No zastanówmy się wspólnie, czy z tej listy, to każdy pojazd jest „N”?
21/05/2012 10:15:30
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów na swoich stronach internetowych www.uokik.gov.pl zamieścił listę samochodów marki Honda CR-V, roku modelowego 2002/03/04, wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników, gdyż w niektórych modelach marki Honda CR-V styk przełącznika świateł może ulec uszkodzeniu na skutek ruchu pomiędzy przełącznikiem a złączką wiązki przewodów, co w konsekwencji może prowadzić do nadtopienia się złączki. W przypadku stopienia może dojść do przerwania obwodu zasilania świateł (reflektorów) i reflektory mogą nie działać lub mogą zgasnąć podczas jazdy. Niedziałające reflektory mogą być przyczyną wypadku.
W Polsce akcją objętych jest 3609 samochodów marki Honda CR-V. Lista nr VIN znajduje się na wskazanych wyżej stronach internetowych – w załączniku.
Jestem tym zdziwiony, że pomimo ewidentnego zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD), jakie stanowi wskazana usterka, ani Policja, ani MSW, ani żadne starostwo (i WK), ani Ministerstwo Transportu lub inne właściwe instytucje nie nakazują administracyjnie wycofania tych pojazdów z ruchu (sic!)!
To tolerowanie ewidentnego zagrożenia przez organy pańswowe jest zatrważające! To tak, jakby nasze państwo zniknęło! Lobby producentów pojazdów ma długie ręce a urzędnicy (resort transportu?) chodzą na ich krótkej smyczy.
Bo inaczej tego nie da się zinterpretować, jak tylko urzędnicze nieróbstwo.
Gdy w czasie kontroli UDS nie sprawdził świateł (Kraków), to odebrano mu uprawnienia, choć nie było wiadomo, czy one są sprawne , czy też nie. A tu wiadomo na 100 procent!
Czy to jest sprawiedliwe?
Jeśli z tej listy 3609 pojazdów każdy stanowi zagrożenie, to myślę, że warto te nr Vin sobie wydrukować.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
maj 21 2012
KAŻDY POJAZD „N”
Jestem tym zdziwiony, że pomimo ewidentnego zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD), jakie stanowi wskazana usterka, ani Policja, ani MSW, ani żadne starostwo (i WK), ani Ministerstwo Transportu lub inne właściwe instytucje nie nakazują administracyjnie wycofania tych pojazdów z ruchu (sic!)!
To tolerowanie ewidentnego zagrożenia przez organy pańswowe jest zatrważające! To tak, jakby nasze państwo zniknęło!
Lobby producentów pojazdów ma długie ręce a urzędnicy (resort transportu?) chodzą na ich krótkej smyczy.
Bo inaczej tego nie da się zinterpretować, jak tylko urzędnicze nieróbstwo.
Gdy w czasie kontroli UDS nie sprawdził świateł (Kraków), to odebrano mu uprawnienia, choć nie było wiadomo, czy one są sprawne , czy też nie.
A tu wiadomo na 100 procent!
Czy to jest sprawiedliwe?
Jeśli z tej listy 3609 pojazdów każdy stanowi zagrożenie, to myślę, że warto te nr Vin sobie wydrukować.
pozdrawia
dziadek Piotra
By dP • DIAGNOSTA od BRD • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, BRD, decyzje urzędnicze, Ministerstwo Transportu, motoryzacja, PNP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa