lut 26 2025
WYCOFANE Z RYNKU PRZEZ BRAK CE I POWSTAŁE ZAGROŻENIE
A oto jakiej treści otrzymałem e-maila od jednego z naszych Kolegów, cyt.:
„
Panie Błażeju,
sieć handlowa Auchan musi właśnie wycofać z rynku rowerki dziecięce Psi Patrol, bo nie mają oznaczenia CE…
Tymczasem w Polsce po drogach jeździ ponad 7 tys. Belarusów bez homologacji i bez legalnej odprawy celnej (!!!) i od 2016 roku nikt z tym nic nie robi.
Żyjemy w państwie z kartonu.”
Sam już nie wiem, czy to nasze państwo jest z kartonu, czy też może z papieru toaletowego.
Ale jedno wiem na pewniaka. Na szczęście są jeszcze wśród nas Ludzie, którzy nie odpuszczają, walczą o Praworządność, walczą o Sprawiedliwość.
No cóż, zaś ta nieudolność służ cywilnych i mundurowych, różnych inspekcji i straży z jaką mamy do czynienia po 8 latach rządów PiS-u jest przerażająca. Upolitycznienie urzędników wszystkich szczebli doprowadziło do tego, że oni przestali zajmować się PRAWEM a – w jakiejś części jeszcze – nadal zajmują się tylko personaliami i wyszukiwaniem sługusów „miernych, wiernych ale biernych”.
Ja nie tracę nadziei, że to da się najbliższym czasie jeszcze jakoś naprawić. Głównie właśnie tym wszystkim, którzy nie odpuszczają….
Pozdrawiam
i dziękuję za to info (zrzut ekranu), tak bardzo na czasie i w temacie
dziadek Piotra
– – – – – – – – –
26 lutego 2025 @ 07:53
Bo firma Auchan chyba nie wie, że w Polsce wystarczy znaleźć wśród posłów PiS-u i Kukiz 15 kilku pożytecznych idiotów, by ci wysmarowali interpelację do kompetentnego ministra w celu wprowadzenia abolicji i pozostawienia w użytkowaniu takiego wyrobu bez oznaczeń zgodności. Oczywiście w trosce o konsumenta, by nie ponosił negatywnych skutków zakupu z winy organów państwa w zakresie wadliwego nadzoru rynku.
Konieczność zapewnienia bezpieczeństwa produktów to przecież pomysł jakiś kosmicznych oszołomów jest.
Tym samym Minister Infrastruktury Pan Klimczak (koalicjant KO z PSL-u) zapowiada abolicję w zakresie bezprawnych rejestracji białoruskich ciągników.
Zuchy z Ministerstwa Infrastruktury najpierw zadbały, by z prawa drogowego zniknęły sankcje określone w art. 70g ust. 2-4 oraz art. 140m, a teraz jeszcze wprowadzają abolicję i tworzą protezę prawną, by ciągniki Belarus nie traciły rejestracji w wyniku wyroków sądów stwierdzających nieważność decyzji o rejestracji.
Tak wygląda państwo prawa i sprawiedliwości po roku nowych rządów kolejnej dobrej zmiany. 😉
26 lutego 2025 @ 11:24
Mam takie wrażenie, że po tych ostatnich 8 latach rządów PiS-u nasza administracja publiczna się nieco (?) skundliła.
Zamiast ETOSU i SŁUŻBY mamy tylko partyjniactwo, prywatę i polityczną korupcję.
dP
26 lutego 2025 @ 15:16
Odkąd żyję to administracja publiczna była koleżeńska , partyjna i rządziła się prywatą. Wystarczy zrobić statystykę ilu burmistrzów , wójtów plus oczywiście rodziny itd. ma wykupionych gruntów na handel a „uwidzimy” skalę tego skundlenia , niestety jest przerażająca! To jedna z większych afer w trzeciej RP, handel Polską ziemią na niespotykaną skalę.
26 lutego 2025 @ 16:32
A to Wy sobie nawzajem wysyłacie listy? Bo tak to wygląda jak pokazujecie tutaj
26 lutego 2025 @ 17:53
Widać jest jeszcze ktoś następny, któremu nie po drodze ze skorumpowanymi urzędnikami w Polsce.
Ale coraz częściej słychać wycie, to znaczy że trafia w punkt.
