naszego środowiska należy dołożyć kwestię niekonstytucyjnych zapisów w art. 84 ust. 3 PoRD oraz potrzebę naszej własnej ustawy o zawodzie i samorządzie zawodowym UDS-a, co postulują nie tylko prawnicy mądrzejsi od nas. Chyba nasz Zarząd nie poszedł już na ugodę (walkower przed walką)?
Przypomnę tylko, że w tej materii wsparcie naszemu środowisku deklarował także pan Prezes, dr inż. Leszek Turek – dowódca wojsk, które ruszyły do zimowej ofensywy. I wielkim grzechem było by nie skorzystać z takiego wsparcia takiego dowódcy.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sty 22 2013
Ofensywa PISKP
Ofensywa PISKP – zimowa.
Tak się zastanawiam, czy to już wiosna, bo ruszyła ofensywa. Nieczęsto się zdarzało w historii wojskowości, aby podejmowano zimowe ofensywy. Bo tu wszędzie wokół śnieg, a wojska PISKP pod dowództwem dr inż. Leszka Turka ruszyły już ostro do boju.
Kolejny odważny krok – podoba mi się! Świadczy o silnym dążeniu do realizacji swoich celów.
Bo zawsze lepiej rozmawiać z silnym, niż ze słabeuszem. Rozmowa ze słabeuszem, to marnowanie czasu, bo on i tak nic nie może, bo jest słaby.
Zaś rozmowy z silnym podmiotem, nawet gdy nie pójdą po naszej myśli są zawsze inspirujące. Choćby dlatego, że zawsze zastanawiamy się, jak on to zrobił, że ma taką mocną pozycję.
Może to nawet nie jest ofensywa zimowo-wiosenna lecz kontynuacja wcześniejszego planu, polegającego na energicznym zaakcentowaniu swojej obecności na branżowym rynku. Zaczęło się od regionalnych przedstawicielstw. A zaraz potem było bardzo ważne i zasadne obniżenie składki członkowskiej. Ten ukłon wobec obecnych i przyszłych członków PISKP musiał odbić się szerokim i pozytywnym echem w branży właścicieli SKP.
Pierwsze wystąpienie pana Prezesa Leszka Turka na dyskusyjnym forum w Min. Transportu oceniałem jako trochę nieśmiałe. Ale teraz wygląda na to, że prawda serwowana urzędnikom przez Pana Prezesa w czasie kolejnego spotkania w TDT zaowocuje wreszcie szansą na to, że urzędnicy podejmą (ciężki dla nich, bo umysłowy?) wysiłek rzetelnej oceny naszej pracy.
Po drodze był ważny akcent, czyli włączenie się PISKP do konsultacji społecznych (Narodowy program BRD). Mam nadzieję, że nasz Zarząd przygotuje w tym temacie swoją własną opinię, bo ten problem także nas dotyczy. Tę naszą opinię można dostarczyć bezpośrednio lub pośrednio, poprzez PISKP. Można także zaproponować przecież wspólne stanowisko z PISKP w tej sprawie.
Była także ważna rozmowa pana Prezesa Leszka Turka o współpracy z Biurem Ruchu Drogowego KGP.
No, a teraz te bardzo ważne rozmowy z Dekrą i Patronatem ITS. Mogę się tylko domyślać, jak ważnych zagadnień dotyczyły te rozmowy, albowiem nasz branżowy rynek czeka rewolucja.
Żałować tylko należy, że jeszcze nie bierzemy udziału w tych bardzo ważnych ustaleniach, które będą miały bezpośredni wpływ na nasze warunki pracy i płacy.
Jestem przekonany, że musimy dołożyć wszelkich starań, aby nasze środowisko nie było marginalizowane w tych ustaleniach. Ale tu wszystko w rękach Zarządu OSDS.
Bo te nowe „pociągnięcia” PISKP, to ciekawy sygnał, z którego warto wyciągnąć stosowne wnioski. Ja nie pogniewam się, jak nasz Zarząd, choć z niejakim opóźnieniem, to jednak pójdzie w podobnym kierunku. Bo wychodzimy już z okresu organizowania się. Warto bowiem pamiętać, że od powzięcia uchwały członków założycieli o powołaniu OSDS-u w dniu 1 lipca 2012 r. minęło nam już ponad pół roku (!).
Więc prosimy o podobną ofensywę naszego Zarządu, jeśli nie zimową, to chociaż wiosenną.
Był już czas, aby się pozbierać po półrocznym procesie organizowania się. Trzeba skończyć z personalnymi podchodami, z wycieczkami i zabawami (z nowym logo?) oraz z urlopami (już urlop, po zaledwie pół roku pracy dla OSDS-u?). Trzeba zakasać rękawy i . . ., no wiecie!
A do prezentowanych postulatów naszego środowiska należy dołożyć kwestię niekonstytucyjnych zapisów w art. 84 ust. 3 PoRD oraz potrzebę naszej własnej ustawy o zawodzie i samorządzie zawodowym UDS-a, co postulują nie tylko prawnicy mądrzejsi od nas. Chyba nasz Zarząd nie poszedł już na ugodę (walkower przed walką)?
Przypomnę tylko, że w tej materii wsparcie naszemu środowisku deklarował także pan Prezes, dr inż. Leszek Turek – dowódca wojsk, które ruszyły do zimowej ofensywy. I wielkim grzechem było by nie skorzystać z takiego wsparcia takiego dowódcy.
Bo, choć ważne są urlopy,
to sami żeście się zgodzili,
więc bierzcie się do roboty chłopy,
żeby nie było za późno, czyli
żebyśmy się z ręką w nocniku nie obudzili.
Dziadek Piotra
————————————————————————————
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy • Tags: BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, konsultacje Ministerstwa Transportu, motoryzacja, PISKP, rola Zarządu OSDS