Drużynowo na OTDS w Lubinie w dniu 10 czerwca 2017 r.
Drużynowo (?), czyli jak?
Trzymamy sztamę (?) i współpracujemy (?) – tak!
Dzielimy swoje role (!), i trzymamy się tego drobiazgowo!
Jeden trzyma kierownicę, ubezpiecza drugi i nie zbaczamy z drogi!
Współpraca jest trudna, bo wymaga trudnego kompromisu. Wielu nie zgodzi się pełnić roli (jedynie?) ubezpieczającego, bo większość z nas marzy tylko o trzymaniu kierownicy.
Ta trudność związana z taką umiejętnością zawarcia kompromisu przy współpracy jest premiowana w naszym Konkursie dodatkowym bonusem w postaci 5-ciu punktów za jedną znalezioną usterkę. Ale są też pułapki, którą jest błędne wskazanie usterki, za którą grozi odjęcie 3 punktów.
Kolejną trudnością tej edycji naszego OTDS (Ogólnopolski Turniej Diagnostów Samochodowych) był fakt, że usterkowanym pojazdem był nowy i tylko elektryczny Nissan LEAF z automatyczną skrzynią biegów.1 Prowadzenie tego pojazdu dla wielu z nas mogło stanowić pewien mały (?) stresik z tej prostej przyczyny, że łatwiej jest prowadzić i skontrolować pojazd, który wcześniej sprawdzaliśmy na naszej SKP lub którym wcześniej chociaż trochę jeździliśmy – prawda?
Kolejną trudnością była znaczna ilość usterek, bo ponad 25, które udało nam się wygenerować w tym nowym pojeździe i krótki, bo zaledwie 15 minutowy czas na całą procedurę ich ujawnienia i opisania.
Opisywanie usterek następowało w oparciu o specjalny „programik” utworzony na bazie naszego standardowego oprogramowania dla SKP. Programik ten stworzył zespół Norcom-u, dzięki uprzejmości jednego z naszych miłych sponsorów, czyli p. Norberta Jezierskiego (także trzy zestawy profesjonalnych bezprzewodowych słuchawek, jako nagrody indywidualne).2
I w takich to warunkach rozegrano nasz Konkurs/Turniej drużynowy w Lubinie w dniu 10 czerwca 2017 r.
Godnym odnotowania jest fakt, że w klasyfikacji „zawodowców”:
I.
Pierwsze miejsce
zajęła drużyna w składzie
Zdzisław WRÓBEL i Krzysztof SKUZA
uzyskując łącznie 182 punkty.
Nagrodą był zestaw profesjonalnych narzędzi
ufundowany przez MPK Spółkę z o.o. w Legnicy.
II.
Drugie zaszczytne miejsce
zajęła drużyna w składzie
Dariusz OSTROWSKI i Kazimierz KOŃSKI
reprezentująca PZM Sp. z o.o./ OSKP Lubin, uzyskując łącznie 178 pkt.
III.
Trzecie miejsce na podium
zajęła drużyna w składzie
Karol DOMAŃSKI i Arkadiusz MAŁEK,
reprezentująca SPEEDCAR Sp. z o.o./ OSKP w Zamościu, uzyskując 177 pkt.
IV.
Czwarte miejsce na podium
zajęła drużyna w składzie Michał ZARĘBA i Jacek BEZWERCHNY
reprezentująca P.H.U. Jacek Bezwerchny – Góra, uzyskując 165 pkt.
Najlepsze drużyny otrzymały nagrody w postaci skrzynek narzędziowych, których fundatorem była firma „Werther”, „Sosnowski”, „Diagnopol”. W składzie licznych nagród były ponadto podręczniki „Niezbędnik diagnosty” autorstwa Piotra Gębisia, kamery samochodowe ufundowane przez firmę Speed Car oraz prenumerata Nowoczesnego Warsztatu.
Wyrównana rywalizacja spowodowała, że pozostałe drużyny zostały sklasyfikowane ex aequo. Są to reprezentacje (alfabetycznie):
DIAGNOPOL Sp. z o.o. / SKP Wrocław reprezentowane przez Wojciech RZEŚNIOWIECKI i Tomasz STASIK,
MPK Sp. z o.o./ OSKP Legnica reprezentowana przez Edward SECH i Andrzej KUREK Andrzej,
PUH AUTO-SERVICE / OSKP Prochowice reprezentowane przez Damiana PRZYGRODZKIEGO i Tomasza SOSNOWSKIEGO.
