Ciekawostki branżowe o tym, co już się wydarzyło. Więc, choć niestety nie są to sprawy nowe, to jednak medialne i nadal aktualne.
A mój autorski wybór poniższych materiałów dokonałem tradycyjnie z ostatnich dwóch moich ulubionych tygodników, czyli z kwietniowej Angory nr 17 i 18. Pierwsza sprawa dotyczy nieprawidłowości, do jakich dochodziło (dochodzi nadal?) w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Biłgoraju, gdzie różni krętacze mają niczym w raju. Z informacji w internetowych mediach wynika, że w tym WK działała cyt. „szajka” przestępcza (sic!). I, jak czytamy poniżej, był to gang, którym kierował urzędnik tamtejszego WK!!!
To już wiecie, dlaczego mamy tam tak mierne wyniki nadzoru. I zapewne domyślacie się już także dlaczego tak wielu naszych Kolegów porzuca nasz zawód, gdy zamiast wsparcia w nadzorze mają w perspektywie telefoniczne konsultacje z . . . – gangsterami!!!
Czy już rozumiecie tę sytuację, o której niedawno pisałem, że nasz Kolega porzuca zawód insp. UDS-a, bo wracając po pracy do domu boi się wizyty osiłków z kijami bejsbolowymi w rękach?
Czy już rozumiecie tę sytuację, o której niedawno pisałem, że w naszej branży gołym okiem widoczne są związki z osobami, które nielegalnie posiadają broń. Czy wszyscy zdajecie sobie sprawę, czym to dla nas grozi?
I pomyśleć, że bardzo wielu naszych kolegów na forach, od bardzo wielu lat postuluje, aby wszelkie nasze bieżące problemy telefonicznie konsultować ze swoim nadzorem w WK . . . . .
Myślę, że przyszedł czas na zmianę tej dotychczasowej polityki. Ale z kim teraz konsultować ewentualne problemy?
I pomyślcie, że oni tam z takimi i podobnymi patologiami (dobrze sobie?) żyją od bardzo wielu lat http://www.diagnostasamochodowy.pl/2017/nadzor-w-bilgoraju/#comment-8775
Inną sprawą, która spędzam nam sen z oczu są nasze (?) dziury w naszych (?) drogach. To dlatego mamy tak sterane nasze zawieszenia samochodowe. Nieraz mam wrażenie, że nasi (?) powiatowi włodarze, prezydenci miast i wójtowie gmin mają ukryte udziały nie tylko w wielu warsztatach samochodowych, ale także u producentów części zamiennych. Bo tolerując te dziury w drogach nabijają obroty tym warsztatom i tym producentom części samochodowych.
Ale mamy jednego Szeryfa, który znalazł remedium na tę dolegliwość, czyli taśma z przenośników zamiast asfaltu.
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
kwi 29 2017
CIEKAWOSTKI BRANŻOWE
Ciekawostki branżowe o tym, co już się wydarzyło. Więc, choć niestety nie są to sprawy nowe, to jednak medialne i nadal aktualne.
A mój autorski wybór poniższych materiałów dokonałem tradycyjnie z ostatnich dwóch moich ulubionych tygodników, czyli z kwietniowej Angory nr 17 i 18. Pierwsza sprawa dotyczy nieprawidłowości, do jakich dochodziło (dochodzi nadal?) w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Biłgoraju, gdzie różni krętacze mają niczym w raju. Z informacji w internetowych mediach wynika, że w tym WK działała cyt. „szajka” przestępcza (sic!). I, jak czytamy poniżej, był to gang, którym kierował urzędnik tamtejszego WK!!!
To już wiecie, dlaczego mamy tam tak mierne wyniki nadzoru. I zapewne domyślacie się już także dlaczego tak wielu naszych Kolegów porzuca nasz zawód, gdy zamiast wsparcia w nadzorze mają w perspektywie telefoniczne konsultacje z . . . – gangsterami!!!
Czy już rozumiecie tę sytuację, o której niedawno pisałem, że nasz Kolega porzuca zawód insp. UDS-a, bo wracając po pracy do domu boi się wizyty osiłków z kijami bejsbolowymi w rękach?
Czy już rozumiecie tę sytuację, o której niedawno pisałem, że w naszej branży gołym okiem widoczne są związki z osobami, które nielegalnie posiadają broń. Czy wszyscy zdajecie sobie sprawę, czym to dla nas grozi?
I pomyśleć, że bardzo wielu naszych kolegów na forach, od bardzo wielu lat postuluje, aby wszelkie nasze bieżące problemy telefonicznie konsultować ze swoim nadzorem w WK . . . . .
Myślę, że przyszedł czas na zmianę tej dotychczasowej polityki. Ale z kim teraz konsultować ewentualne problemy?
I pomyślcie, że oni tam z takimi i podobnymi patologiami (dobrze sobie?) żyją od bardzo wielu lat http://www.diagnostasamochodowy.pl/2017/nadzor-w-bilgoraju/#comment-8775
Inną sprawą, która spędzam nam sen z oczu są nasze (?) dziury w naszych (?) drogach. To dlatego mamy tak sterane nasze zawieszenia samochodowe. Nieraz mam wrażenie, że nasi (?) powiatowi włodarze, prezydenci miast i wójtowie gmin mają ukryte udziały nie tylko w wielu warsztatach samochodowych, ale także u producentów części zamiennych. Bo tolerując te dziury w drogach nabijają obroty tym warsztatom i tym producentom części samochodowych.
Ale mamy jednego Szeryfa, który znalazł remedium na tę dolegliwość, czyli taśma z przenośników zamiast asfaltu.
By dP • Różne sprawy, nie zdiagnozujesz bez kawy 0 • Tags: BRD, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, motoryzacja, nadzór nad SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa, wyrok sądu