maj 8 2024
Stacja Kontroli Pojazdów Grójec
Stacja Kontroli Pojazdów Grójec (mazowieckie) – praca i zarobki Inspektora UDS-a na Stacji Kontroli Pojazdów, czyli insp. Uprawniony Diagnosta Samochodowy na SKP wykonujący /zawsze zgodnie z naszą ustawą PoRD!!!) różne i przeróżne BT tylko i wyłącznie dla dobra całego naszego społeczeństwa i w szczególnie głębokiej trosce o codzienne, bardzo rzetelne i skrupulatne przestrzeganie BRD.
SKP Grójec „i okolice„ | tel. 605-200-355 | 19.07.2016 r.: szukają insp. UDS-a (z forum Norcom) |
Prima Auto Sp. z o.o.,05-660 Warka, ul. Gośniewska 46, | tel. 48-6674849 | Okręgowa SKP – WGR/001 |
Spółdzielnia Pracy PRZYSZŁOŚĆ,
05-600 Grójec, ul. Piotra Skargi 37, .
. Podstawowa SKP – WGR/002/P, zakres ABC/c
|
tel. 668-490-315, e-mail: [email protected] . . Wcześniej było 3.500 zł brutto minimum! . . wcześniej było
2.000 zł brutto min.,
.
. a jeszcze wcześniej
1.750 zł brutto minimum,
tel. 48-6642435, (Andrzej Gacki);
e-mail: [email protected]
|
31.01.2017 r.: „Pilnie zatrudnię diagnostę na Podstawową SKP. Obowiązki tylko związane z OBT.” – z forum Norcom.
. . A wcześniej, tj. 14.05.2015 r.: jeden pełen etat, dwie zmiany, praca od zaraz, staż 1 m-c, choć mile widziane doświadczenie, umowa o pracę na czas nieokreślony – to superowa umowa dla każdego insp. UDS-a. . . Jeszcze wcześniej, tj. 21.03.2015 r.: prawie wszystko tak, jak poprzednio, tylko bez znajomości j. angielskiego oraz dwie zmiany. Umowa nadal tylko na okres próby – niestety. .
. A jeszcze wcześniej, tj.
16.01.2015 r.: pełen etat, jedna zmiana, staż min. 1 rok, wymagany j. angielski na dobrym poziomie (?!), umowa o pracę tylko na okres próby – niestety!
|
Mechanika Pojazdowa Maciej Dobrzyński,
05-660 Warka, ul. Piotra Wysockiego 7. Podstawowa SKP – WGR/003/P |
„Płaca zależna od doświadczenia” (czyli za każdy 1 rok doświadczenia 1 tys. zł brutto?),
kom. 501-312-454 (Konrad),tel. 48-6670380 |
11.09.2019 r.: „Poszukujemy diagnosty SKP lub mechanika z wykształceniem minimum średnim technicznym w tej branży który chciał by podjąć się szkolenia na dane stanowisko. Płaca zależna od doświadczenia. Możliwość sponsorowania szkolenia i egzaminu. Godziny pracy 8-16 lub 9-17. Pełny etat. Umowa o pracę” (nie wiemy, jaki to rodzaj umowy o pracę) |
AUTOPOLMOZBYT Sp. z o.o., 05-600 Grójec, ul. Armii Krajowej 47 | tel. 48-6643551 | Okręgowa SKP – WGR/004 |
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe BAD-ROL, Kozietuły 32, 05-640 Mogielnica | tel. 48-6680586 | Okręgowa SKP – WGR/005 |
PPU DOCAR Tomasz Doroba, 26-420 Nowe Miasto n/Pilicą, ul. Góra 32 | tel. 48-6742047 | Podstawowa SKP – WGR/006/P, zakres BT/c |
PKS Sp z o.o.,
05-600 Grójec, ul. Laskowa 26, Okręgowa SKP – WGR/007 |
5.400 zł brutto minimum,
kom. 486-642-021 (Aneta Zalewska), tel. 48-6642021, |
13.10.2023 r.: diagnosta uprawniony do wykonywania badań technicznych pojazdów, prawo jazdy kat B, mile widziane prawo jazdy kat. D, 3 letni staż pracy ogółem. Zakres obowiązków: wykonywanie BT pojazdów, prowadzenie dokumentacji z przeprowadzanych BT, obsługa urządzeń warsztatowych oraz specjalistycznych narzędzi, praca w wolne dni. Praca od 16.10.2023 r., jeden pełen etat, dwie zmiany, umowa o pracę na czas nieokreślony – to superowa umowa dla każdego insp. UDS-a! |
Stacja Kontroli i Naprawy Samochodów Stanisław Wątruk, 05-640 Mogielnica, ul. Przylesie 4a | tel. 48-6635074 | Okręgowa SKP – WGR /008 |
Marek Orzechowski, 26-420 Nowe Miasto n/Pilicą, ul. Tomaszowska 53 | tel. 48-6741218 | Okręgowa SKP – WGR/009 |
Mechanika Pojazdowa Krzysztof Brodziński, 05-660 Warka, ul. Bielańska 56 | tel. 48-6672173 | Podstawowa SKP – WGR/011/P, zakres ABTE/bcde |
Mechanika Pojazdowa Zbigniew Kołomyjski, 05-660 Warka, Lechanice 11 | tel. 48-6674988 | Podstawowa SKP – WGR/012/P, zakres ABT/bce |
ASK S.C. Anna i Robert Szcześniak, 05-650 Chynów, Marynin 4a | tel. 48-6676047 | Podstawowa SKP – WGR/013/P, zakres ABT/c |
PHU „AUTOMAX” Tomasz Skorupski, 05-620 Błędów, Trzylatków Duży 37 | tel. 48-6680016 | Okręgowa SKP – WGR/015 |
Diagnostyka Mechanika Pojazdowa AUTO STOP, 05-650 Chynów, Wola Chynowska 134 | tel. 48-6615067 | Okręgowa SKP – WGR/016 |
Sylwester Woźniak, 05-650 Chynów, Wola Pieczyska 16 | tel. 48-6614295 | Podstawowa SKP -WGR/017/P, zakres ABT/cde |
Transport-Spedycja Firma „SKAR” Sp. J. Krystyna Milewska, Renata Firlik,
05-604 Jasieniec, ul. Olszańska 5, Podstawowa SKP – WGR/018/P, |
1 zł/mies. brutto minimum (niektórzy niepoważni dowcipnisie sobie robią żarty z naszego środowiska zawodowego?),
kom. 601-807-721 (Adam),tel. 48-6613583 |
04.04.2023 r.: wszystko to samo, co poprzednio, tj. 07.09.2022 r.:” Zatrudnię Diagnostę na SKP podstawową, dogodny system pracy. Wymagane doświadczenie: Nie. Elastyczny czas pracy. Pełny etat. Umowa o pracę.” (nie wiemy, jaka to umowa, bo są różnego rodzaju umowy o pracę: bardziej i mniej dla nas korzystne oraz zgodne i niezgodne z Prawem UE); |
Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów – Mogielnica (nowa na czerwiec 2023 r.), N/N pracodawca (nie wiemy dlaczego i przed kim sie ukrywa); |
. . . . . . . . . . . . . . . – ? (wolontariat, czy też wstydzą się wskazać choćby minimum wynagrodzenia?), kom. 604-965-195 (Sylwester), |
06.06.2023 r.: „Zatrudnię do pracy na stanowisko diagnosty na nowej Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów osobę z uprawnieniami. Odpowiednie doświadczenie zawodowe. Pełny etat. Umowa o pracę.” (nie wiemy, czy ta umowa spełnia standardy UE w zakresie naszej niezależności na SKP); |
Ok-Moto Sp. z o.o., . 51 lokalizacji na terenie całej Polski. . ul. Szczęśliwa 33/10.b.14, 53-445 Wrocław, |
umowa zlecenie: 1 – 10.000 zł brutto / mies. . kontrakt B2B: 1 – 10.000 zł netto (+ VAT) / mies., . tel. 71-7152885, |
06.05.2024 r.: „Mobilny Ekspert Motoryzacyjny; Praca od zaraz. Staniesz się zaufanym doradcą dla naszych klientów, którzy pragną dokonać mądrego i świadomego wyboru przy kupnie auta używanego. Twoja ekspertyza pomoże im nabyć dobry samochód, a także uniknąć pułapek. Twój zakres obowiązków: Dokonywanie fachowej weryfikacji stanu technicznego samochodów używanych przed zakupem przy pomocy naszej innowacyjnej aplikacji mobilnej wspomaganej sztuczną inteligencją. Generowanie raportu z oględzin dla klientów poprzez wygodną aplikację mobilną – Klient zazwyczaj nie będzie z Tobą na oględzinach, dlatego niezbędne jest przygotowanie dla niego przejrzystego raportu. Nasze wymagania: minimum 5 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej (jako rzeczoznawca samochodowy, mechanik, diagnosta), czynne prawo jazdy kat. B od minimum 10 lat, własny środek transportu, dobra umiejętność organizacji swojego czasu pracy, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, sumienność, rzetelność i dokładność w pracy, doświadczenie techniczne. Mile widziane: znajomość języka angielskiego. To oferujemy: wypełnianie raportu podczas oględzin dzięki mobilnej aplikacji dla eksperta, wynagrodzenie zależne od ilości wykonywanych zleceń, zwrot kosztów dojazdu, elastyczny czas pracy dostosowany do aktualnych możliwości, możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji, pracę z profesjonalnym zespołem, możliwość nawiązania długofalowej współpracy, współpraca B2B. Benefity: możliwość pracy zdalnej, elastyczny czas pracy.” |
- Ranking: każdy z naszych PT Klientów może przysłać info na adres: [email protected] o tym, na ile był zadowolony z badania technicznego pojazdu (lub nie-), a Kolegium Redakcyjne oceni daną SKP i przyzna odpowiednią ilość punktów w skali 1 – 10 (nie bierzemy pod uwagę poziomu wynagrodzenia diagnosty).
- I Ty możesz pomóc, podając dane o swoim wynagrodzeniu z poprzedniej SKP na adres: [email protected]
- A jeśli masz jakiekolwiek uwagi o danej stacji kontroli pojazdów (SKP) lub chcesz uzupełnić niepełne dane (np. poziom wynagrodzenia), to napisz.
- Pamiętaj o tym, że oferowane wysokie wynagrodzenie często jest rekompensatą za tzw. naciski i bardzo często idzie w parze z ingerowaniem właściciela w przebieg procesu BT, więc zapoznaj się: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2011/mowia-zebys-stemplowal-dr-poznaj-opinie-prawna/
- I zapamiętaj, nim podejmiesz nową pracę na nowej SKP, to przeczytaj uważnie i zastosuj się do tych paru krótkich rad: https://www.diagnostasamochodowy.pl/2010/nim-podejmiesz-prace-na-skp/
4 kwietnia 2023 @ 18:47
Czyli naszych dwóch kolegów od 15 lat (sic!) czeka na wyrok, który nadal nie zapadł. Zostali skazani nieprawomocnie za działalność w zorganizowanej grupie przestępczej handlującej samochodami i bezprawnie dopuszczających je do ruchu.
Sprawę zwrócono do sądu niższej instancji, który będzie ją rozpatrywał praktycznie od nowa . . . . . . – przez kolejne 15 lat?
I. Pierwszy z tych naszych dwóch kolegów o inicjałach D. W.
Jakoś charakteryzuje go to stwierdzenie z uzasadnienia Sądu, cyt.:
„(….) zły stan przyczepy był widoczny »na pierwszy rzut oka«, »gołym okiem«, musiał więc być też znany skazanemu, jako profesjonalnemu diagnoście”.
I tak, np.:
W miejscowościach G. i P., brał udział w zorganizowanej grupie przestępczej, kierowanej przez J. B. i K. Z., w skład której wchodzili R. K., M. K., J. P., mającej na celu popełnianie przestępstw w postaci sprowadzania do Polski pojazdów wycofanych z ruchu, których rejestracja na terenie Polski jest zabroniona, posługiwania się sfałszowanymi i poświadczającymi nieprawdę dokumentami przy rejestracji tych pojazdów, a następnie oszustw i posługiwania się przy sprzedaży przedmiotowych samochodów dokumentami rejestracyjnymi poświadczającymi nieprawdę.2
W miejscowości G., działając w zorganizowanej grupie przestępczej, czyniąc sobie z tego stałe źródło dochodu, będąc osobą uprawnioną do wystawienia dokumentu jako uprawniony diagnosta samochodowy w G. a także wbrew szczególnemu obowiązkowi poświadczył w dokumencie Zaświadczenie o przeprowadzonym BT pojazdu marki R. (…) nr VIN – (…) nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie prawne w postaci dopuszczenia wbrew przepisom wynikającym z ustawy PoRD do ruchu na terenie R. pojazdu wycofanego z eksploatacji we Francji i znajdującego się w stanie bezpośrednio zagrażającym BRD.3
Na terenie komisu w G., na placu przy ul. (…) w G. oraz stacji diagnostycznej przy ul. (…) w G., działając w zorganizowanej grupie przestępczej i czyniąc sobie z tego stałe źródło dochodu, wspólnie i w porozumieniu z J. B., w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, oferował do sprzedaży 53 samochody różnych marek importowanych z Francji, zamieszczając ogłoszenia na portalach internetowych oraz umieszczając w komisie usiłując w ten sposób wprowadzić w błąd nabywców co do możliwości legalnego zarejestrowania pojazdów (…) z uwagi na ich przeznaczenie do kasacji za granicą, jednakże zamierzonego celu nie osiągnął z uwagi na zatrzymanie i zabezpieczenie przedmiotowych pojazdów przez Policję na parkingu depozytowym4,
itd., itp., et’cetera x 90.
Otrzymał już wyrok, który opiewa łącznie aż na 97 czynów kryminalnych (sic!!!), za które go skazano (niestety nieprawomocnie):
na karę łączną 2 lat i 6 miesięcy pozbawienia wolności,
środek karny w postaci 10 lat zakazu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem przeglądów technicznych pojazdów, zaliczając na jego poczet okres nakazu powstrzymywania się od prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem badań technicznych pojazdów od dnia 20 lutego 2008 r.
środek karny w postaci 6 lat zakazu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z handlem nowymi i używanymi samochodami.
II. Drugi z tych naszych dwóch kolegów o inicjałach M. K.
Otrzymał swój nieprawomocny wyrok za łącznie 66 kryminalnych czynów, w tym np.:
W miejscowości G. i P., brał udział w zorganizowanej grupie przestępczej, kierowanej przez J. B. i K. Z., w skład której wchodzili R. K., D. W., J. P., mającej na celu popełnianie przestępstw w postaci sprowadzania do Polski pojazdów wycofanych z ruchu, których rejestracja na terenie Polski jest zabroniona, posługiwania się sfałszowanymi i poświadczającymi nieprawdę dokumentami przy rejestracji tych pojazdów, a następnie oszustw i posługiwania się przy sprzedaży przedmiotowych samochodów dokumentami rejestracyjnymi poświadczającymi nieprawdę,5
w G., działając w zorganizowanej grupie przestępczej, czyniąc sobie z tego stałe źródło dochodu, będąc osobą uprawnioną do wystawienia dokumentu jako uprawniony diagnosta samochodowy w G., a także wbrew szczególnemu obowiązkowi poświadczył w dokumencie Zaświadczenie o przeprowadzonym BT pojazdu marki R. (…) nr VIN – (…) nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie prawne w postaci dopuszczenia wbrew przepisom wynikającym z ustawy PoRD do ruchu (…) pojazdu wycofanego z eksploatacji we Francji i znajdującego się w stanie bezpośrednio zagrażającym BRD, ułatwiając w ten sposób R. K., J. B. i D. W., popełnienie przestępstwa polegającego na wprowadzeniu w błąd przy sprzedaży samochodu, co do pochodzenia pojazdu, możliwości jego legalnego zarejestrowania oraz roku produkcji, w wyniku czego powstały straty w kwocie 17.500,- zł na szkodę wyżej wymienionej (…),6
itd., itp., et’cetera x ponad 60.
Został nieprawomocnie skazany między innymi na środek karny w postaci 10 lat zakazu wykonywania zawodu uprawnionego diagnosty samochodowego.
A oto, co stanowiło podstawę orzeczenia Sądu Apelacyjnego, który zważył, co następuje :
1/. „W zasadzie wszystkie wywiedzione w sprawie apelacje okazały się skuteczne w tym sensie, że doprowadziły finalnie do uchylenia zaskarżonego wyroku w przeważającej jego części i przekazania w tym zakresie przedmiotowej sprawy do ponownego rozpoznania.”
– a to oznacza, że wszystkie strony występujące w tej sprawie (oskarżyciel oraz oskarżeni) mieli po części rację.
2/. „(…) Sąd I instancji nie poradził sobie
nawet nie tyle z usystematyzowanym i kompleksowym rozpoznaniem tej sprawy
ale przede wszystkim także ze sporządzeniem w sposób należyty tak samego wyroku, jak i jego uzasadnienia czego konsekwencją są tak poważne błędy jakimi obarczone jest zaskarżone orzeczenie, że nie jest możliwym jego utrzymanie w mocy czy dokonanie zmian o charakterze reformatoryjnym.”
– a jest to efektem tzw. „dobrej zmiany” wprowadzonej w sądownictwie przez obecną ekipę PiS.
3/. „(…) część zarzutów wskazanych w akcie oskarżenia nie została w ogóle rozpoznana a w kilku przypadkach Sąd I instancji dokonując redakcji zaskarżonego wyroku dopuścił się takich uchybień, które skutkować musiały koniecznością uchylenia wyroku bez względu na treść wywiedzionych zarzutów apelacyjnych.”