– – – – – – – – – – –
Także nasi mili Goście z Politechniki Poznańskiej walczyli w klasyfikacji drużynowej przyuczając się do koniecznej w przyszłości współpracy w grupie. Merytoryczną opiekę stanowili pracownicy naukowi Politechniki Poznańskiej (wszyscy z naszymi uprawnieniami), tj. mgr inż. Agnieszka KUPIEC (praca doktorska o ADR-ach prawie na ukończeniu!), dr inż. Jerzy KUPIEC oraz dr inż. Ryszard MAŃCZAK.
I.
Zwycięzcami w tej klasyfikacji została drużyna, którą stanowili
Marcel PIETRAS i Kamil Płoszaj
uzyskując 184 punkty.
II.
Drugie miejsce uzyskała drużyna w składzie
Tomasz UBYCHA i Mariusz PŁÓCIENNIK
uzyskując 176 punktów.
III.
Trzecie miejsce zajęła ex aequo drużyna w składzie:
Daniel WIECZOREK i Krzysztof WRÓBEL,
Damian SZYMAŃSKI i Radosław STRUŻYŃSKI.
Uczestnicy zwycięskich drużyn otrzymali stosowne puchary i dyplomy oraz nagrody i upominki od naszych miłych Sponsorów: IMPWAR Rzeszotary, UNIMETAL Złotów, SPEED CAR Zamość, MPK w Legnicy, SKP „Kawka” z Chojnowa, Diagnopol z Wrocławia.
A w imieniu organizatorów pozwalam sobie wyrazić nadzieję, że do naszej szlachetnej rywalizacji Studenckiej Braci zechcą przyłączyć się także i inne wyższe uczelnie, których ambicją jest nauczenie podstaw do zawodu inspektora Uprawnionego Diagnosty Samochodowego na potrzeby naszych SKP stojących na straży BRD.
1 Dzięki uprzejmości firmy IMPWAR z Rzeszotar pod Legnicą.
2 Gdybyż jeszcze udało się rozbudować ten programik o funkcję automatycznego liczenia punktów za prawidłowo wskazane usterki (+5) i za błędnie wskazane usterki (-3).
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
cze 13 2017
DRUŻYNOWO NA OTDS W LUBINIE
Drużynowo na OTDS w Lubinie w dniu 10 czerwca 2017 r.
Drużynowo (?), czyli jak?
Trzymamy sztamę (?) i współpracujemy (?) – tak!
Dzielimy swoje role (!), i trzymamy się tego drobiazgowo!
Jeden trzyma kierownicę, ubezpiecza drugi i nie zbaczamy z drogi!
Współpraca jest trudna, bo wymaga trudnego kompromisu. Wielu nie zgodzi się pełnić roli (jedynie?) ubezpieczającego, bo większość z nas marzy tylko o trzymaniu kierownicy.
Ta trudność związana z taką umiejętnością zawarcia kompromisu przy współpracy jest premiowana w naszym Konkursie dodatkowym bonusem w postaci 5-ciu punktów za jedną znalezioną usterkę. Ale są też pułapki, którą jest błędne wskazanie usterki, za którą grozi odjęcie 3 punktów.
Kolejną trudnością tej edycji naszego OTDS (Ogólnopolski Turniej Diagnostów Samochodowych) był fakt, że usterkowanym pojazdem był nowy i tylko elektryczny Nissan LEAF z automatyczną skrzynią biegów.1 Prowadzenie tego pojazdu dla wielu z nas mogło stanowić pewien mały (?) stresik z tej prostej przyczyny, że łatwiej jest prowadzić i skontrolować pojazd, który wcześniej sprawdzaliśmy na naszej SKP lub którym wcześniej chociaż trochę jeździliśmy – prawda?
Kolejną trudnością była znaczna ilość usterek, bo ponad 25, które udało nam się wygenerować w tym nowym pojeździe i krótki, bo zaledwie 15 minutowy czas na całą procedurę ich ujawnienia i opisania.
Opisywanie usterek następowało w oparciu o specjalny „programik” utworzony na bazie naszego standardowego oprogramowania dla SKP. Programik ten stworzył zespół Norcom-u, dzięki uprzejmości jednego z naszych miłych sponsorów, czyli p. Norberta Jezierskiego (także trzy zestawy profesjonalnych bezprzewodowych słuchawek, jako nagrody indywidualne).2
I w takich to warunkach rozegrano nasz Konkurs/Turniej drużynowy w Lubinie w dniu 10 czerwca 2017 r.
Godnym odnotowania jest fakt, że w klasyfikacji „zawodowców”:
I.
Pierwsze miejsce
zajęła drużyna w składzie
Zdzisław WRÓBEL i Krzysztof SKUZA
uzyskując łącznie 182 punkty.
Nagrodą był zestaw profesjonalnych narzędzi
ufundowany przez MPK Spółkę z o.o. w Legnicy.
II.
Drugie zaszczytne miejsce
zajęła drużyna w składzie
Dariusz OSTROWSKI i Kazimierz KOŃSKI
reprezentująca PZM Sp. z o.o./ OSKP Lubin, uzyskując łącznie 178 pkt.
III.
Trzecie miejsce na podium
zajęła drużyna w składzie
Karol DOMAŃSKI i Arkadiusz MAŁEK,
reprezentująca SPEEDCAR Sp. z o.o./ OSKP w Zamościu, uzyskując 177 pkt.
IV.
Czwarte miejsce na podium
zajęła drużyna w składzie Michał ZARĘBA i Jacek BEZWERCHNY
reprezentująca P.H.U. Jacek Bezwerchny – Góra, uzyskując 165 pkt.
Najlepsze drużyny otrzymały nagrody w postaci skrzynek narzędziowych, których fundatorem była firma „Werther”, „Sosnowski”, „Diagnopol”. W składzie licznych nagród były ponadto podręczniki „Niezbędnik diagnosty” autorstwa Piotra Gębisia, kamery samochodowe ufundowane przez firmę Speed Car oraz prenumerata Nowoczesnego Warsztatu.
Wyrównana rywalizacja spowodowała, że pozostałe drużyny zostały sklasyfikowane ex aequo. Są to reprezentacje (alfabetycznie):
– – – – – – – – – – –
Także nasi mili Goście z Politechniki Poznańskiej walczyli w klasyfikacji drużynowej przyuczając się do koniecznej w przyszłości współpracy w grupie. Merytoryczną opiekę stanowili pracownicy naukowi Politechniki Poznańskiej (wszyscy z naszymi uprawnieniami), tj. mgr inż. Agnieszka KUPIEC (praca doktorska o ADR-ach prawie na ukończeniu!), dr inż. Jerzy KUPIEC oraz dr inż. Ryszard MAŃCZAK.
I.
Zwycięzcami w tej klasyfikacji została drużyna, którą stanowili
Marcel PIETRAS i Kamil Płoszaj
uzyskując 184 punkty.
II.
Drugie miejsce uzyskała drużyna w składzie
Tomasz UBYCHA i Mariusz PŁÓCIENNIK
uzyskując 176 punktów.
III.
Trzecie miejsce zajęła ex aequo drużyna w składzie:
Uczestnicy zwycięskich drużyn otrzymali stosowne puchary i dyplomy oraz nagrody i upominki od naszych miłych Sponsorów: IMPWAR Rzeszotary, UNIMETAL Złotów, SPEED CAR Zamość, MPK w Legnicy, SKP „Kawka” z Chojnowa, Diagnopol z Wrocławia.
A w imieniu organizatorów pozwalam sobie wyrazić nadzieję, że do naszej szlachetnej rywalizacji Studenckiej Braci zechcą przyłączyć się także i inne wyższe uczelnie, których ambicją jest nauczenie podstaw do zawodu inspektora Uprawnionego Diagnosty Samochodowego na potrzeby naszych SKP stojących na straży BRD.
I z tym przekonaniem pozostawiam Was
dziadek Piotra
– – – – – – – –
Wyniki indywidualne:
PODSUMOWANIE:
– – – – – – – –
1 Dzięki uprzejmości firmy IMPWAR z Rzeszotar pod Legnicą.
2 Gdybyż jeszcze udało się rozbudować ten programik o funkcję automatycznego liczenia punktów za prawidłowo wskazane usterki (+5) i za błędnie wskazane usterki (-3).
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: diagnosta, diagnosta samochodowy, KONKURS DIAGNOSTÓW, motoryzacja, politechnika, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), stan techniczny pojazdów