Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
2 sierpnia 2024 @ 10:09
Miałem styczność z wieloma opiniami certyfikowanych rzeczoznawców samochodowych, większość z nich już na podstawie samej strony „tytułowej” byłem w stanie obalić, że jest to zwykły gniot dla którego rzeczoznawca sprzedał się za parę srebrników.
No ale… ja te opinie traktowałem jako nic nieznaczące śmieci, ale niektórzy diagności uważali je za wyrok w sprawie i podczas gdy ja nie uznawałem takiej opinii, inni diagności jej nawet nie wymagali.
Ot, branża SKP oraz rzeczoznawstwa samochodowego w większości bazuje na zasadzie „frontem do klienta”.
Wyżej wskazana opinia ewidentnie wskazuje na brak kompetencji rzeczoznawcy, na podstawie którego opinii niekiedy są orzekane wyroki o czyjejś winie.
Nie mniej jednak wnioskuję, że powyższa opinia została wykorzystana na SKP w celu zmiany rodzaju paliwa który zasila silnik, a to wskazuje, że diagnosta wykazał się brakiem znajomości obowiązujących go przepisów, bo powinien wiedzieć, że regulamin 110 obowiązuje dla LNG/CNG a nie dla wodoru- dla tego ostatniego obowiązuje regulamin EKG ONZ nr 134 (i to też dla pojazdu nowego, homologowanego „na wodór”)