Bo nasz miły Kolega „Praktyk” jest nieoceniony. Jego podpowiedzi, sugestie, wskazówki to kopalnia bardzo interesujących tematów.
I.
Nie wiem, czy Zarząd zechce skorzystać z tej interesującej Jego propozycji, aby przy pomocy tv „Polsat” wyjaśnić społeczeństwu wszystkie problemy naszego UDS-owego środowiska – zobaczymy.
Bo już wcześniej Zarząd OSDS-u nie zgodził się na uczestnictwo ekipy Polsatu w czasie spotkania grudniowego w siedzibie Ministerstwa Transportu, co dopiął organizacyjnie i wszystko wcześniej załatwił Kolega „Praktyk”.
Jeśli wówczas ta decyzja Zarządu miała racjonalne uzasadnienie, to obecnie uważam, że sprawę pomówień i niesprawiedliwych ocen naszego środowiska należy już publicznie wyjaśnić – co przecież mamy zapisane w naszym Statucie OSDS-u.
Bo Zarząd reprezentujący całe nasze środowisko UDS-ów nie może dalej przechodzić obojętnie obok takich sytuacji, które oceniają nas kłamliwie i niesprawiedliwie, patrz:
Więc, jeśli w tym celu, i dla dobra całego naszego UDS-owego środowiska trzeba wystąpić przed kamerami Polsatu, to im prędzej, tym lepiej!
A wiem, że Kolega „Praktyk” i tym razem zechce pomóc, i nie będą to koszty pustoszące jakoś naszą wspólną kasę.
II.
Były też pomocne nam wszystkim i wielce ciekawe informacje Kolegi „Praktyk”-a z zakresu funkcjonowania prawnego TDT. Tyle, że ich wykorzystanie na najbliższym styczniowym spotkaniu w Ministerstwie Transportu stoi pod znakiem zapytania, gdy gospodarzem będzie właśnie TDT. Mówienie o wątpliwych kompetencjach gospodarzy spotkania w zakresie czynności związanych z funkcjonowaniem naszych SKP będzie wymagało . . . (nie lada odwagi….?)
A może jednak nie będzie wypadało zwracać uwagę gospodarzom spotkania na takie pierdoły (???).
III.
A całkiem niedawno zawdzięczamy Mu cenną wskazówkę o tym, że w zakresie podatków Ministerstwo Gospodarki proponuje ponowne rozważenie propozycji pełnego odliczania podatku VAT od samochodów osobowych używanych do działalności gospodarczej, co zapowiedział Piechociński.
Ale najciekawsza była informacja o tym, że w zakresie kontroli technicznej Ministerstwo Gospodarki proponuje:
poprawę skuteczności SKP, wprowadzenie obowiązkowego badania technicznego pojazdu po wypadku, rozpoznanie możliwości zaostrzenia wymogów rejestrowania importowanych używanych pojazdów i zaostrzenie warunków dopuszczenia do ruchu autobusów.
Szkoda tylko, że panowie z PSL zapomnieli o pojazdach rolniczych, którym także należy zaostrzyć warunki dopuszczenia do ruchu, w tym obowiązkowo skrócić dwuletnie terminy, co już wcześniej parę razy uzasadniałem.
Ale jeśli ta sprawa „poprawy skuteczności SKP” z wniosku PSL-u stanie na jakimkolwiek forum dyskusyjnym, to oprócz zaostrzenia warunków dla autobusów należy także podnosić kwestię poruszaną już przez ITD-Bydgoszcz na forum dyskusyjnym w M.T.(…) o:
– zaostrzenie warunków dla „dużych pojazdach ciężarowych” i
– wprowadzenie sankcji za brak OBT lub za przekroczenie jego terminu (na wzór sankcji za brak ubezpiecznia OC).
pozdrawiam
i jeszcze raz Koledze „Praktyk”-owi: mocne dzięki z uściskiem ręki!
dziadek Piotra
————————————————————————————————–
P.S.
Uważni P.T. Czytelnicy zauważyli już zapewne, a tym mniej uważnym podpowiadam, że od paru dni ta stronka internetowa jest „w przebudowie”.
I jest to widoczne – od paru już dni – w górnej części, w nawiasie, za słowami „Niezależny informator UDS-ów”.
Do chwili obecnej brak też nam jeszcze okresu z pierwszej połowy 2012 r., czego ci mniej uważni zapewne także nie zauważyli.
Tym niemniej, za te niedogodności przepraszam i proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości i wyrozumiałości.
Bo przeniesienie trzyletniej pracy (3 lata pracy) – wpis po wpisie! – na inny serwer musi wymagać czasu.
I choć trochę mi przykro za Wasze uwagi i słowa krytyki o rzekomym bałaganie na tej stronie, to wierzcie mi (!) – wcale się nie gniewam, na nikogo z Was, wcale!
Bo wiem, że to normalne, bo taka jest nasza polska natura.
I nie gniewam się też dlatego, bo może nie wiecie o tym, że to wszystko co robię w internecie od trzech lat w czynie społecznym jest dla Was, i tylko dla Was!
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sty 10 2013
Mocny uścisk ręki i . . . .
Mocny uscisk ręki i wielkie dzięki.
Bo nasz miły Kolega „Praktyk” jest nieoceniony. Jego podpowiedzi, sugestie, wskazówki to kopalnia bardzo interesujących tematów.
