paź 6 2017
SZKOLENIE PISKP
Szkolenie PISKP tak szybko zleciało, niczym światła błysk.
Bogata zawartość merytoryczna i kwintesencja aktualnych problemów, to powód, dla którego to szkolenie zleciało tak szybko.
Właśnie wróciłem z Opola, gdzie w dniu 05.10.2017 r. uczestniczyłem w szkoleniu PISKP (Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów). Wróciłem do domu bardzo zadowolony, choć nieco (?) zmęczony. Bo zasiedziałem się w tym Opolu, a mój powrót przebiegał w późnych godzinach, gdy terenem naszego dolnośląskiego regionu zawładnął orkan. Powrót umęczył (nie tylko mnie!), a to zmęczenie wynikało z faktu, że:
- musiałem tolerować wielu wariatów, którzy mnie wyprzedzali, choć ich pojazdy tańczyły na drodze od ostrych podmuchów/porywów wiatru,
- bolały mnie ręce od trzymania kierownicy, bo każdy wyprzedzający TIR powodował gwałtowne zawirowania i tańczenie pojazdu na drodze. Podobnie, jak każdy przejazd pod wiaduktem lub wjazd na wzniesienie, gdzie wiatr był najbardziej porywisty,
- bolały mnie oczy od świateł, które odbijały się w lusterkach mojego pojazdu, a którymi oślepiały mnie z tyłu jadące pojazdy,
- jechałem w stresie, który nasilał się wraz z ze zwiększającą się ilością uderzających w mój samochód gałęzi i drobnych przedmiotów oraz wraz z rosnącą ilością gałęzi zalegających jezdnię.
Ale dojechałem, choć zmęczony, to jednak zadowolony. Ostatecznie, to jednak zadowolenie zrekompensowało moje zmęczenie. I nie jest to bilans dziwny, gdy wyjazd do Opola okazał się pozytywny!
I nie jestem odosobniony w tej ocenie, bo podobne zadowolenie wyrazili moi Koledzy, którzy uczestniczyli w szkoleniu PISKP w Legnicy, które odbyło się w dniu 04.10. br..
Prelegenci, to nasza branżowa pierwsza liga w osobach:
- Dyr. Biura i Radca Prawny – dr Marcin Barankiwicz.
- Starszy specjalista ds technicznych – Karol Rytel.
Tematy najbardziej aktualne z aktualnych. Nie pominięto problemów z CEP2,0, i obecnego (siódmego już?) projektu naszej ustawy PoRD (Prawo o Ruchu Drogowym), było o Naszej Rewolucyjnej Dyrektywie nr 45 z 2014 r., o aktualnych ADR-ach oraz o najczęstszych pytaniach i problemach (m.in. propozycje „nie do odrzucenia”, pojazdy „dłużycowe”, dopełnienia, czas BT i wiele tematów wokół tego).
Pozwólcie, że wrócę do tego tematu, gdy nieco (?) odpocznę. A teraz proszę, nie gniewajcie się na moje amatorskie fotografie (poniżej).
I pozdrawiam tych, którzy także byli i uczestniczyli.
I zapraszam tych, którzy się jeszcze nie zdecydowali.
Dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – –
![](https://www.diagnostasamochodowy.pl/wp-content/uploads/2017/10/IMG_1232-1024x768.jpg)
![](https://www.diagnostasamochodowy.pl/wp-content/uploads/2017/10/IMG_1236-1024x768.jpg)
![](https://www.diagnostasamochodowy.pl/wp-content/uploads/2017/10/IMG_1241-1024x768.jpg)
Karol Rytel
![](https://www.diagnostasamochodowy.pl/wp-content/uploads/2017/10/IMG_1233-1024x768.jpg)
![](https://www.diagnostasamochodowy.pl/wp-content/uploads/2017/10/IMG_1235-1024x768.jpg)
![](https://www.diagnostasamochodowy.pl/wp-content/uploads/2017/10/IMG_1237-1024x768.jpg)
6 listopada 2017 @ 16:21
Z tą pierwszą ligą to przesadziłeś.Nie zapraszaj więcej do udziału w szkoleniach, które są jak „pryszcz” w porównaniu z tym co było omawiane i otrzymali uczestnicy od SITK RP O/Krosno.
6 listopada 2017 @ 21:29
Tak, to ciekawe stwierdzenie z tym „pryszczem”.
To poprosimy o relację, parę zdjęć foto, tematy i o dane prelegentów.
Będzie okazja do porównań, zamiast insynuacji.
Proszę przysłać do publikacji na adres: [email protected]
pozdrawiam
dP