26 lutego 2025 @ 19:19
Jakie wycie , jak ktoś jest mądry i chce zarabiać godnie to klepie się wszystko co ma dowód , kto by się waszym gadaniem przejmował , urząd wszystko klepie , a ja mam się zastanawiać czy legalnie zarejestrowane czy nie ? Niedoczekanie
26 lutego 2025 @ 22:03
Fajny komentarz, dziękuję.
Bardzo kompletna ocena rzeczywistości przemawiająca za koniecznością likwidacji nikomu już niepotrzebnej branży, która tworzy fikcję dbania o BRD i niepotrzebnie obciąża aparat administracyjny i sądowy swoim patologicznym działaniem.
Aby tak dalej, to problem z waloryzacją cennika sam się rozwiąże.
A tak na serio to bez ,,rzezi niewiniątek,, chyba się nie obejdzie.
Coś mi się wydaje, że niedługo przestaniemy pisać i zaczniemy działać w terenie.
26 lutego 2025 @ 23:16
Do Choroszczy na badania
26 lutego 2025 @ 23:15
Tato kup rowerek,
Rowerek ma Felek,
Basia i Kacperek.
Tato chce rowerek
Taki jak ma Felek,
Jasio i Andrzejek.
Tato patrz rowerek
Taki jak ma Felek,
Krysia i Pawełak.
Tato kup rowerek,
Taki jak ma Felek,
Ania i Bożenka.
Ja nie mam rowerka.
Daj mi dziecko spokój
Idź posprzątaj pokój
Ty jesteś wariatka,
Tak jak twoja matka.
A taki rowerek
Niech ci kupi Felek,
Albo tatuś Felka.
Nie dam ci rowerka.
Tato nie dał mi rowerka,
Przechlał auto w domu Felka.
Wrócił rano bez pieniędzy
I powiedziała
Jestem nędznik!
Mama się zdenerwowała
Tatusiowi w buzię dała.
W tedy tato tuż o zmroku,
Poszedł gdzieś i mamy spokój
27 lutego 2025 @ 09:22
wasz głos rozpaczy nie wychodzi poza to forum , to jest biznes , czy ameryka czy dubaj wszystko idzie jak potrzeba , po staremu , bez problemów . Co będzie ? kogo to obchodzi 😛
27 lutego 2025 @ 14:15
Szanowny Kolega jest w błędzie.
Coraz więcej starostw wymaga dokumentów homologacyjnych przy pierwszej rejestracji w UE poprzez obszar RP.
Coraz większa liczba podmiotów gospodarczych, jednostek samorządowych dostrzega, że takimi opiniami DTD – jak ta z 7 czerwca 2024 r i 23 stycznia 2025 r. – zostali wpuszczeni w kanał.
Pozwy o odszkodowania są nieuniknione, bo pojazd bez legalnego zezwolenia na dopuszczenie do ruchu uczestnicząc w zdarzeniu drogowym może naruszać warunki ubezpieczenia OC i zakład ubezpieczeniowy już ma powód do odmowy wypłaty odszkodowanie.
Biznes is biznes Panie Kolego.
27 lutego 2025 @ 15:17
Jak to bez legalnego dopuszczenia ? nie wywierałem na nikim presji podczas rejestracji . Legalnie otrzymałem DR, zrobiłem badanie techniczne u uprawionego diagnosty i ubezpieczyłem wyszczególniając ,że auto z usa/dubaju . Podobnie jak ok 50tys osób rocznie .które sprowadziło ,sprowadza i będzie je sprowadzać
27 lutego 2025 @ 17:31
Rozporządzenie 2018/858 nakłada na importera określone obowiązki.
Nie wypełnianie obowiązków i zatajanie przy rejestracji informacji o braku homologacji podlega sankcjom z mocy art.84.
Niedawno dP publikował informacje przesłaną przez Ministra Infrastruktury do Komisji Europejskiej z dnia 6 listopada 2020r nr DTD-4.4400.218.2020, w której wskazywał, że dokonywanie takiej rejestracji jak przedstawiasz to m. innymi przestępstwo z art.233 K.K.
Ja tego nie wymyśliłem, to oficjalne stanowisko Ministra Infrastruktury.
27 lutego 2025 @ 17:44
Publikacja stanowiska MI wskazującego odpowiedzialność karną importera została zamieszczona przez dP w dniu 6 lutego 2025 r.
Polecam się zapoznać z treścią tej informacji, jak i z obowiązkami importera określonymi w rozporządzeniu 2018/858, bo to od kilku lat obowiązujący stan prawny mający pierwszeństwo przed krajowym prawem drogowym.