I.
Nie wiem, czy Zarząd zechce skorzystać z tej interesującej Jego propozycji, aby przy pomocy tv „Polsat” wyjaśnić społeczeństwu wszystkie problemy naszego UDS-owego środowiska – zobaczymy.
Bo już wcześniej Zarząd OSDS-u nie zgodził się na uczestnictwo ekipy Polsatu w czasie spotkania grudniowego w siedzibie Ministerstwa Transportu, co dopiął organizacyjnie i wszystko wcześniej załatwił Kolega „Praktyk”.
Jeśli wówczas ta decyzja Zarządu miała racjonalne uzasadnienie, to obecnie uważam, że sprawę pomówień i niesprawiedliwych ocen naszego środowiska należy już publicznie wyjaśnić – co przecież mamy zapisane w naszym Statucie OSDS-u.
Bo Zarząd reprezentujący całe nasze środowisko UDS-ów nie może dalej przechodzić obojętnie obok takich sytuacji, które oceniają nas kłamliwie i niesprawiedliwie, patrz:
http://wideo.onet.pl/biznes-policyjna-akcja-diagnosta,102578,w.html
Więc, jeśli w tym celu, i dla dobra całego naszego UDS-owego środowiska trzeba wystąpić przed kamerami Polsatu, to im prędzej, tym lepiej!
A wiem, że Kolega „Praktyk” i tym razem zechce pomóc, i nie będą to koszty pustoszące jakoś naszą wspólną kasę.
II.
Były też pomocne nam wszystkim i wielce ciekawe informacje Kolegi „Praktyk”-a z zakresu funkcjonowania prawnego TDT. Tyle, że ich wykorzystanie na najbliższym styczniowym spotkaniu w Ministerstwie Transportu stoi pod znakiem zapytania, gdy gospodarzem będzie właśnie TDT. Mówienie o wątpliwych kompetencjach gospodarzy spotkania w zakresie czynności związanych z funkcjonowaniem naszych SKP będzie wymagało . . . (nie lada odwagi….?)
A może jednak nie będzie wypadało zwracać uwagę gospodarzom spotkania na takie pierdoły (???).
III.
A całkiem niedawno zawdzięczamy Mu cenną wskazówkę o tym, że w zakresie podatków Ministerstwo Gospodarki proponuje ponowne rozważenie propozycji pełnego odliczania podatku VAT od samochodów osobowych używanych do działalności gospodarczej, co zapowiedział Piechociński.
Ale najciekawsza była informacja o tym, że w zakresie kontroli technicznej Ministerstwo Gospodarki proponuje:
poprawę skuteczności SKP, wprowadzenie obowiązkowego badania technicznego pojazdu po wypadku, rozpoznanie możliwości zaostrzenia wymogów rejestrowania importowanych używanych pojazdów i zaostrzenie warunków dopuszczenia do ruchu autobusów.
Szkoda tylko, że panowie z PSL zapomnieli o pojazdach rolniczych, którym także należy zaostrzyć warunki dopuszczenia do ruchu, w tym obowiązkowo skrócić dwuletnie terminy, co już wcześniej parę razy uzasadniałem.
Ale jeśli ta sprawa „poprawy skuteczności SKP” z wniosku PSL-u stanie na jakimkolwiek forum dyskusyjnym, to oprócz zaostrzenia warunków dla autobusów należy także podnosić kwestię poruszaną już przez ITD-Bydgoszcz na forum dyskusyjnym w M.T.(…) o:
– zaostrzenie warunków dla „dużych pojazdach ciężarowych” i
– wprowadzenie sankcji za brak OBT lub za przekroczenie jego terminu (na wzór sankcji za brak ubezpiecznia OC).
pozdrawiam
i jeszcze raz Koledze „Praktyk”-owi: mocne dzięki z uściskiem ręki!
dziadek Piotra
————————————————————————————————–
P.S.
Uważni P.T. Czytelnicy zauważyli już zapewne, a tym mniej uważnym podpowiadam, że od paru dni ta stronka internetowa jest „w przebudowie”.
I jest to widoczne – od paru już dni – w górnej części, w nawiasie, za słowami „Niezależny informator UDS-ów”.
Do chwili obecnej brak też nam jeszcze okresu z pierwszej połowy 2012 r., czego ci mniej uważni zapewne także nie zauważyli.
Tym niemniej, za te niedogodności przepraszam i proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości i wyrozumiałości.
Bo przeniesienie trzyletniej pracy (3 lata pracy) – wpis po wpisie! – na inny serwer musi wymagać czasu.
I choć trochę mi przykro za Wasze uwagi i słowa krytyki o rzekomym bałaganie na tej stronie, to wierzcie mi (!) – wcale się nie gniewam, na nikogo z Was, wcale!
Bo wiem, że to normalne, bo taka jest nasza polska natura.
I nie gniewam się też dlatego, bo może nie wiecie o tym, że to wszystko co robię w internecie od trzech lat w czynie społecznym jest dla Was, i tylko dla Was!
A kto to robi, to po efektach poznacie.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, decyzje urzędnicze, diagnosta samochodowy, Konstytucja, konsultacje Ministerstwa Transportu, motoryzacja, rola Zarządu OSDS