Nasz przemiły Kolega z Rzeszowa – tak, jak obiecał!!! – przysłał nam swoje sprawozdanie z rzeszowskiego spotkania ze środowiskiem SKP, które odbyło się w dniu wczorajszym.
To super wiadomość, gdy inne WK/starostwa jeszcze śpią lub wakacyjnie wypoczywają. Tylko pogratulować takiego nadzoru!!!!
Bardzo serdecznie dziękujemy.
Jestem przekonany, że wszyscy przeczytają z zainteresowaniem, bo jest i kwestia „anglików” i TR w czasie pierwszego BT oraz . . . . .
Ale przeczytajcie sami, bo musicie być zainteresowani
dP
– – – – – – – – – – –
„A wiec co do zebrania w ratuszu miasta Rzeszów, to swoją obecnością zaszczycili: przedstawiciele Policji, inspektoratu ochrony środowiska, straży miejskiej oraz ITS. Co do tablic rejestracyjnych (TR) to sprowadzone możemy robić bez tablic, ale w oryginalnych dokumentach ma widnieć wpis: • M1- jeżeli to jest osobowy • N1 – jeżeli ciężarowy, itd. Koniecznie ma być ten wpis, jak nie ma to wynik negatyw. Nie ma okresu przejściowego co do wzoru zaświadczenia. Od dziś mają być nowe. Można robić BT na pokwitowaniu z policji oraz ITD (Inspekcja Transportu Drogowego). W spotkaniu uczestniczył też prezydent Tadeusz Ferenc, który prosił o szczególny nacisk przy analizie i zadymieniu spalin. Poinformował też, że przekazał środki na zakup odpowiedniego sprzętu (analizatora) dla policji. Zapowiedziane są też wspólne akcje policji i ITD na terenie miasta Rzeszowa. Chodzi ochronę środowiska, czyli spaliny. Przedstawiciele Policji obiecali sprawdzać i ELIMINOWAĆ pojazdy nadmiernie zanieczyszczające środowisko z „donosu”, czyli jak ktoś stoi w korku za jakimś dymiącym pojazdem, to może zadzwonić na nr alarmowy i podać: gdzie, jaki to pojazd, nr rej. A potem oni się resztą zajmą (ciekawe jak, skoro są w „trakcie zakupu analizatora”, ale to już ich zmartwienie. Nikt nic nie mówił o hałasie, co mnie osobiście smuci, bo nie tylko spaliny są uciążliwe. Zapowiedziane są również zmiany w CEPiK wchodzące w życie 4 stycznia 2016 r., ale nikt nic nie wie. Pan Progorowicz obiecał się dowiadywać i przekazać nam informacje dotyczące zmian, jakie czekają nas na SKP. Generalnie spotkanie to trwało to dość krótko, ok. godziny. W załączeniu przesyłam ściągę rozesłaną nam przez pana Henryka Progorowicza, który sprawuje nadzór nad rzeszowskimi SKP.
(…). ”
Od początku moim zamiarem było, aby dostęp do tej strony pozostał zawsze bezpłatny. Tak, jak i dostęp do wszystkich zamieszczanych tu tekstów.
Pierwotnie strona ta miała on należeć do SDS-u, potem do OSDS-u. Ale stało się inaczej i nie czas wracać do przeszłości.
Nie planuję żadnych ograniczeń dostępu ani żadnych opłat. Ale niestety, są i koszty prowadzenia tej strony. Dlatego, po 7-miu latach pisania, jeśli chcielibyście nas/mnie wesprzeć swoją dobrowolną wpłatą dowolnej wielkości/wysokości, to będzie mi/nam bardzo miło.
Wasze wsparcie będzie jednocześnie wsparciem naszego "wolnego słowa" w branży, choć zapewne pomoże w oczekiwanym rozwoju naszej strony. A plany mamy ambitne i ciekawe.
Jeśli się zdecydujecie, to bardzo proszę o wpłatę/datek na podane poniżej konta bankowe.
