cze 6 2017
INFO PREZESA DĄBROWSKIEGO
Info Prezesa A. Dąbrowskiego z SPCMiP o kolejnym posiedzeniu Sejmowej Komisji Infrastruktury, o zmianach w zakresie rejestracji pojazdów i o przewidywanej dymisji min. Adamczyka (być może za ostatnie bzdury na Komisji Infrastruktury lub za to, że dostęp do Cepik 2,0 nie każdy jednak ma).
Na podkreślenie zasługuje ten fakt, że Prezes Antoni T. Dąbrowski od wielu lat prezentuje dość jednoznaczne i czytelne stanowisko, które często było w opozycji do rządzących. A jak jest tym razem?
Ale sami to poczytajcie, bo warto.
„
Witam.
Załączam otrzymane z sekretariatu Komisji pismo o posiedzeniu ws projektu zmiany ustawy PoRD. Na Komisję może przyjść każdy zainteresowany projektem. Będę prezentował stanowisko, że projekt należy odrzucić, bo zwiększa biurokrację administracji, pracochłonność i koszty u użytkowników.
Jest niezgodny z nakazem rządu wprowadzania prawa spełniającego warunek UE + 0 i nie zwiększającego biurokracji. Istniejący trzeba uściślić, żeby w całej Polsce urzędnicy rozumieli go tak samo i będzie dobry.
Pozdrawiam
Antoni T. Dąbrowski SPCMiP”
lub kolejne pismo:
„Witam.
Załączam Info Biura nr 14. Zawiera informację o projekcie zmiany ustawy PoRD dotyczącej rejestracji czasowych i wydawania tablic badawczych. MIiB chce wprowadzić większą biurokrację. Proszę zainteresowanych o zapoznanie się z projektem i przysłanie uwag. Moim zdaniem należy uściślić system istniejący, bo nie tworzy dodatkowych kosztów jak proponowany i jest wystarczający.
Sejmowa Komisja Infrastruktury odbędzie się w czwartek (8.06) o godz. 14.
Przysłane pismo załączam. Proszę o zgłaszanie zainteresowanych producentów, z którymi pójdziemy w delegacji. Proszę przekazać znajomym.
Pozdrawiam
Antoni T. Dąbrowski SPCMiP”
=================
dP
6 czerwca 2017 @ 10:14
Niezależnie od tego, czy to odwołanie będzie miało faktycznie miejsce, to jedno jest pewne,
Przyczyn odwołania jest dużo więcej, jak choćby:
– opóźnienie we wdrażaniu naszej Rewolucyjnej Dyrektywy UE nr 45/2014 lub też
– zapisy w projektach zmian naszego PoRD, które nijak się mają do zapisów wynikających z tej Rewolucyjnej Dyrektywy, co może świadczyć o tym, że urzędnicy naszego (?) resortu transportu nie potrafią czytać ze zrozumieniem (?),
– tolerowanie niekonstytucyjnych rozwiązań w PoRD w odniesieniu do naszej branży,
– itd., itp., et’cetera.
I pozdrawiam
dP