Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
27 sierpnia 2024 @ 18:53
O tym, jak to się stało, że ten pojazd ma niemiecki Brief trzeba zapytać stronę niemiecką. Mogą to załatwić urzędnicy WK/starostwa, bo niejeden raz już to robili.
Ponadto ten Brief może być:
a/ fałszywy, co się także już zdarzało,
b/ uzyskany w wyniku przestępstwa (choćby łapownictwo).
Ale wyjaśnienie tego także leży po stronie organów rejestrujących, gdy ten i taki Brief do nich dotrze.
dP
27 sierpnia 2024 @ 21:15
Pojazd jest z 2021r a z tabliczki znamionowej nie wynika by był homologowany na zgodność z dyrektywami UE. Ważność homologacji do wyjaśnienia z TDT a potwierdzenie zdatności do ruchu do ustalenia w ramach dodatkowych badań technicznych wg zasad określonych w dyrektywie 2014/45/WE co będzie zgodne z pkt.49 orzeczenia TSUE C-170/07
49 Nie ulega wątpliwości, że bezpieczeństwo drogowe, ochrona środowiska oraz zwalczanie przestępczości należą do nadrzędnych względów interesu ogólnego, które mogą stanowić uzasadnienie dla utrudnienia w swobodnym przepływie towarów (zob. podobnie ww. wyrok w sprawie Komisja przeciwko Niderlandom, pkt 77 oraz wyrok z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie C‑265/06 Komisja przeciwko Portugalii, dotychczas nieopublikowany w Zbiorze, pkt 38).