– potwierdza to tezę o kiepskiej jakości polskiego sądownictwa.
4/. „(…) zaskarżony wyrok został zredagowany w sposób – by rzec eufemistycznie – mało uważny i z całą pewnością dużą część ewidentnych błędów można byłoby rozpatrywać w kategoriach oczywistych omyłek pisarskich.7 Niemniej ilość tych błędów oraz – w wielu przypadkach (o czym będzie szczegółowo mowa poniżej) ich waga oraz fakt czego dotyczyły – nie pozwala w ocenie Sądu odwoławczego na korygowanie ich w trybie przywołanego art. 105 § 1 k.p.k.”
– niechlujstwo + brak merytorycznego przygotowania!
5/. „(…) lektura zaskarżonego wyroku wskazuje niezbicie, iż Sąd I instancji nie rozpoznał sprawy w całości mimo, że w aktach brak jest decyzji procesowej, na podstawie której materiały tej sprawy, w tej ich części, która objęta jest aktem oskarżenia (a nawet została zawarta w rubrum wyroku), a której nie dotyczy część rozstrzygająca zaskarżonego wyroku, zostałyby (bez względu na to z jakim uzasadnieniem) wyłączona do odrębnego postępowania.”
– więc podstawą wyroku sądu pierwszej instancji była zaledwie tylko część sprawy zawartej w aktach! Ciekawe, który z oskarżonych na tym skorzystał?8
– – – – – – – – –
A czytając powyższe, jak myślicie (???), czy w trakcie tych dotychczasowych 15 lat tamtejszy nadzór WK/starostwa chociaż kiwnął palcem w tej patologicznej sprawie?
Bo ja wątpię. A sprawa ta nie jest zwykła lub tradycyjna, chociaż działalność naszych kolegów w zorganizowanej grupie przestępczej nie należy do precedensu w historii naszej branży.
Mamy tu dwóch naszych kolegów w grupie liczącej ośmiu oskarżonych o działalność w zorganizowanej grupie przestępczej w branży handlu samochodami i ponad 700 zarzutów kryminalnych. Sprawa dotąd nie została rozstrzygnięta. Czy mamy rozumieć, że i WK/starostwo nic w tej sprawie jeszcze nie zrobiło co powoduje, że w ten sposób tych dwóch naszych kolegów nadal wykonuje BT na jakiejś SKP w Poznaniu, okolicy lub w miejscowości G.?!?!
Rozejrzyjcie się wokół siebie, bo może oni pracują z Wami. Może uchylą Wam rąbka tajemnicy o tym, jak do tego doszło.
Trzymajmy się
dziadek Piotra
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
1 Sąd Apelacyjny w Poznaniu z 2023-03-13; Data orzeczenia: 13 marca 2023; Data publikacji: 28 marca 2023; Data uprawomocnienia: 13 marca 2023; Sygnatura: II AKa 159/20; Sąd Apelacyjny w Poznaniu, II Wydział Karny.
2 przestępstwo z art. 258 § 1 k.k. – udział w zorganizowanej grupie przestępczej.
3 tj. o przestępstwo z art. 271 § 3 k.k. i art. 179 k.k., art. 18 § 3 k.k. w zw. z art. 286 § 1 k.k. w zw. z art. 11 § 2 k.k. i w zw. z art. 65 § 1 k.k.
4 tj. o przestępstwo z art. 13 § 1 k.k. w zw. z art. 286 § 1 k.k. w zw. z art. 65 § 1 k.k.
5 tj. o przestępstwo z art. 258 § 1 k.k.
6 tj. o przestępstwo z art. 271 § 3 k.k. i art. 179 k.k., art. 18 § 3 k.k. w zw. z art. 286 § 1 k.k. w zw. z art. 11 § 2 k.k. i w zw. z art. 65 § 1 k.k.
7 podlegających sprostowaniu w trybie art. 105 § 1 k.p.k. czyli możliwych do skorygowania przez Sąd wyższej instancji.
8 Dodano: 28 marca 2023, Opublikował(a): Milenia Brdęk; Podmiot udostępniający informację: Sąd Apelacyjny w Poznaniu; Data wytworzenia informacji: 13 marca 2023 r.;
By Dziadek Piotra • DIAGNOSTA od PoRD
0
• Tags: art. 84 ust. 3 PoRD, decyzje urzędnicze, diagnosta, kodeks karny, nadzór nad SKP, starostwo, Wydział Komunikacji, wyrok sądu