Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) zwrócił uwagę, że zmiany dotyczące możliwości zwiększenia mas dotyczą wyłącznie samych pojazdów.
W opinii PZPM w związku ze zwiększonym zainteresowaniem ciągnikami siodłowymi napędzanymi paliwami alternatywnymi projekt w obecnej postaci, bez możliwości zwiększenia dopuszczalnej masy zestawu a jedynie pojazdu, nie będzie zachęcał do wymiany tego typu pojazdów na napędzane paliwami alternatywnymi.
Proponowana przez MIB zmiana określa rodzaje pojazdów zasilanych paliwem alternatywnym oraz ich dopuszczalną masę całkowitą. Dopuszczalna masa całkowita w przypadku takich pojazdów może zostać powiększona o dodatkową masę – maksymalnie o 1 tonę z racji zastosowania technologii paliw alternatywnych.
Regulacja ta obejmuje pojazd samochodowy o dwóch osiach, autobus przegubowy o trzech osiach oraz pojazd samochodowy o trzech osiach.
Uwaga nie została uwzględniona, ponieważ nie wchodzi w zakres przedmiotowy omawianego projektu.
PZPM proponuje rozważenie wprowadzenia dla określonej grupy pojazdów wyższych dopuszczalnych mas całkowitych. W związku z tym przedstawił opis rozwiązania stosowanego we Włoszech.
Uwaga nie została uwzględniona, ponieważ nie wchodzi w zakres przedmiotowy omawianego projektu.
– – – – – – – – –
1/
http://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12296603/katalog/12422068#12422068
2/
http://legislacja.rcl.gov.pl/docs//523/12296603/12422068/12422071/dokument296029.pdf
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sty 30 2018
PZPM i DTD
Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM) zwrócił uwagę, że zmiany dotyczące możliwości zwiększenia mas dotyczą wyłącznie samych pojazdów.
W opinii PZPM w związku ze zwiększonym zainteresowaniem ciągnikami siodłowymi napędzanymi paliwami alternatywnymi projekt w obecnej postaci, bez możliwości zwiększenia dopuszczalnej masy zestawu a jedynie pojazdu, nie będzie zachęcał do wymiany tego typu pojazdów na napędzane paliwami alternatywnymi.
Proponowana przez MIB zmiana określa rodzaje pojazdów zasilanych paliwem alternatywnym oraz ich dopuszczalną masę całkowitą. Dopuszczalna masa całkowita w przypadku takich pojazdów może zostać powiększona o dodatkową masę – maksymalnie o 1 tonę z racji zastosowania technologii paliw alternatywnych.
Regulacja ta obejmuje pojazd samochodowy o dwóch osiach, autobus przegubowy o trzech osiach oraz pojazd samochodowy o trzech osiach.
Uwaga nie została uwzględniona, ponieważ nie wchodzi w zakres przedmiotowy omawianego projektu.
PZPM proponuje rozważenie wprowadzenia dla określonej grupy pojazdów wyższych dopuszczalnych mas całkowitych. W związku z tym przedstawił opis rozwiązania stosowanego we Włoszech.
Uwaga nie została uwzględniona, ponieważ nie wchodzi w zakres przedmiotowy omawianego projektu.
– – – – – – – – –
1/
http://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12296603/katalog/12422068#12422068
2/
http://legislacja.rcl.gov.pl/docs//523/12296603/12422068/12422071/dokument296029.pdf
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: branżowe organizacje, decyzje urzędnicze, DTD, konsultacje Ministerstwa Transportu, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), projekt PoRD, PZPM, resort transportu