Z góry dziękuję za Wasze życzliwe wsparcie!
R. Błażej Kowalski
vel dziadek Piotra ("dP")
R. Błażej Kowalski,
Nazwa banku: PKO BP,
Tytuł wpłaty: na rozwój Informatora,
Nr konta 24 1020 3017 0000 2802 0073 3170
Redakcja
Tytuł
„Informator insp. UDS-a”
Adres siedziby redakcji
64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15
Redaktor naczelny
Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Wydawca
Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
sie 18 2015
SPOTKANIE W RZESZOWIE
Nasz przemiły Kolega z Rzeszowa – tak, jak obiecał!!! – przysłał nam swoje sprawozdanie z rzeszowskiego spotkania ze środowiskiem SKP, które odbyło się w dniu wczorajszym.
To super wiadomość, gdy inne WK/starostwa jeszcze śpią lub wakacyjnie wypoczywają. Tylko pogratulować takiego nadzoru!!!!
Bardzo serdecznie dziękujemy.
Jestem przekonany, że wszyscy przeczytają z zainteresowaniem, bo jest i kwestia „anglików” i TR w czasie pierwszego BT oraz . . . . .
Ale przeczytajcie sami, bo musicie być zainteresowani
dP
– – – – – – – – – – –
„A wiec co do zebrania w ratuszu miasta Rzeszów, to swoją obecnością zaszczycili: przedstawiciele Policji, inspektoratu ochrony środowiska, straży miejskiej oraz ITS.
Co do tablic rejestracyjnych (TR) to sprowadzone możemy robić bez tablic, ale w oryginalnych dokumentach ma widnieć wpis:
• M1- jeżeli to jest osobowy
• N1 – jeżeli ciężarowy, itd.
Koniecznie ma być ten wpis, jak nie ma to wynik negatyw.
Nie ma okresu przejściowego co do wzoru zaświadczenia. Od dziś mają być nowe. Można robić BT na pokwitowaniu z policji oraz ITD (Inspekcja Transportu Drogowego).
W spotkaniu uczestniczył też prezydent Tadeusz Ferenc, który prosił o szczególny nacisk przy analizie i zadymieniu spalin. Poinformował też, że przekazał środki na zakup odpowiedniego sprzętu (analizatora) dla policji.
Zapowiedziane są też wspólne akcje policji i ITD na terenie miasta Rzeszowa. Chodzi ochronę środowiska, czyli spaliny. Przedstawiciele Policji obiecali sprawdzać i ELIMINOWAĆ pojazdy nadmiernie zanieczyszczające środowisko z „donosu”, czyli jak ktoś stoi w korku za jakimś dymiącym pojazdem, to może zadzwonić na nr alarmowy i podać: gdzie, jaki to pojazd, nr rej. A potem oni się resztą zajmą (ciekawe jak, skoro są w „trakcie zakupu analizatora”, ale to już ich zmartwienie.
Nikt nic nie mówił o hałasie, co mnie osobiście smuci, bo nie tylko spaliny są uciążliwe.
Zapowiedziane są również zmiany w CEPiK wchodzące w życie 4 stycznia 2016 r., ale nikt nic nie wie. Pan Progorowicz obiecał się dowiadywać i przekazać nam informacje dotyczące zmian, jakie czekają nas na SKP.
Generalnie spotkanie to trwało to dość krótko, ok. godziny.
W załączeniu przesyłam ściągę rozesłaną nam przez pana Henryka Progorowicza, który sprawuje nadzór nad rzeszowskimi SKP.
(…). ”
– – – – – – – – – – – – – – – – – – –
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 0 • Tags: coroczna kontrola SKP, decyzje urzędnicze, diagnosta, diagnosta samochodowy, GITD, konferencje branżowe, praca diagnosty, praca na SKP, Prawo o Ruchu Drogowym (PoRD), rola starostwa, Stacja Kontroli Pojazdów (SKP), stan techniczny pojazdów