Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Radecki
2 stycznia 2025 @ 20:12
Kolejne potwierdzenie na niedopełnienie obowiązków przez urzędników DTD MI i kolejne pytanie do prokuratury, dlaczego winnym tych niedopełnień skutkujących szeregiem przestępstw przy udostępnianiu i rejestracji pojazdów bez homologacji nie stawiane są zarzuty karne ? Przecież koszty społeczne tego bajzlu już są gigantyczne mając na uwadze grubo ponad 1000 spraw toczących się przed SKO, trafiających później do WSA i NSA i to przy zaangażowaniu kilku prokuratur.
I co, nie ma winnych?
Z jednej strony prokuratura wszczyna postępowania administracyjne widząc rażące naruszenia prawa, a z drugiej nie ustala winnych oraz przyczyn tego rażącego naruszania prawa.
Czy postępowanie prokuratorów nie jest schizofreniczne?