lut 15 2025
SKORUMPOWANI URZĘDNICY, SKORUMPOWANE SŁUŻBY
Historia oszustwa MTZ Belarus – Jak zniszczono Ursusa i oszukano tysiące polskich rolników
lut 15 2025
Historia oszustwa MTZ Belarus – Jak zniszczono Ursusa i oszukano tysiące polskich rolników
By dP • Nasi Goście i Współpracownicy diagnozują 7 • Tags: Belarus, decyzje urzędnicze, DTD, Homologacje, jakość badań technicznych, nadzór nad SKP, Prawo UE, resort transportu, rolnicze
Dawniej popularny quiz został przywrócony!
Czy ZZDS należy zbudować w oparciu o współpracę z NSZZ "S", czy też z centralą OPZZ
Głosujący ogółem: 295
Tytuł | „Informator insp. UDS-a” |
Adres siedziby redakcji | 64-920 Piła, ul. Wenedów 7/15 |
Redaktor naczelny | Romuald Błażej Kowalski, ur. 27.01.1952 r. Wolsztyn; PESEL 52012713096, obywatelstwo Polska; zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Wydawca | Romuald Błażej Kowalski, zam. ul. Wenedów 7/15, 64-920 Piła |
Częstotliwość | dziennik |
15 lutego 2025 @ 12:13
Tylko łukaszenka uśmiecha się z zadowoleniem – z tytułu działalności polskich służb oraz polskich ministerialnych urzędników.
Wszyscy inni mają jakieś skwaszone miny . . . . . .
A jeszcze inni nie wierzą w to, co się dzieje, np. niektórzy liderzy naszych branżowych organizacji, którzy tę problematykę całkowicie przespali, przegapili.
dP
15 lutego 2025 @ 14:54
Prawie demokratycznie wybrany na Prezydenta Białorusi Pan Dyktator AŁ uśmiecha się też dlatego, że przecież wszystkie te ciągniki na tabliczkach znamionowych jak wół mają wykazane oznaczenie homologacyjne świadczące, że nie były homologowane na zgodność z rozporządzeniem 167/2013, co było wymagane od 1 stycznia 2018 r., ani na dyrektywę 2003/37/WE co było wymagane od 1 lipca 2005 r do 31 grudnia 2017 r.
Czyli, że były homologowane na zgodność z dyrektywą 74/150/EWG, która przestała uprawniać do wprowadzania do obrotu w UE ciągników kategorii T1, T2, T3 z końcem 30 czerwca 2009 r., a pomimo tego Diagności podczas I-OBT dla celów pierwszej rejestracji w RP ustalając dane NIEZBĘDNE dla celów tej pierwszej rejestracji NIE DOSTRZEGALI tego oczywistego faktu i nie nanosili tego oznaczenia wygasłej homologacji w DIP-ie w rubryczce Uwagi, i nie wydawali NEGATYWNEGO wyniku badania, tak by urzędnik WK mógł legalnie wydać decyzje odmowną dla rejestracji.
Kółko się zamyka.
Wychodzi brak szkoleń na odpowiednim poziomie i lekceważący stosunek do obowiązków urzędników DTD.
16 lutego 2025 @ 21:50
Radecki zanim napiszesz czego diagnosta nie dostrzegł i nie naniósł oraz wydał, sprawdź co można wpisać w DIP-ie? Jak przeczytają, to 🙂 Wychodzi brak wiedzy u Radeckiego.
16 lutego 2025 @ 22:04
Panie Grzegorzu.
Zamiast wypowiedzi na temat BT chętnie dowiem się, jak tam idą przygotowania z Waszej strony do branżowego spotkania.
Znamy już ilość zaproszonych Uczestników, przygotowano jego termin oraz plan/przebieg, ustalono zespół prelegentów?
dP
dotyczy komentarza: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2025/wezwanie-do-liderow-ze-srodowiska-skp-o-zjednoczenie-sil/
17 lutego 2025 @ 08:50
Panie SUNGK
zanim się Pan wypowiesz uświadom sobie proszę, jakie rubryki zawiera DR, a co z tym związane jaki zakres NIEZBĘDNYCH DANYCH DO CELÓW REJESTRACJI jakie powinien Diagnosta ustalić przy I-OBT, by w ogóle można było marzyć o wykorzystywaniu tego badania przy wniosku o pierwszą rejestracje w RP. A przecież za to SKP brały i nadal biorą kasę od właścicieli pojazdów.
Bo przecież właściciel używanego auta dysponując CoC, czy certyfikatem zgodności EC, czy świadectwem zgodności zarejestrowanego uprzednio poza Unią pojazdu, gdy będzie chciał go rejestrować w RP musi potwierdzić w procedurze OBT, że dany pojazd jest zgodny z przedstawionymi dokumentami. W tym Diagnosta potwierdzić ma dane niezbędne do rejestracji, w tym dane które znajdują się z obowiązku homologacyjnego na tabliczce znamionowej producenta.
Ja wiem, że Kolega SUNGK nie wie po co w prawie homologacyjnym Unii określony został dla producenta OBOWIĄZEK zamieszczania oznaczenia homologacyjnego na tabliczce znamionowej ale zapewniam, Kolegę SUNGKa, że nie dla ozdoby tej tabliczki.
Coraz bardziej dochodzę do wniosku, że aż dziwnym byłoby, gdyby dezinformacje dotyczącą braku konieczności weryfikacji oznaczenia homologacyjnego podczas badań technicznych Kolega SUNGK uprawiał bezinteresownie.
15 lutego 2025 @ 20:47
O i jest filmik waszego przyjaciela jak wcześniej opisywaliscie. Piękne rzeczy opisuje, szkoda tylko że nie zapytał siebie czy w swoim pokoju widzi służby białoruskie albo smoki. I jeszcze biorą na obronę byłego albo obecnej prezesa kolejnej spółki córki ursusa który to pograzyl i ursusa i warfame. Wystarczy z pracownikami porozmawiać co tam się działo, szampany i krewetki zarząd, dla plebsu zawinięty zakład i autobus po 100km dziennie
16 lutego 2025 @ 00:28
A to ciekawe co ma ten czy inny prezes polskiej spółki wspólnego z nie przestrzeganiem prawa przez urzędników WK, brakiem nadzoru ze strony starostw nad pracą SKP i brakiem szkoleń przy kolejnych zmianach prawa ?
Nie wydaje mi się, by ktokolwiek kogokolwiek brał w obronę. Film zdaje się pokazuje skutki nieuczciwej konkurencji i brak reakcji organów rządowych na powszechne i oczywiste łamanie prawa.
Krasnoludki za tym raczej nie stały.
Polscy obywatele za te bezprawie nie powinni płacić.
VW wycofywał z rynku USA samochody na swój koszt, gdy dopuścił się fałszerstw.
Zdaje się MTZ nie wypełniał obowiązków określonych w rozdziale II rozporządzenia 167/2013.
Coś pominąłem ?