Rola sponsora, czyli gdzie są granice naszego branżowego wsparcia na przykładzie „Zlotu Samochodów Zabytkowych w Chojnowie”.
Ten pierwszy Zlot odbył się w dniu 11 sierpnia 2016 r. i stanowił wielkie zaskoczenie dla branżystów i mieszkańców Chojnowa, gdyż ilość uczestników i obserwatorów prawie przerosła możliwości organizatorów (poniżej moje amatorskie zdjęcia). Ponad 140 zabytkowych pojazdów prawie nie mieściło się na naszym chojnowskim Rynku. A gdy do tego dołożymy ładną pogodę i tłumy mieszkańców, to otrzymamy jedyną oceną, jaka można było wystawić organizatorom, czyli + 5 z plusem!
A wracając do zagadnienia roli i miejsca sponsorów, to organizację tej ciekawej imprezy wsparł oddział naszego SITK „Zagłębia Miedziowego” w Legnicy oraz np. firma „Kawka” SKP, Warsztat, Blacharstwo, Lakiernictwo i Sklep.
Zdziwiony wówczas byłem, że tak fajną imprezę „nie zaszczycili” inni przedstawiciele naszego branżowego środowiska, jak pozostałe SKP, sklepy motoryzacyjne, warsztaty samochodowe, itp., itd., et’cetera. Była szansa pokazania się mieszkańcom także z tej innej, bo bardziej przyjaznej i w ten sposób nieco „ludycznej” strony. Bo w Życiu nie liczy się tylko i wyłącznie kasowanie pieniędzy.
Generalnie, imprezy lokalne są dla firm o zasięgu lokalnym. Koszty sponsorowania nie są wysokie, nieraz wystarczy organizacyjne wsparcie. A reklama już nie jednemu pomogła (reklama dźwignią handlu!). Zaś sponsorowanie imprez ogólnopolskich należy pozostawić firmom o ogólnopolskim zasięgu lub firmom, które aspirują do takiej roli i chcą być widoczne w branżowym światku.
Piszę o tym mając nadzieję, że w tym roku, II Zlot Samochodów Zabytkowych w Chojnowie będzie miał jeszcze większą opiekę sponsorską przedstawicieli naszej branży. Więc do zobaczenia na Rynku w Chojnowie w tę niedzielę od samego rana, czyli w dniu 27 sierpnia 2017 r.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 25 2017
ROLA SPONSORA
Rola sponsora, czyli gdzie są granice naszego branżowego wsparcia na przykładzie „Zlotu Samochodów Zabytkowych w Chojnowie”.
Ten pierwszy Zlot odbył się w dniu 11 sierpnia 2016 r. i stanowił wielkie zaskoczenie dla branżystów i mieszkańców Chojnowa, gdyż ilość uczestników i obserwatorów prawie przerosła możliwości organizatorów (poniżej moje amatorskie zdjęcia). Ponad 140 zabytkowych pojazdów prawie nie mieściło się na naszym chojnowskim Rynku. A gdy do tego dołożymy ładną pogodę i tłumy mieszkańców, to otrzymamy jedyną oceną, jaka można było wystawić organizatorom, czyli + 5 z plusem!
A wracając do zagadnienia roli i miejsca sponsorów, to organizację tej ciekawej imprezy wsparł oddział naszego SITK „Zagłębia Miedziowego” w Legnicy oraz np. firma „Kawka” SKP, Warsztat, Blacharstwo, Lakiernictwo i Sklep.
Zdziwiony wówczas byłem, że tak fajną imprezę „nie zaszczycili” inni przedstawiciele naszego branżowego środowiska, jak pozostałe SKP, sklepy motoryzacyjne, warsztaty samochodowe, itp., itd., et’cetera. Była szansa pokazania się mieszkańcom także z tej innej, bo bardziej przyjaznej i w ten sposób nieco „ludycznej” strony. Bo w Życiu nie liczy się tylko i wyłącznie kasowanie pieniędzy.
Generalnie, imprezy lokalne są dla firm o zasięgu lokalnym. Koszty sponsorowania nie są wysokie, nieraz wystarczy organizacyjne wsparcie. A reklama już nie jednemu pomogła (reklama dźwignią handlu!). Zaś sponsorowanie imprez ogólnopolskich należy pozostawić firmom o ogólnopolskim zasięgu lub firmom, które aspirują do takiej roli i chcą być widoczne w branżowym światku.
Piszę o tym mając nadzieję, że w tym roku, II Zlot Samochodów Zabytkowych w Chojnowie będzie miał jeszcze większą opiekę sponsorską przedstawicieli naszej branży. Więc do zobaczenia na Rynku w Chojnowie w tę niedzielę od samego rana, czyli w dniu 27 sierpnia 2017 r.
dP
– – – – – – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: branżowe organizacje, diagnosta, diagnosta samochodowy, motoryzacja, SITK, stan techniczny pojazdów